utorok 27. mája 2014

Mr. Perfect 2014 - 2. súťaž


Ako sme vám na začiatku sľúbili, je tu ďalšia súťaž. A nie taká jednoduchá ako minule. Tentokrát budete musieť trochu premýšľať a vymýšať. Byť kreatívni a originálni. Znie to zložito, ja viem :D

Každopádne, vašou úlohou bude vybrať si svojho obľúbeného hrdinu, ktorý tu ešte ostal (zoznam postupujúcich nájdete na konci článku) a popísať, ako by ste s ním strávili deň, prípadne časť dňa. Kľudne môžete spraviť jeden výlet na pol dňa, romantickú večeru... Môže to byť v reálnom svete, môže to byť v jeho svete, môžete si zobrať Dimitriho a odletieť s ním na Asgard. V predstavivosti sa medze nekladú. Dôležité je, že musíte vymyslieť niečo originálne a zaujímavé. Pretože my to najlepšie, najoriginálnejšie a najzaujímavejšie odmeníme.
Môžete napísať poviedku (najviac na 1 A4), nakresliť/nafotiť niečo, spraviť video... čokoľvek vás napadne.



  • Vaše výtvory nám posielajte na mail: mr.perfect@centrum.sk , do predmetu píšte Mr. Perfect - 2. súťaž
  • Vaše výtvory zverejníme, takže ak niekto výslovene nechce, tak nech to tam napíše.
  • Zapájať sa môžete od teraz do nedele 1.6 do polnoci
  • Duely budú normálne prebiehať od 29.5.
  • Zapojiť sa môže každý so slovenskou alebo českou doručovacou adresou. 
  • Víťazov všetkých súťaží vrámci Mr. Perfect vyhlásime na konci, ale vaše výtvory ukážeme skôr.

A ceny? Ako sme už spomínali pri prvej súťaži, vydavateľstvo Slovart nám poskytlo úžasné ceny a už len kvôli ním sa oplatí snažiť sa :) Sama by som minimálne dve z nich okamžite brala :)
Sú to knihy Čo sa stalo Mare Dyerovej (Michelle Hodkin), Experiment (Veronica Roth), Mechanická princezná (Cassandra Clare) a o novinky, ktoré výjdu až v júni - Mesto stratených duší (Cassandra Clare) a Krvavý sľub (Richelle Mead).

A postupujúci? V minulých dueloch vyhrali úžasný Adrian Ivashkov a nejaký Alexander Barrington. Ako viete, mne kopu miláčikov vypadlo (Loki, Miseag, Pán Darcy, Warner, Jace...), ale stále sa tu dajú nájsť skvelé mená :) (I keď... Ako sa tak pozerám, tak viac obľúbencov mi vypadlo než ostalo a pri mnohých dueloch ani nebudem mať pre koho hlasovať, lebo jedno lepie než druhé -_-)


Augustus Waters (Hviezdy nám nepriali) 
Noah Shaw (Mara Dyerová)
Archer Cross(Hex Hall)
Percy Jackson
Ash (Železný kráľ) 
Princ Po (Výnimočná)
Tobias Eaton (Divergencia)
Ian O`Shea (Hostiteľ)
Travis Maddox (Krásna katastrofa)
Etienne St. Clair (Polibek pro Annu)
Patch Cipriano (Zavrhnutý)
Will Herondale (Pekelné stroje)
Adam (Mercy Thompson) 
Alexander Barrington (Medený jazdec)
Dimitrij Belikov (Upírska akadémia)
Adrian Ivashkov (Upírska akadémia)

4 komentáre:

  1. Keďže so Slovartom spolupracujem, nezapojím sa, nech má radosť niekto iný :) A chudák Alexander Barrigton, menej irónie by voči nemu nezaškodilo, lebo je to skvelý knižný hrdina, nie len taký nejaký, takže toto "titulovanie" si nezaslúži. Adrian je úžasný pre teba, pre iných je úžasný zase Alexander a veru, Adrian sa vedľa neho stráca do neznáma :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Spolupráca so Slovartom je spolupráca, ktorá mi ku šťastiu chýba :D
      Alexandra nepoznám, Medený jazdec ma nikdy nelákal, ale on bol s Pánom Darcym, nie s Adrianom. Ja som len dúfala, že mi ho neporazí, lebo pán Darcy je proste... pán Darcy, no. Dokonalý chlap už pár storočí :D

      Odstrániť
  2. Dúfam, že vyhrá Will alebo Archer! :D Aj keď nepochybujem o tom, že sa tam nájdu aj iní skvelí hrdinovia (z kníh, ktoré som ešte nečítala).
    Do súťaže sa možno zapojím, ale aktuálne ma nič nenapadá! Uvidíme...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naše názory sa rozchádzajú :D Budem fandiť Adrianovi :D Môj jednoznačný favorit, keď mi toľko obľúbencov vypadlo :D
      No, za pokus nič nedáš :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.