piatok 10. apríla 2015

Perfect couple 2015 - Mr. Darcy + Elizabeth vs. Anna + Etienne


Uznávam, že z minulého kola veľkú radosť nemám. Warnie mi vypadol :/ Vyhrali teda Gwendolyn + Gideon a Will s Tessou.
V tomto duely mám jasného favorita - jeden z mojich najobľúbenejších párikov. Obsahuje môjho milovaného pána Dacyho.
A Elizabeth.
A čo vy?


Madžgy je zas ďalší silný duel. Tobias + Tris vs. Katniss + Peeta. Good luck.

2 komentáre:

  1. Warner vypadl?! To ses snad přepsala, ne? :O Toto dopustit, ti nevzdělanci -_-
    A tady je to oříšek, nevím, koho mám radši :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kiežby. Nepáči sa mi to. Vôbec sa mi to nepáči. Gideaon bol fajn, ale Warniemu sa nevyrovná.
      Ja v tom mám úplne jasno :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.