nedeľa 29. marca 2015

Perfect couple 2015 - Alec + Seregil vs. Finn + Toby


Dnešný duel je môj najobľúbenejší. Je tu môj najobľúbenejší párik ever Alec a Seregil a ďalší dokonalý pár Finn s Tobym. Síce ani jeden nie je veľmi známy, ale aj tak sú perfektní.
V minulých dueloch vyhral Drarry a (čo ma vôbec neteší) Anna a Etienne. Prečo ma to neteší? Lebo Eleanor a Park. Tí si to zaslúžili omnoho viac. No ale čo, víťaz môže byť aj tak len jeden.



Madžgy zas proti sebe stoja dva páriky z Harryho - Lily a Severus a Ron s Hermionou. Ja milujem oba, ale aj tak mám v tom jasno :)

4 komentáre:

  1. Ááááá! Zrovna dnes jsem dočetla první díl Nočních běžců a říkala jsem si, zda v Perfect couple jednou Alec se Sergilem budou a oni tady jsou ještě dneska. :3
    Samozřejmě, že hlasuji pro Aleca se Sergilem! I když Finn s Tobym byli taky skvělí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Napodobne. Finn a Toby boli úplné zlatíčka, ale Aleca so Seregilom proste nemôžu prekonať :)
      Btw, dúfam, že sa páčili :)

      Odstrániť
  2. Ani nemusím váhat. Alec a Seregil jsou prostě nejlepší. Finn a Toby byli fajn, ale na tuhle dvojku prostě nemají... =D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.