štvrtok 20. augusta 2015

Milujem tričká s vlastnou potlačou! Kreativator.eu


Ako ste už mohli vidieť pri mojej spoluprácii so Shirtinatorom, ako správna fanúšička skrátka neodolám tričkám s vlastnou potlačou. Všetko skrátka v obchodoch nekúpite a ak, tak brutálne drahé s ešte drahším poštovným odniekiaľ z USA. Čiže keď ma oslovil Kreativator, nemohla som odolať. Ešte mi chýbalo tričko s potlačou Glee, Lokiho, Game of Thrones...

Nakoľko je mojou najnovšou závislosťou Glee, moja voľba bola tak nejako jasná... A tak som zvolila svoju obľúbenú postavu s mojim obľúbeným výrokom z celého seriálu (ktorý povedal samozrejme on). 



Mala som menšie problémy pri vytváraní trička, pretože chvíľku potrvalo, kým som pochopila ako môžem posúvať obrázok a text, ale nakoľko som šikovná, tak som na to potom prišla. So samotnou objednávkou som problém nemala žiadny a tak som sa len tešila na tričko. Ktoré prišlo dnes.
Som nesmierne milo prekvapená, ako rýchlo bola moja objednávka vybavená, pretože som to objednávala v pondelok poobede a oni mi to stihli vytlačiť aj poslať.

Chrbát trička

A ja som rozhodne maximálne spokojná. Veľmi sa mi moje nové tričko páči. A rovno som si ho dala na seba, keď som šla do obchodu a je naozaj pohodlné a pekne mi sedí. Svoju voľbu vôbec neľutujem :3 Pokiaľ chcete si nechať vytvoriť tričko s vlastnou potlačou, tak táto stránka rozhodne nie je krokom vedľa.
A veľmi pekne ďakujem Kreativatoru za túto možnosť :3 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.