utorok 19. mája 2015

Závisť povolená... Shirtinator.sk


Pred istou dobou (no dobre, presne pred dvoma týždňami, ale kto to počíta?) som písala článok o tom, ako som si vytvárala tričko cez stránku SHIRTINATOR. Teraz píšem pokračovanie aby som sa pochválila aby som vám ukázala, ako moja objednávka teda dopadla. 

V prvom rade chcem povedať, že ma nesmierne prekvapila a potešila rýchlosť doručenia. Minulý týždeň v pondelok mi prišiel mail, že objednávka bola vybavená a poslaná, v utorok okolo 7.40 už pred mojimi dverami stepoval kuriér, že má pre mňa balíček. 


Tričko je z kvalitnej látky, je veľmi pohodlné a po tom, čo som ho mala už dvakrát na sebe môžem povedať, že sa nosí naozaj veľmi príjemne. 


(Ospravedlňujem sa, že je tričko trochu pokrčené, zabudla som ho vyfotiť po ožehlení a už som ho mala na sebe.)

Tiež by som rada dala do pozornosti akciu Tričko pre blogera, ktorú som využila tiež a vďaka ktorej sa môžem hrdo pýšiť svojim rokfortským tričkom, ktoré mi pekne ladí s tetovaním.

Ja som s touto stránkou veľmi spokojná, vôbec to neľutujem a pokiaľ chcete tričko s vlastnou potlačou, je to tá správna voľba :) 

4 komentáre:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.