sobota 7. marca 2015

Rozhovor s Alessandrou R. Torre

Koncom minulého roka som čítala jednu skvelú knihu. Dievča zo 6E. Nič som nečakala, len anotácia znela... inak, tak som to vzala. Stala sa jednou z najväčších (príjemných) prekvapení minulého roka a som zvedavá na ďalší diel. Takže keď sa mi vyskytla príležitosť spraviť s autorkou rozhovor, neodolala som.
(Moju recenziu na knihu nájdete TU)


1. Čo vás inšpirovalo k napísaniu vašich kníh?
Vždy som čítala všetko, čo mi prišlo pod ruku. Keď moja mama začala písať knihu, tak ma ten proces neuveriteľne fascinoval a tak mi mama darovala knihu On Writing: A Memoir of the Craft od Stephena Kinga (vyšlo v preklade ako O psaní: Memoáry o řemesle)

2. Kedy ste s písaním začala?
Pred tri a pol rokom. Mojou prvou knihou bolo Blindfolded Innocence.


3. Kto sú vaši obľúbení autori?
Gillian Flynn, JD Robb, Lisa Gardner, CD Reiss.

4. Chceli by ste vidieť svoje knihy sfilmované? Koho si predstavujete v roli Jessicy? 
Veľmi rada by som ich videla vo filmovej podobe. A Kate Mara by bola skvelá Jessica.

5. Kto je vašou obľúbenou postavou z vašich kníh? A je niekto, koho moc nemusíte?
Deanna Madden (Jessica) patrí k mojim najobľúbenejším. Taktiež Julia zo série Innocence. A veľmi nemusím Jeremyho z Dievčaťa v 6E. Neviem prečo... proste ma nikdy veľmi nenadchol.

6. Píšete teraz niečo? 
Pracujem teraz na ďalšej knihe Dievčaťa zo 6E. Ale tento rok mi majú vyjsť štyri knihy - bude to veľmi náročný rok!

7. Ako by ste popísali svoje knihy, aby ste prilákali viac čitateľov? 
Sexy jednorazovky plné zvratov, ktoré si udržia vašu pozornosť. Veľmi netypické romance.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.