sobota 29. apríla 2017

Mesačná chvastačka - apríl


Tentokrát je moja Chvastačka trošku chudobnejšia. Ale sľubujem, že to sa budúci mesiac vynahradí, pretože som to s nakupovaním málinko prehnala, ale kto má odolať všetkým tým smiešne nízkym cenám?
Mimochodom, na máj sa fakt teším. Nielen kvôli tomu, že (snáď) prídu všetky objednané knihy, ale hlavne vychádzajú dve megadôležité veci! Už sa len trikrát vyspím a vyjde ACOWAR! A Rhysand sa tak vráti do môjho života. (Mimochodom, to je jedna z tých objednaných kníh, mala by som ju mať už budúci piatok, ale kto má čakať? Hneď v utorok ráno sťahujem ebook, ak niekde už bude.)
Druhá dôležitá vec, na ktorú sa teším, je prvý sólový album Harryho Stylesa, ktorý vychádza dvanásteho. A bude dokonalý, takže yay! (To asi aby som sa mala na čo tešiť aj po dočítaní ACOWARu.)
No a posledná vec, na ktorú sa fakt teším je naša prvá bookstagramová challenge, ktorú nájdete pod hashtagom #MayBookPlaylist.
(Pekne ignorujem fakt, že mi v polke mája zas začína skúškové.)

Prečítané knihy

Tisíci patro (Katherine McGee)
Darwinovy ceny: Odpočítávání konce (Wendy Northcutt)
Roseblood (A.G. Howard)
The Princess saves herself in this one (Amanda Lovelace)
The Phantom of the opera (Gaston Leroux)
Mŕtve dievča neklame (Jay Asher)
A Court of Mist and Fury (Sarah J. Maas)
Copatá máma (Barbora Bečvářová)
Dear Ijeawele, or A Feminist Manifesto in Fifteen Suggestions (Chimamanda Ngozi Adichie)
Apolónov pád: Utajené orákulum (Rick Riordan)
My ostatní tu len tak žijeme (Patrick Ness)
Grafitové dievča (Miroslava Varáčková)
Zimná rozprávka (William Shakespeare)


Kúpené knihy


Obe tieto knihy mám z BWB. Som úplne happy, že mám The Crane wife zrovna s touto obálkou, pretože je prekrásna (a je to taký ten pevný paperback, čo je úplne super). Žiaľ, Binge mi prišiel poškodený a jedna dvojstrana je úplne nečítateľná. (Ale vrátia mi za to peniaze, tak tú hádam z ebooku prečítam, alebo tak, lebo inak je to dobré.)

Vyhrané knihy

Darované knihy

Vymenené knihy


Patrick Ness tu bol len pred mesiacom a mne už pribudli dve jeho knihy. Mal by sa vrátiť. 
Túto knihu som už raz mala, ale vôbec sa mi nepáčila, tak som sa jej zbavila. Patrick ma ale na besede presvedčil, aby som jej dala ešte šancu a dobre som urobila. Zrejme som ju čítala vtedy v nesprávnej dobe, pretože teraz sa mi naozaj páčila. 

Recenzné výtlačky


Sirénu mi poslalo Albatros media, Dánske dievča Pre školy a zvyšné dve Slovart. Na Mŕtve dievča už recenziu nájdete, na Dánske dievča (btw, nejako veľa dievčat) sa ešte len chystám, na Grafitové dievča nebude, lebo sa mi nepáčilo (a ja som sa prezieravo dohodla so Slovartom, že to zrecenzujem len ak sa mi to bude páčiť, lebo Mirku poznám a je mi blbé jej písať negatívne recenzie.) no a zo Sirény som zvládla tak 40 strán, takže miesto recenzie si o ňu zasúťažite.

Všetky pokope


6 komentárov:

  1. Moc pěkné kousky :) To byl na čtení bohatý měsíc :) Na knihy od Patricka Nesse se také chystám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokazil sa mi mobil, to bude tým :D :D Patrick Ness je skvelý, tak si to uži :)
      Vďaka :)

      Odstrániť
  2. Kéž toho za měsíc přečtu tolik co ty :D
    Dvůr mlhy a hněvu se mi líbil, nemůžu se dočkat trojky :) I když si na ni budu muset počkat. Sirénu si chci pořizovat, tak jsem zvědavá, co na ni řeknu :) Já jsem za duben přečetla 5 knih, což je oproti minulým třem měsícům obrovský posun. Předtím to byly 2-3. Ještě mě docela zaujalo Tisící patro. Co na něj říkáš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokazil sa mi mobil, to bude tým :D
      Ja umieram pri tom čakaní, ale už POZAJTRA!!! (Z nejakého dôvodu mi to znie ako "ešte polroka!)
      Tisíci patro splnilo moje očakávania. Tak typicky americky hlúpe, ale fakt som si to užila a teším sa na pokračovanie.
      Inak, zrovna som zverejnila Knižné zhrnutie, tak tam mám o každej z týchto kníh niečo napísané :)

      Odstrániť
  3. Stále váham, či si prečítať Mŕtve dievča (hlavne kvôli seriálu, ktorý je vraj lepší), ale bojím sa, že mi hlavná hrdinka pôjde dosť na nervy s postojom "ľutujte ma" :D
    Dosť ma zaujalo, čo si napísala ohľadom (ne)zrecenzovania knihy Grafitové dievča. Príde mi to trochu zvláštne, keď stále si stojíš za tým, že napíšeš negatívnu recenziu, keď sa ti kniha nepáčila, či už je to recenzák alebo nie. Neodporuje to trochu tomu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, asi áno. Ale mne tu nejde o to, že je to recenzák, ale o to, že Mirku osobne poznám, je fakt zlatá, mám ju rada a preto mi je nepríjemné takto kritizovať jej knihu, hoci k nej mám čo povedať. Trošku som to zhrnula v dnešnom Knižnom zhrnutí, ale aj na Instagrame, to ti môžem poslať.

      A hej, Hannah je riadne nesympatická postava, ale kniha za to prečítanie stojí.

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.