streda 1. februára 2017

Mesačná chvastačka - január


Prvý mesiac roku 2017 utiekol ako voda a ja mám za sebou svoje prvé skúškové v živote (to je asi dôvod, prečo som toho prečítala tak veľa.) 

Prečítané knihy

The Favorite (Kiera Cass)
Diamantový dvor (Richelle Mead)
Vězeň noci a mlhy (Anne Blankman)
Super awkward (Beth Garrod)
Heir of fire (Sarah J. Maas)
re-reading: Sedem minút po polnoci (Patrick Ness)
milk and honey (Rupi Kaur)
Fantastic beasts and where to find them: original screenplay (J.K. Rowling)
Death note: Zápisník smrti 1 (Cugumi Óba & Takeši Obata)
Death note: Zápisník smrti 2 (Cugumi Óba & Takeši Obata)
Zárezy smrti (Veronica Roth)
Marťan (Andy Weir)
re-reading: Harry Potter and the Phillosopher´s stone (J.K.Rowling)
re-reading: Harry Potter and the Chamber of secrets (J.K.Rowling)

Kúpené knihy


Conspiracy of us a Daughter of smoke and bone som ešte v decembri objednala z Better world books. Obe ma vyšli asi 3,5 eura. (Už mám na ceste aj druhý diel Dcéry a Alice in Wonderland).
Zabila jsem kočky, drahá som našla v decembrovej chvastačke u Kiky a okamžite som si zamilovala ten názov. A keď som zistila, že na Martinuse ju majú za nejaké dve eurá... chápete.
The Phantom of the opera som nikdy nejako nemala na wishliste, ale keď som ho zbadala za dve eurá na FB bazári s takou dokonalou obálkou, opäť som neodolala. No ale čudujete sa mi? Bola to láska na prvý pohľad. Tak raz vo vzdialenej budúcnosti (keď moja angličtina zvládne klasiky) si to hádam aj prečítam. Zatiaľ mi bude zdobiť poličku.

Vyhrané knihy

Darované knihy

Vymenené knihy


Opäť FB bazár. Tie som mala na wishliste už dlho. Len neviem, kde budem zháňať ďalšie diely. (Pravdepodobne nakoniec pohľadám niekde online.)

Recenzné výtlačky


Minulý mesiac sa mi podarilo nadviazať novú spoluprácu - s kníhkupectvom Mega books, ktoré sa zameriava na cudzojazyčné knihy. Nemohla by som byť nadšenejšia. Oni mi poslali The Raven boys, na ktoré sa naozaj teším. 
Fantastic beasts and where to find them: Original screenplay mi poslalo kníhkupectvo Pre školy a Zárezy smrti Slovart. Na tieto dve knihy už nájdete aj recenziu u mňa.

Všetky pokope


5 komentárov:

  1. Fantastické zvery a Zárezy smrti si chcem tiež časom prečítať, ale budú musieť počkať, kým na ne našetrím :-) Inak si toho prečítala naozaj veľa na to, že si mala aj skúškové, klobúk dolu :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že to bolo práve kvôli tomu, že som mala skúškové :D :D

      Odstrániť
  2. Jó, zkouškové, to je super pohon pro čtení, což? :D Já díky tomu v lednu zmákla 25 knih. :D
    The Raven Cycle jsem dostala k Vánocům celé a už se dost těším, až si u prvního dílu dám re-reading a pak dočtu i ty zbylé díly. :)
    Jo, jo, ta Fantastická zvířata jsem si též musela pořídit, jop. :D
    A koukám, že ty Zárezy smrti jsou pěkná bichle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 25? :O To sa ti ako podarilo?! :O Dúfam, že veľa z toho boli nejaké novely, komiksy a tak... inak budem mať depku :D
      Áno, 417 nezaujímavých strán :D

      Odstrániť
    2. Jó, neboj, žádné extra tlusté knížky to nebyly. :D Osm knih byla povinná četba a to jsem si vybrala to nejkratší, co jsem mohla, takže buď básničky nebo nějaké novely. :D Pak pětkrát komiks, čtyřikrát poezie, jednou sbírka povídek a sedmkrát román. Ale celkem to pořád dalo skoro 6000 stránek, tak jsem spokojená. :D
      Jop, já se ani nějak moc nehrnu to číst. :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.