utorok 31. októbra 2017

Mesačná chvastačka - august - október


Po troch mesiacoch tu mám konečne novú Chvastačku! Ako viete, dva mesiace z toho som bola vo Švédsku, takže vtedy mi toľko kníh nepribudlo. Za to pred odchodom a po sa mi tu trochu nahromadili... a teraz vám ich ukážem :) 

Prečítané knihy

Za hranici nevinnosti (Abbi Glines)
Nevinná navždy (Abbi Glines)
Memories (Lang Leav)
The Sleeper and the Spindle (Neil Gaiman & Chris Riddell)
Skvrna (Gillian Flynn)
the sun and her flowers (Rupi Kaur)
Without Merit (Colleen Hoover)
Letní dny a noci
Nočný film (Marisha Pessl)
Lhář: Machinomania (Jakub Cwiek)


Kúpené knihy


Prvé štyri knihy som kúpila ešte dávno predtým, než som tušila, že do nejakého Švédska. Všetky boli z Better world books za smiešne ceny, ešte kým fungoval Zen mate a dal sa obabrať systém :D
Emily z nového mesiaca som kúpila až po návrate, hoci som si povedala, že nebudem míňať peniaze na knihy. Ale túto som už fakt dlho zháňala a na bazári bola za 4 eurá. Tak čo.

Darované knihy


Kamarátka sa zbavovala nejakých kníh a mne venovala túto. Asi je na čase prečítať ďalšiu Zeměplochu.

Vymenené knihy


Čo vám poviem, najväčšiu radosť mám z Hrdinov. Bola to výmena asi za 4 knihy, ale who cares. 
Heidi je proste nádherné vydanie a nikdy som to nečítala, takže... už mám príležitosť.
Nočný film som mala na wishliste už nejakú dobu, takže som bola z nej nadšená (o niečo menej už z obsahu knihy, ale to je už na inokedy.)
No a knihy o Vincentovi van Goghovi sa mi už nejako začínajú kopiť, no...


Recenzné výtlačky


Růže a dýka a Letní dny a noci mi prišli už pred (alebo počas) môjho pobytu vo Švédsku, ale (ne)prečítala som ich teraz. Má Lady Jane a Žena v okně prišli dnes. Za všetky štyri knihy ďakujem spoločnosti Albatros media.
Vraniu šestku a Nebo na dosah mi poslal Slovart, Lháře kníhkupectvo Pre školy a Flame in the mist kníhkupectvo Mega books.

Všetky pokope



****************************************************************************************************************************


A pribudli mi aj nejaké podpisy do zbierky. Poslali mi ich autori Colleen Houck, Darynda Jones, Sylvain Neuvel, Liz Coley, Joelle Charbonneau a Cora Cormack.
No a keďže Margaret Atwood bola pred pár týždňami v Prahe, Ells mi zohnala aj jej podpis :3

2 komentáre:

  1. Fiiha, super!
    No som zvedavá na recenziu "Nočného filmu", prečo sa ti to nepáčilo? :-O Akože je to taká knižka... riadne invenčná a so zvláštne psychedelickým koncom...
    A Ženu v okne si už prečítala? :-) Na tú si už idem oči vyočiť... som zvedavá, snáď ma nesklame.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nehovorím, že sa mi to nepáčilo, ale čakala som viac. Hodnotila som nakoniec ako priemer. Recenzia nebude (nie je to recenzák a ja som lenivá :D), ale niečo som napísala na GR alebo teraz do Knižného zhrnutia.
      Ešte nie, ale som na ňu riadne zvedavá.

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.