pondelok 28. júla 2014

Knižné série 2


Druhý príspevok do mnou vymysleného meme. Prvý príspevok nájdete TU. Je tam aj popísané, o čo vlastne ide, ale myslím, že to bez problémov pochopíte aj tak.




Padlí anjeli (Lauren Kate)
Mnohí túto sériu nemajú radi. Nebavila ich. Pri niečom inom by som nevedela pochopiť, prečo sa im nepáčila. Tuto tak celkom nechápem, prečo sa mne páčila. Je to prehnane sladké a romantické, čo sú veci, ktoré ja nemám rada a napriek tomu som túto sériu prečítala celú a je to moja najobľúbenejšia séria o anjeloch. Taká moja srdcovka. Obzvlášť tretí diel je úžasný. A ja čoskoro budem mať Slzu a aj na ňu sa veľmi teším. 


Vampýrska akademie (Richelle Mead)
Celú túto sériu som prečítala minulý rok a rozhodne som to neľutovala. Rozhodne je to jedna z najlepších upírskych vecí, aké som čítala. Richelle proste píše fantasticky a nečítala som od nej knihu, ktorá by sa mi nepáčila. A tejto série sa mi najmenej páčil štvrtý diel, tretí diel bol úplne mega úžasný a Richelle si pre nás pripravila hneď dva obrovská WOW momenty v sérii. Mnohým autorom sa nepodarí ani jeden. Hlavne v trojke to bolo... naozaj WOW! 


Lhář (Jakub Ćwiek) 
Toto je celkom neznáma séria a to je škoda. Je od jedného poľského autora a je o LOKIM. Čo bolo pre mňa dostatočným lákadlom k tomu, že som to proste musela mať. A séria bola naozaj veľmi dobre napísaná, originálna, vtipná, skvelá a rozhodne stojí za pozornosť.


Divergencia (Veronica Roth)
Séria, ktorú netreba predstavovať. Ešte v čase, keď som nemala blog, tak som ju raz obzerala v kníhkupectve a povedala som si, že ak budem mať príležitosť, tak si to prečítam, ale inak to nie je niečo, čo nutne potrebujem. Potom som si ju požičala od spolužiačky a fakt som si ju zamilovala a musela mať doma všetky diely. Čakať vyše roka na trojku bolo skrátka utrpenie. 


Artemis Fowl (Eoin Colfer)
Mladý zločinecký génius objaví svet škriatkov... Neznie to super? Táto séria je napísaná veľmi dobre a zaujímavo, je vtipná, originálna a mne sa celkovo veľmi páčila. A to ma tiež pôvodne nejako nelákala. Len tatinovi sa strašne páčila a mali sme doma všetky diely a ja som raz nemala čo čítať... Tak som prečítala vtedy prvých šesť dielov. Nikdy som to neoľutovala. Obzvlášť trojka bola naozaj skvelá... Akurát úplný koniec to dosť pokazil, stále tvrdím, že si séria nezaslúžila taký koniec. 
Ale inak vám ju tiež odporúčam :)

10 komentárov:

  1. ahoj,tak odkedy som videla film tak k tej Divergencii sa neviem dokopat a pritom som sa nato tesila.dalej si ma tak navnadila na upirsku akademiu ze uz som si kupila prve dve casti aj ked som s tym asi dajako oneskorena :) a este otazka upirske denniky casti 11 a 12 preco menilo autorku?nejako to nesledujem.vdaka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa práveže film Divergencia páčil, bola to veľmi dobrá verzia knihy :)
      Smithová skončila desiatym dielom (respektíve siedmym, naloľko 5, 6, 7 boli u nás rozdelené na dve časti). A nakoľko to malo úspech a treba zarábať všade kde sa dá, tak niekto pokračoval, kde ona skončila a vydáva sa to pod jej menom.

      Odstrániť
  2. Tak Vampýrská akademie je stoprocentně ta nejlepší! :) Zrovna nedávno jsem si jí zase přečetla. Na Andělé od Lauren Kate se teprve chystám, tak jsem zvědavá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Padle andely i Vampyrskou akademii bych si rada precetla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obe sú skvelé. A vlastne všetky tieto série :)

      Odstrániť
  4. Fakt příšerně mě štve, že toho Lháře nemají u nás v knihovně, toho bych si fakt chtěla přečíst, ale nechci riskovat a kupovat si ho... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak aspoň s prvým dielom by si riskovať mohla. Alebo... Nedá sa to proste niekde stiahnúť? :D

      Odstrániť
  5. Pád má krásne obálky fakt, už roky si to obzerám, ale téma ma brutálne neláka, kupovať to nebudem, ale možno si knihy požičiam raz už z knižnice 8D raz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.