štvrtok 7. mája 2015

Hitparáda kníh - apríl


Najlepšia kniha
Jablečný koláč nadejě (Sarah Moore Fitzgerald)
Pôvodne som si nebola úplne istá, či chcem túto knihu čítať. Ale som nesmierne rada, že som tak urobila. Knižka bola skvelá a krásna. Rozhodne odporúčam :)
Recenzia TU.






Najhoršia kniha
Temná akademie - Ztracení (Gabriella Poole)
Do tejto kategórie som mala jednoznačného víťaza. Tento diel nemal byť nikdy napísaný. Strašná nuda.
Recenzia TU.






Najväčšie prekvapenie
Jednou nohou v hrobe (Dominik Dán)
... Alebo môj druhý adept na najlepšiu knihu mesiaca. Bola to moja prvá kniha od Dominika Dána a bola som ňou naozaj nadšená.
Recenzia TU






Najväčšie sklamanie
Zväčša neškodná (Douglas Adams)
Séria Stopárov sprievodca galaxiou je skvelá. Tento posledný diel bol však nudný a v podstate zbytočný. A divný. Nie však divný v dobrom slova zmysle ako predchádzajúce, ale divné ako no... divné.






Najoriginálnejší príbeh
Ostrov lhářů (E.Lockhart)
Napriek faktu, že som túto knihu čítala už druhýkrát, rozhodne nestratila nič na originalite. Ten koniec mi opäť vyrazil dych.
Recenzia TU.






Najnapínavejšia kniha
Jednou nohou v hrobe (Dominik Dán)
Celú dobu som nedočkavo prevracala stránky a až do konca netušila, čo sa stane. Naozaj skvelé.







Najnudnejšia kniha
Temná akademie - Ztracení (Gabriella Poole)
Bla bla, Cassiene pocity. Bla bla, Isabelline pocity. Bla bla... nuda.








Najromantickejšia kniha
Život jedna báseň (Colleen Hoover)
Prvá polovica bola príšerne sladká a romantická. A fuj. Našťastie to druhá časť zachránila.
Recenzia TU.






Najočakávanejšia kniha
Trnový princ (Mark Lawrence)
Na túto knihu som počúvala samé chvály a bola som na ňu dosť zvedavá... Musím povedať, že boli naozaj oprávnené. Teším sa na Kráľa.
Recenzia TU.






Najkrajšia obálka
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (J.K.Rowling)
Myslím, že toto komentár nepotrebuje...








Najškaredšia obálka
Život jedna báseň (Colleen Hoover)
Akože... toto je absolútna katastrofa. Des. Nielenže to vypadá ako knižka o Superstar pre trinásťročné, ešte aj... Nuž, jedna z prvých vecí, ktoré som sa na škole naučila (jedna z mála vlastne) je, že na jednej obálke/plagáte/letáku/... nemá byť viac než dva iné fonty. Tú sú tri. Plus logo. A absolútne to nevyzerá pekne.




Hrdinka mesiaca
Pusheen - Som mačička Pusheen
Niežeby som do tejto kategórie mala veľký výber. Takže Pusheen. Je rozkošná, úžasná a mať tak jej život...







Hrdina mesiaca
Honorous Jorg Ankrath - Trnový princ
Jorg je jeden z najúžasnejších hrdinov, s akými som sa vôbec stretla. Brilantný, šikovný, cieľavedomý...








Pár mesiaca
Oskar a Meg - Jablečný koláč naděje
To bola taká milá detská láska. Nič otravné a presladené. Yay!

9 komentárov:

  1. Odpovede
    1. A to mám ešte dojem, že tie knihy čítam strašne pomaly :D

      Odstrániť
  2. Jablečný koláč sa aj mne strašne páčil! Bolo to úplne krásne napísané :) a veľmi si chcem kúpiť / prečítať Ostrov a Trnového princa, myslím, že sa mi budú obe veľmi páčiť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moje první myšlenka po rozkliknutí článku – "No to si sakra dělá srandu, jak to jako mohla stihnout přečíst?!" Takže klobouk dolů! :D
    Ze Stopařova průvodce jsem četla jen první díl a na další se rozhodně chystám, ale také jse slyšela, že poslední díl není nic moc... Ostrov lhářů mi neustále vrtá v hlavě a chci si ho přečíst. Z recenzí mi to přijde jako dokonale záhadná knížka, na kterou jsem hrozně moc zvědavá. A Harry... Aaaw! Ta obálka je perfektní <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja fakt nemám šajnu. Ešte som mala väčšinu času pocit, že mi všetko strašne dlho trvá :D
      Prvý diel Stopára bol jednoznačne najlepší :3

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.