streda 24. júla 2013

Upírska akadémia - Mrazivý bozk (Richelle Mead)

Originálny názov - Vampire academy - Frostbite
Séria - Upírska akadémia
Diel - druhý
Vydavateľstvo - SLOVART
Rok vydania - 2013
Väzba - pevná
Počet strán - 312

Anotácia
Rose miluje Dimitriho, Dimitri možno cíti niečo k Tashi a Mason by položil vlastný život, len aby mohol byť s Rose.
Na Akadémii sv. Vladimíra sú zimné prázdniny a Rose sa cíti všelijako, len nie sviatočne. Útok strigojov postavil všetkých do pozoru a Akadémia je priam zaplavená strážcami vrátane Rosinej matky Janine Hathawayovej. A akoby slovné a fyzické potýčky s matkou nestačili, Dimitri má oči len pre Tashu, Mason sa až po uši zamiloval do Rose, ktorá sa každú chvíľu ocitá v Lissinej hlave, práve keď si to rozdáva so svojím frajerom Christianom. Strigoji vo svojich útokoch nepoľavujú a moroji ani strážcovia nechcú nič riskovať, a tak je výročný lyžiarsky zájazd pre všetkých povinný! Zasnežené pláne a luxusné lyžiarske stredisko poskytujú len ilúziu bezpečnosti, ktorú musí Rose opustiť, keď jej traja kamaráti zaútočia na silnejších a nebezpečnejších strigojov. Rose prichádza na pomoc iba Christian, ale každé hrdinstvo má svoju cenu.



Obálka
Obálka je dokonalá. Ešte krajšia než na jednotke. Dokázala by som sa na ňu stále pozerať. A tie čierne boky strán...!

Postavy
Tak Rose som si obľúbila už hneď v jednotke. Je absolutne úžasná. Rovnako ako Dimitri. Až na tú jeho prezívku Dimka nemal ani jednu chybu. Ale prezívka je desná.
Keď sa v knihe objavil Adrian, tak som si povedala, že Dimitri má celkom slušnú konkurenciu. Zamilovala som si ho okamžite. Ale potom som si uvedomila, že Adrian je síce skvelý, ale ako kamarát. Rose proste patrí k Dimitrimu.

V tejto knihe som mala rada vlastne skoro všetky postavy. Christiana som mala rada už v jednotke a rozhodne patrí k tým úžasným chlapom, ktorých je plná kniha. Rovnako ako Mason, ten je tiež moc zlatý. Lissu síce mám rada, ale nepatrí k mojim najobľúbenejším postavám. Taša mi bola sympatická. Dokonca aj Mia tu bola oveľa milšia

Jediná, ktorú som moc nemusela je Rosina mama.


Môj názor
Kniha ma bavila úplne odzačiatku. Číta sa skvelo, plynulo a rýchlo. Richelle proste vie písať. Nie každý autor má ten dar, že keď čítate jeho knihu, tak akoby ste sa v nej ocitli. Všetko si viete dokonale predstaviť a pri tom kniha nemá ani nejaké nudné, zdĺhavé opisy. 
Kniha ma bavila ešte viac ako jednotka a veľmi rýchlo som pochopila, prečo sú z týchto kníh všetci tak nadšení. Som na tom rovnako. Zamilovala som sa do tejto série a môžem povedať, že som lepšiu upírsku sériu ešte nečítala. A to som ju ešte ani neprečítala celú.
Kniha vás proste do seba vtiahne, ani neviete ako. Otáčate stránky a zrazu kým sa nazdáte, ste na konci. Koniec bol brutálny, skvelý, ale čakala som ho.




Za knihu moc ďakujem internetovému kníhkupectvu Antiquariat.sk.
Knihu si môžete objednať TU.

6 komentárov:

  1. Nádherný príbeh :) A tie obálky, človek sa na ne nevie vynadívať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohle považuju za jeden z nejlepších dílů. :) Jsem ráda, že se ti taky líbil, a doufám, že tě to nadšení neopustí ani u dalších dílů série. ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuhle knižní sérii mám už celou doma, samozřejmě několikrát přečtenou... Autorka píše prostě dokonale, takže si pamatuji, že jsem každý díl během jednoho dne přelouskala:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dvojku jsem četla nedávno a oproti jedničce jsem byla unešená novými postavami a prostředím. ikdyž jsem podle kamarádčiných vyprávení očekávala, že Adrian bude více neodolatelný. ale i tak pěkné pokračování :)
    líbí se mi doplnění obrázky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viac neodolateľný Adrian? Ver mi, toho sa dočkáš :) Vedie u mňa, je pred Dimitrim po všetkých šiestich knihách :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.