pondelok 18. mája 2015

Never never - part two (Colleen Hoover & Tarryn Fisher)

Séria - Never Never
Diel - 2/3
Rok vydania - 2015
Počet strán - 111

Anotácia
“Never forget that I was your first real kiss. Never forget that you’ll be my last.
And never stop loving me between all of them.
Never stop, Charlie.
Never forget.”
Silas races against time as more truths unravel, while others twist tighter together. And now, the stakes are higher as Silas’ control slips and others begin to point fingers. Charlie is in trouble and he must be the one to bridge the chasm between their past and their present. Because somewhere between I love yous and Never Nevers and Never Agains, a truth they can't imagine, beckons to be found.
“Where are you, Charlie?”
 
***

Chvalabohu, za to, že som na tento diel nemusela čakať pridlho. Len týždeň a deň, ale aj tak som sa naň veľmi tešila. Jednotka bola skvelá, aj keď ma z toho konca neporazilo ako väčšinu. Niežeby ma nechal chladným. Každopádne, toto som chcela čítať hneď, ako to bolo možné...
A našťastie to bolo možné celkom skoro.

Charlie mám asi radšej než Silasa. Ale len trošku. Ono v tom nie je taký rozdiel, keď nevedia kým sú, kým boli a tým pádom sa nesprávajú ako totálni kreténi. Ale Charlie má niečo, čím mi je viac sympatická. Alebo mi možno len príde Silas priveľmi otvorený a zraniteľný. Žiaľ, Charlie som si užila v tejto knihe docela málo.

Kniha bola opäť napísaná brilantne a hoci by sa mohlo zdať, že bude veľmi podobná jednotke, nestalo sa tak. Tie prvky tam boli, ale vyšlo z toho niečo úplne iné. Prvá polovica mi prišla taká akčnejšia, napínavejšia. Druhá už trochu menej, ale stále sa to čítalo neskutočne dobre, ľahko a veľmi rýchlo. Po necelých dvoch hodinkách je po nej. Je však obrovská škoda, že je kniha kratšia. Už jednotka bola dosť kratučká, tak čo potom toto? To vážne to nemohli dať do jednej knihy všetky tri?!
Každopádne to bolo veľmi napínavé a pútavé, človek sa od toho nemôže odlepiť. Priveľa tajomstiev, ktoré dúfate, že sa konečne odhalia (a ono stále nič), ale núti vás to čítať ďalej a ďalej. Autorky nás držia v napätí až do konca (kde si zase trháte od zúfalstva vlasy). Paradoxne ma tento koniec zasiahol viac ako ten minulý, lebo... Zase?!

Túto sériu naozaj všetkým odporúčam a ja idem asi odpočítavať dni do posledného dielu... Zároveň dúfam, že autorky budú vo svojej spolupráci pokračovať aj po skončení Never never, lebo im to spolu vážne ide. A tak na porovnanie by som si chcela prečítať aj niečo od Tarryn. Také Marrow vyzerá zaujímavo. Tak uvidím. Možno raz... Momentálne vážne neverím, že sa na tomto podieľa Colleen...


Kam ďalej? 

6 komentárov:

  1. Na tuhle sérii si mě nalákala! ^^ Mám chuť se do prvního dílu hned pustit *měla bych se ovšam učit fyziku* :D Knížku si dávám do to-read, snad se k ní brzy dostanu!
    Super recenze :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh, to som moc rada, je skvelá. Snáď sa bude páčiť :3
      Ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Ja som taká rada, že som začala čítať túto sériu!!! :3 Aj jeď tie konce ma raz zničia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám teraz dilemu, či čítať, ale počkať na tretí diel. Však aj jednotku som ešte vo februári radšej odložila, lebo z toho konca by ma určite porazilo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak asi radšej počkaj :D Ale potom to určite prečítaj :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.