utorok 23. júna 2015

Ako sa Slovart rozhodol zruinovať nás - obyčajných smrteľníkov. S prekvapením.

Všetci vedia, že zbožňujem Harryho (pokiaľ vám to doteraz unikalo, tohtomesačná chvastačka vás presvedčí. Ale to má čas). Ospevujem ho všade kde sa dá (a v podstate aj kde sa nedá). Preto keď mi Slovart oznámil - po nazvime to nenápadnom vypytovaní mojej obľúbenej fakulty - že mi tento týždeň niečo príde a bolo to tak supertajné, že som sama netušila, čo vlastne príde, umierala som od zvedavosti. 
Pochopiteľne. 

Keď dorazil kuriér s balíčkom, bol rozbalený skôr, ako som prišla domov (ten balíček, nie kuriér!) a potom nastala tak polhodina rozplývania a vzdychania, no, nad týmto: 


Stala som sa (veľmi) hrdou majiteľkou absolútne dokonalého slizolinského zápisníka. Nie, nikomu ho nedám!!! Je absolútne úžasný, nádherný, dokonalý. A pravdepodobne naveky prázdny, pretože by mi bolo hrozne ľúto písať do toho a pošpiniť ho svojim škrabopisom. Okrem toho moje zápisníky zvyčajne dopadajú tak, že si ich určím na niečo, zapíšem páč strán, potom dlho, dlho nič, potrebujem to na niečo iné a popísané strany vytrhnem. To by som tu nemohla. 
Takže sa stáva ozdobou mojej knižnice.

Potom som pozrela na ich stránky. A skoro som umrela.
A rozhodla sa, že nutne potrebujem svojho sponzora (nehlási sa nieto? *psie očká*), inak sa dostanem na mizinu
Lebo...
To chcem.
Veľmi, veľmi chcem. Všetky štyri.


A aby sa nerozplývali len fanúšikovia Harryho, nadchýnať sa môžete aj kvôli tomuto.


Nakoľko som v názve sľúbila prekvapenie (vlastne budú dve!), utrite si klávesnicu (nie je to žiadna hanba, tiež nad nimi slintám. Teda nad Harrym, Hunger games sú pre mňa zrazu nepodstatné) a máte fantastickú príležitosť si objednať niečo ako kompenzáciu driny v škole či práci. Nie sú najlacnejšie a preto len na mojom blogu nájdete zľavový kód, ktorý vám umožniť si ich kúpiť s 25% zľavou! - TentoFantastickýKódMámZNajúžasnejšiehoSlovenskéhoKnižnéhoBloguOdDokonalejBlogerky (môj narcizmus sa opäť raz prejavuje :D) Ušetríte tak 4,5 eura. A nájdete ich TU. Zľavový kód treba uviesť do poznámky pri druhom kroku objednávky.
Treba však objednávať na dobierku a poštovné vás vyjde 1,5. Čo zas nie je až tak veľa, ale predsa len... Pokiaľ budete objednávať dva a viac máte poštovné zdarma.

Edit 26.6: Vzhľadom k veľkému záujmu a faktu, že na českej stránke Slovartu týchto krásavcov nezoženiete sa slovenský Slovart rozhodol byť taký skvelý, že umožní Čechom objednať cez ich stránky s rovnakou cenou zápisníku aj poštovného (na pošte sa vám to samozrejme preráta na koruny). Postup je inak rovnaký ako u Slovákov :)


A pokiaľ ste momentálne na mizine, či podobne a umierate túžbou jednu z týchto krások vlastniť, máme tu pre vás so Slovartom súťaž! Nebude to len klikacia súťaž, kde vyplníte mail, súťaž niekde pozdieľate a potom vás (možno) random vyberie.
Vašou úlohou bude vyfotiť vašu zbierku Harry Pottera alebo Hunger games. Prípadne oboch. Nech mám zas nad čím slintať. Tú potom zverejníte na Facebooku, Twitteri či Instagrame s heštegmi #chcemHPzapisnik #chcemHGzapisnik
No a samozrejme, že tam tagnete mňa aj Slovart, nech to máme pekne pokope.
Facebook: Svet kníh - SlovartBooklab
Instagram: Svet kníh - SlovartBooklab
Twitter: Svet kníh - SlovartBooklab
(vôbec mi nebude vadiť, ak bude na Twitteri minimum fotiek, tam nerada chodím :D)

Súťaž trvá do budúceho utorka, teda 30.6. do polnoci a platí len pre SR. 
Držím palce!

Mimochodom, všetky fotky sú dielom Slovartu. Pretože ako iste chápete, keby sa mne tie všetky zápisníky dostali do rúk, tak by som ich už nebola schopná vrátiť :D
Ja som sa len pohrala s Photoshopom.

31 komentárov:

  1. Ty? Mne poslal Erik asi 60 fotiek, že mám vybrať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To ne! :O Tak nádherné věci jsem ještě neviděla! Je škoda, že neudělali i Divergenci, ale i tak je to úplně dokonalé, jak se o nás naši nakladatelé starají.. Šetřím, šetřím.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď sa pohrabeš na internete, niekde určite nájdeš aj Divergenciu :) Skús Book depository :)

      Odstrániť
  3. Aaaaaaaaa to je krásaaa! Musím sa prinútiť znovu dýchať! Nádhera, nemám slov, krása, toto jednoducho chcem chcem chcem! Asi idem vykradnúť nejakú banku alebo obchod alebo čo! :D Aká škoda, že sú také drahé :-( A do súťaže sa veľmi rada zapojím :-) Rada by som sa spýtala - má to byť jedna fotka, alebo ich môže byť viac, alebo ako to má byť? Aby som to neurobila nejako zle, ďakujem za vysvetlenie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môže byť jedna fotka na HP a jedna na HG :)
      Kľudne sa pridám a pôjdeme vykradnúť banku spolu :3

      Odstrániť
    2. Takže na HP jedna fotka? Joj to bude ťažké natrepať všetko na jednu fotku :-) Bolo by možné, že by som urobila jednu fotku zloženú z viacerých? Takú koláž? Obávam sa, že sa mi to nevojde na jeden záber :-/ No uvidíme...
      Jasné, začnem robiť plány na lúpež a dám ti vedieť :D

      Odstrániť
    3. Jasné, to môžeš :) Som zvedavá na tvoju zbierku :)

      Odstrániť
  4. Mám slzy v očiach! To je tak nádherné! Rovno všetky chcem. :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pane bože! To snad není pravda! Tohle musím mít, ale fakt jako! :) Hooodně velká závist! :)
    Do soutěže se určitě zapojím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je žiaľ pre SR, jedine, že by si vedela poskytnúť adresu niekam na Slovensko :/

      Odstrániť
  6. A oni mají i Hru o trůny, sakra. To je vážně na zabití, co to je, já mám taky jenom jednu peněženku. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale GoT sa mi tam (našťastie) toľko nepáči :D

      Odstrániť
  7. Zapojila by som sa do súťaže, ale nie som doma, takže si svoju HP zbierku odfotiť nemôžem a myslím, že sestrin plyšový hypogrif a jeden HP hrnček by moc neočarili :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale zas... plyšového hypogrifa som ešte nevidela!
      A tiež mám hrnček :3

      Odstrániť
  8. som totál švorc, ale ak tie ilustrácie k príbehu o troch bratoch patria k tomu Dary smrti zápisníku, tak objednávam (aj keď ma strašne láka aj ten Slizolin!). Zadala som kód aj dobierku, ale cenu mi neprepočítalo, výsledná je tých 18 eur - odpočítajú mi to teda dodatočne? :D lebo reálne vďaka tvojej super mega akcii to teraz kupujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som naozaj rada. Áno, ono to odoberie dodatočne, neboj sa :)
      A áno, patria k nemu :)
      Ja ti budem ticho závidieť, aj ja ho chcem :3

      Odstrániť
  9. Tak tohle mě opravdu zruinuje :D Protože všechny jsou opravdu nádherné a všechny musím mít! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To je tak strašně boží!!! Jen škoda, že nemaj Havraspár a že to nemá i českej Slovart :D (Teda, já to tam minimálně nenašla :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno budú mať. Ale sú aj na Book depository :)

      Odstrániť
  11. Môžme fotky zdieľať aj na viacerých sociálnych sieťach alebo len na jednej? :) Ak môžme, bude sa to rátať ako ďalšie vstupy? ^.^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každý má žiaľ len jeden vstup pre HP a jeden pre HG

      Odstrániť
  12. Hmmm... Oni majú asi naozaj v pláne vybrakovať môj účet, pretože tomuto je veeeľmi ťažké odolať.
    PS: Ktorý z nich má ten krásny obrázok Rokfortu a jazera?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mi hovor :D Myslím, že ten rokfortský. Aspoň teda mne to príde logické :D

      Odstrániť
  13. Neumím si představit, že by někomu mohla uniknout tvoje neskonalá láska k harrymu.. :D A ty zápisníky jsou dokonalé!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si tiež myslím, že to veľmi neskrývam :D
      Ale tak keby náhodou :D

      Odstrániť
  14. Tie denníky sú viac než dokonalé. ^•^ :) Len dúfam, že v nich nie je schovaný Tom Riddle. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.