štvrtok 3. novembra 2016

Mesačná chvastačka - október


Poviete mi niekto, kam uteká ten čas? Pred chvíľou boli letné prázdniny a zrazu mám za sebou vyše mesiac výšky, konečne som dostala internát, takže prvýkrát v živote bývam aj inom meste, než v ktorom bývam celý život. Za mesiac a pol sú Vianoce, čo keby nechystám vianočný projekt (začína už prvú adventnú nedeľu), tak si to ani neuvedomujem. 
Každopádne, v októbri mi pribudlo dokopy sedem kníh a samé skvelé kúsky :) 

Prečítané knihy

Furthermore (Tahereh Mafi)
Škola dobra a zla 3 - Posledný a naveky (Soman Chainani)
Confess (Colleen Hoover)
Sladké zabudnutie (Jamie McGuire)

Kúpené knihy


Lady Midnight som si kúpila ešte na začiatku mesiaca, lebo som mala z ISIC 15% zľavu do Panta Rhei a musela som využiť aspoň jeden ten kupón, nie? Navyše som vtedy ešte nemala intrák, tak som mohla míňať. Teraz ma však bývanie tam stojí celkom dosť, tak som si povedala, že už nebudem teraz kupovať knihy, aspoň kým nebudem mať brigádu. Lenže jedna slečna predávala na bazári obe knihy od Marie V. Snyder dokopy za 6,5 eur a tú sériu mám na wishliste už strašne dlho, takže to sa nedalo nevziať! Navyše sú (ako) nové. 
(Inak porušila som to "nekupovanie" kníh ešte dvakrát, ale to Ugly love za 4,5 a jednu LGBT knihu za 2,5 som proste musela mať! Len tie ešte neprišli.)

Vyhrané knihy


Neviem, či poznáte zahraničnú blogerku Becky, ale ona robí na začiatku každého mesiaca súťaž o YA knihu vlastného výberu, ktorá v daný mesiac. Objednáva z Book depository, takže je to international giveaway. A po tom, čo sa zapájam pravidelne každý mesiac už veľmi dlho, sa mi konečne podarilo vyhrať septembrovú giveaway. Mojou druhou voľbou bolo Empire of storms od Sarah J. Maas. Po tom, čo sa dozvedela, že vydanie knihy Strange the dreamer od Laini Taylor bolo posunuté na marec.

Darované knihy


V septembri som mala meniny a od rodičov som dostala túto knihu. (Len chvíľu trvalo, kým dorazila.) Ellen zbožňujem a na jej knihu som moc zvedavá. Určite sa na nej riadne nasmejem.

Vymenené knihy

Nič.

Recenzné výtlačky


Harryho síce mám aj v angličtine, ale chcela som ho aj v slovenčine (aj tak si ho chceli prečítať aj rodičia a tí po anglicky nevedia), takže som si ho vypýtala z Pre školy
History is all you left me bol ARC e-book, ktorý som získala cez Edelweiss. Z toho som veľmi nadšená, pretože tá kniha vychádza až v januári a ja som už mala príležitosť si ju prečítať.
Obe knihy mám už prečítané, na History je už aj recenzia. 

Všetky pokope


***************************************************************************************************


Vďaka svojmu vyššie spomínanému vianočnému projektu som sa aj tento mesiac dostala k pár podpísaným veciam. Poslali mi ich Sylvain Reynard, Lori Nelson Spielman, Jeanne Ryan, Rachel Caine a MarcyKate Connolly. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.