štvrtok 1. októbra 2015

Mesačná chvastačka - september


Priznám sa, že som čakala oveľa menej kníh, nakoľko mi celý mesiac nič nechodilo. A posledné dva týždne sa mi to tu začalo kopiť. No nič, stáva sa.
Aby bolo jasné, nesťažujem. 
Inak, keby vás zaujímalo, čo nové v mojom živote... Nastúpila som to do maturitného ročníka. Yay! *veľmi silná dávka irónie*.

Prečítané knihy
Nimona (Noelle Stevenson)
Queen´s song (Victoria Aveyard)
The Prince (Kiera Cass)
 re-reading: Great lies to tell small kids (Andy Riley)
 Lenobiin slib (P.C.Cast & Kristin Cast)
Doctor Who: Magic of the angels (Jacqueline Rayner)
Útok titanů 2 (Hadžime Isajama)
Útok titanů 3 (Hadžime Isajama)
re-reading: Naša mama je bosorka (Krista Bendová)

Kúpené knihy


Ehm... kúpila som viac, než som chcela. Ale to sa stáva, nie? Aj tak dve z toho nie sú pre mňa. Ale už som si našla moje budúce tetovanie, tak šetrím. 
Hvězdny prach som našla na FB bazári za 2 eurá. No neberte to! Toto je prvá z kníh, čo nie sú pre mňa, túto knihu darujem mame. 
Heir of fire bola neplánovaná kúpa. Teda... samozrejme, že som ju mala v pláne kúpiť, ale nebola v pláne hneď. Ale mama objednávala z Martinusu a že či niečo nechcem. Vyšla ma asi 10 eur, čo je menej, než na Book depository a mala som to bez poštovného.
Princess diaries je darček pre Maru, ktorá mala meniny (deň predo mnou :D). Naživo je tá kniha tak krásna, že mi je ľúto, že si ju nemôžem nechať :D 
Vtáky v tŕni mám od Kiky. Tuším že sťahovali knižnicu či čo, vytriedili nejaké veci a tak sa táto kniha dostala do môjho vlastníctva. Za euro. Síce som potom zistila, že ju má babka, ale to je detail. 
O Dánskej dívke som nikdy predtým nepočula, ale videla som trailer, vypadalo to absolútne mega a musela som to mať. Tá kniha je všade vypredaná a ja som ju zohnala za 3 eurá. To je šťastie! :3 
Tiež som si už predobjednala Carry on od Rainbow Rowell a ešte jednu knihu kúpila. Viac v októbrovej chvastačke. 

Vyhrané knihy

Ešte koncom augusta som jednu vyhrala, ale ešte neprišla, tak snáď v októbri :3

Darované knihy


Ako som už spomenula, tento mesiac som teda mala meniny a tak som od Kiky dostala Frostfire a od Naty Red Queen. Frostfire si už strašne dlho chcem prečítať a Red queen som strašne chcela vlastniť. Milujem tú knihu <3 
Naty mi tiež poslala Báčika, že mala dvojmo. Aspoň prečítam pred maturitou :D 


Tiež mi prišla nečakaná zásielka od Lauren Kate :3 Ona mi síce cez blogtour sľúbila, ale to bolo už dávno a už som to nečakala. Tak mám teraz dve nálepky <3

Vymenené knihy


Divergenciu som už kedysi mala. Potom som ju predala, že aj tak ju už viac čítať nebudem. A tato mi vynadal, že on to chcel znova čítať a že mu to mám zohnať. Tak mám preňho darčeky k Vianociam :D To bola výmena so Zoniou
V septembri som čítala Maru Dyerovú a tretí diel som proste potrebovala. Našťastie sa mi ho podarilo vymeniť so Smiley, takže som bola happy a ušetrila som. Zrovna to čítam. 
V tvoji kůži som si chcela prečítať už dlho, tak teraz mám konečne príležitosť. S tým mám vtipnú historku, že tá pani mi najprv nesprávnu knihu. Ale po upozornení mi poslala túto, ja som zlú vrátila a ona mi aj poštovné zaplatila.

Recenzné výtlačky


Tento mesiac som vyfasovala štyri. Sladké zabudnutie mi poslalo kníhkupectvo Pre školy a ako jedinú knihu ju mám prečítanú. Slnko mám vytlačené na A4, ale mne to nevadí, nakoľko sa na knihu strašne teším. A tých päť či koľko strán, čo som zatiaľ prečítala, bolo super. Za to ďakujem Slovartu.
Zvyšné dve poslala spoločnosť Albatros media. Na obe sa naozaj veľmi teším :3

Všetky dokopy


2 komentáre:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.