štvrtok 31. júla 2014

30 Day Book Challenge 2


Tak pred dvoma týždňami, kedy som objavila tento projekt, sa tu objavilo prvých 15 odpovedí. Nájdete ich v TOMTO článku. Dnes je deň D, aby som tento projekt dokončila a zodpovedala zvyšných 15 otázok. Nebudem to nejako naťahovať, ideme na to.



16. Obľúbená ženská postava
Hermiona Grangerová (Harry Potter)
Asi málo vecí som dala z Harryho Pottera doteraz. Ale ako poctu Rowlingovej, ktorá má dnes narodeniny a mučí ma knihou Volanie kukučky. Každopádne Hermiona ma do tejto kategórie napadla ako prvá a fakt ju mám hrozne moc rada :3





17. Obľúbená hláška z obľúbenej knihy seriálu
Sakra, ja si nejako nepotrpím na hlášky! Keď už tak zo seriálov... takže tak. Ak chcete hlášku, uspokojíte sa s touto: People assume that time is a strict progression of cause to effect but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint. It´s more like a big ball of Wibbly-Wobbly, Timey-Wimey... Stuff. - 10th Doctor.
Alebo s touto: I´m not psychopath, I´m high functioning sociopath. - Sherlock


18. Kniha, ktorá ma sklamala
Volanie kukučky (Robert Galbraith) 
Túto knihu akurát čítam a mala som vážne obrovské očakávania, ale... Ale. Čítam ju od minulého (!) pondelka, nie som ešte ani na strane 300 a väčšinu času sa do knihy nútim, čo ma fakt nebaví. Nič sa tam nedeje! Keby knihu nenapísala Rowlingová, tak sa na ňu už dávno vykašlem.





19. Obľúbená sfilmovaná kniha 
Divergencia (Veronica Roth)
Nakoľko som si povedala, že by bolo vhodné obmedziť Harryho, tak ma ako ďalšia napadla Divergencia. Je to určite jedna z najlepších filmových verzií kníh.







20. Obľúbená romantická kniha
Pád (Lauren Kate)
Táto kniha je hrozne romantická a fuj, fuj presladená, ale aj tak sa mi hrozne páči. Netuším prečo. Ale celú sériu mám proste moc rada :3 A teraz sa chystám na Slzu, tak snáď nesklame.






21. Prvá kniha, ktorú si pamätám, že som čítala
Rozprávky z počítadla (Krista Bendová)Na tejto knižke som sa naučila (sama) čítať. Potom taká prvá "ozajstná" bol Harry Potter a Kameň mudrcov :)






22. Kniha, ktorá ma rozplače 
Mariotovi dediči 4 - Prebudenie (Marja Holecyová)
Túto knihu som čítala dvakrát a dvakrát ma rozplakala. Je to jedna z dvoch kníh, ktorým sa to podarilo (inak plačem väčšinou len pri seriáloch a za to môže Doctor). Ale proste ten koniec je strašný. A nečakaný. A skoro som dostala infarkt, keď sa to stalo. A keď som sa do toho vžila, tak sa proste nedá neplakať...





23. Kniha, ktorú si chcem prečítať už veľmi dlho, ale stále som sa k nej nedostala
Mechanický anjel (Cassandra Clare) 
Túto knihu mám doma už vyše roka a akosi som sa k nej ešte nevedela dostať. Chcela som ešte tieto prázdniny, ale akosi mi to nevyšlo a pochybujem, že sa to ešte podarí. Ale teším sa na ňu.





24. Kniha, ktorej by som priala, aby ju čítalo viac ľudí
Temné vody (Fiona Paul)
Tak toto je jedna absolútne geniálna a dokonalá séria. A to som sa do nej pustila len kvôli krásnej obálke. Vôbec som nečakala, že si ma tak podmaní. Nie je to typ knihy, aké normálne čítam. Jed som čítala ešte minulý rok a považujem ju za jednu z najlepších kníh minulého roka. Belladonnu (pokračovanie) som čítala tento mesiac a opäť je to jedna z najlepších kníh tohoto roka. Proste odporúčam, mali by ste si ju všetci prečítať!





25. Postava, ku ktorej máš najlepší vzťah
V prvom rade vôbec netuším, či je otázka preložená správne.  V druhom rade to proste neviem vybrať. Vytvorím si nejaký vzťah k postavám (takmer) vždy, či už pozitívny alebo negatívny. A vybrať postavu, ku ktorej mám najlepší vzťah? Nemožné.

26. Kniha, ktorá zmenila môj názor na niečo Paper towns (John Green)
A to som tú knihu ešte ani nečítala :D Dlho som si myslela, že nebudem od Greena čítať nič. Pri Hviezdach sa mi nepáči téma, Aljaška ma nezaujala anotáciou. A potom som si prečítala anotáciu k Paper towns a rýchlo som zmenila názor. Netuším, čo ma na nej tak zaujalo, ale túto knihu si proste chcem prečítať a veľmi sa teším na jej slovenské vydanie. Mimochodom dúfam, že nechajú túto obálku, je krásna.



27. Najprekvapivejší dejový zvrat alebo koniec
Vampýrska akademie 3 - Stínem políbená (Richelle Mead)
Tí, čo ste čítali, viete o čom hovorím. Koniec tohoto dielu bol proste brutálny a neočakávaný, nikdy by ma nenapadlo, že autorka niečo také urobí. Keby nemám poruke hneď aj pokračovania, tak ma asi porazí :D






28. Obľúbený názov knihy
Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol (Jonas Jonasson)
Kniha bola síce skvelá, ale ten názov sa mi aj ak páči najviac. Má to proste absolútne geniálny názov. A človek si knihu vďaka nemu určite zapamätá... Aj vtedy, ak knihu nečítal a len ju niekde videl.






29. Kniha, ktorú všetci neznášajú, ale ja ju zbožňujem
Škola noci (P.C.Cast & Kristin Cast)
Áno, na tom, čo hovoria ostatní je niečo pravdy, ale ja mám túto sériu aj tak hrozne rada. Podľa mňa je vážne skvelá. Nedávno som prečítala desiaty diel a teraz už musím zohnať jedenásty :3





30. Moja najobľúbenejšia kniha všetkých čias
Harry Potter a dary smrti (J.K.Rowlingová)
To, že zbožňujem Harryho Pottera nie je nijaké tajomstvo. Je to moja najväčšia srdcovka, absolútne ho zbožňujem. No a siedmy diel je môj najobľúbenejší. Napriek tomu, že tam umrelo kopu mojich obľúbených postáv, čo mi láme srdce.

Inak je nemožné vybrať najobľúbenejšíu knihu :D Lebo to proste nejde :D

10 komentárov:

  1. Vo viacerých veciach s tebou nesúhlasím alebo lepšie povedané, ani by mi nepadlo dať tie odpovede :D Ale musím uznať, že tá hláška zo Sherlocka je úžasná :) Nedávno som si pozrela prvú časť (je to fakt dobre, plánujem pokračovať) a na nej som sa fakt dobre zasmiala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, skvelé :) Dúfam, že sa bude páčiť aj naďalej :3

      Odstrániť
  2. Tvůj blog byl přidán do nové tabulky obsahující knižní blogy a weby. Pokud máš nějaké otázky či reklamaci, tak se ozvy. Jakékoli změny prosím hlas.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já právě znovu čtu celého Harryho a jsem u šestky, zrovna tu leží vedle mě :D jasně, věděla jsem, že je to úžasné, ale je to ještě úžasnější, než jsem si pamatovala! :D Nemůžu se dočkat, až budu u sedmičky, která je i moje nejoblíbenější. Ačkoli mi bude strašně líto, že to končí.. Toho Volání kukačky je škoda, docela jsem se na to těšila. Ale uvidíme, mně se to třeba líbit bude :) Paper Towns jsem zrovna dneska poprvé objevila v knihkupectví a také jsem se rovnou rozhodla, že si to přečtu :) Kvůli obálce :D i když to tedy bylo jiné vydání, než tu máš ty. Která je ta druhá knížka, u které brečíš? :)
    Bože, to je zase dlouhý komentář :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som s re-readingom Harryho začala... Kedy? Vo februári? V marci? Tak nejak. Stihla som však prečítať len prvé tri, čo ma štve.
      Mne sa táto obálka Paper towns páči najviac, je nádherná :)
      Ehm... Upírske denníky 10 :D
      To vôbec nevadí :D

      Odstrániť
  4. "I´m not psychopath, I´m high functioning sociopath." - ja tak milujem sherlocka :3333 ♥♥♥
    kokos ja uz ani neviem čo sa stalo v trojke VA. mne sa vsetky diely tak prelínajú... kurnik co bolo na konciii :(( :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež ho milujem :3 Hrozne sa teším na štvrtú sériu, netuším, ako to prežijem :D
      To si mohla na to zabudnúť? :O

      Odstrániť
    2. KRISTE JA SOM DEBIL.... ja som bola celý čas v tom ze to bol druhý diel... OCH UZ VIEM. to som tak revala... jemine jemine jemine hanbím sa za seba teraz, že som zabudla :((((

      Odstrániť
    3. Ja som neplakala, ale bol to poriadny brutál. Som na to neveriacky pozerala :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.