sobota 15. februára 2014

Týždeň v GIFoch alebo Zas som neschopná vymyslieť schopný názov

Ako som vám už spomínala, dopozerala som už úplne Doctora. Tak som v nedeľu začala s klasickou sériou. Videla som prvé dva diely zatiaľ. Veľmi vtipné... Akože samozrejme, má to päťdesiat rokov. Ale chápete, že TARDIS bola zariadená - boli tam stolička, vešiak, soška a podobne... A za TARDIS, ktorá bola zaparkovaná, bolo normálne vidieť plátno... 



Každopádne, prvý diel fajn, druhý dosť nudný a som zvedavá na ďalšie... 
A už vás nateraz Doctorom obťažovať nebudem... 


A zase začiatok ďalšieho týždňa...


Ale nečakaný darček - mám nový mobil!


No, nový... Tatino si kúpil nový a mne dal ten jeho predchádzajúci, ale stále je moc super :D


Utorok ma prišiel tato zobudiť na nultú, že som mala vstávať už pred  štvrť hodinou. A že aká bola moja úplne prvá myšlienka? 


Išla som na vyberanie znamienka. Bolela len injekcia, keď mi dávali anestetiká, ale inak som to ani necítila. A Doctor bol moc milý, snažil sa ma zabávať...


Pozerala som Torchwood a umrela mi tam moja obľúbená postava (logicky nemyslím Jacka :D). Neznášam, keď mi puká srdce a ja nemôžem ani plakať... 


Každopádne, už to neplánujem pozerať. Možno dopozerám tak jedine posledný diel série, ale aj to len možno. Načo to budem pozerať už len kvôli Jackovi, keď je tam už len s Gwen a tú vážne neznášam?


V stredu som si zas pozrela Casanovu. Hral tam David Tennant, to veľa vysvetľuje, čo? :D Tie jeho kukadlá šteniatka... Ak skutočný Casanova mal aspoň tretinu Davidovho šarmu, tak sa ani nedivím, že mu ženy padali k nohám...


Vo štvrtok bol hokej. Hrali sme s USA... No moment, hrali nebude to najlepšie slovo, lebo tak sa to ani nedá nazvať. Bola to katastrofa. Pozerali sme to aj v škole, potom prišla triedna, že máme písať písomku. Pred ňou sme prehrávali 3:1. Po chvíľke nás učiteľka informovala, že už je 5:1. Potom som išla odovzdať a už bolo zas o gól viac... Nakoniec sme prehrali 7:1. 



Konečne piatok...


... Ale ten prekliaty Valentín. No k čomu ten "sviatok" vôbec je? 



Ja som ho strávila so Sherlockom - knihou a prvým dielom druhej série seriálu :)


Dve voľné hodiny, ale nakoľko ma vkuse spolužiaci vyrušovali, tak som sa nemohla sústrediť na čítanie... Spomínala som už, ako väčšinu neznášam?


A začali jarné prázdniny! Teraz týždeň sladkého ničnerobenia :3


Dnes ďalší hokej. So Slovincami. Chápete, že sme prehrali aj s tými? Tí naši nehrali... Zobudili sa posledné dve minúty, keď som mala už poriadne nervy a konečne dali jeden gól... Takže sme prehrali 3:1..


A už celý týždeň bez Doctora... Ešte takých tridsať...



9 komentárov:

  1. Hele, tak nějak mě napadá, neříkal náhodou Doctor, že dluží Casanovovi slepici? XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uhm... keď to spomínaš... tuším mi to čosi hovorí, že niečo také povedal, len si už nepamätám kedy a prečo... čo už :D

      Odstrániť
  2. Ber to takhle; se Švédy jsme taky moc nezazářili, v pátek výhra a dneska jsme se jaksi motali po ledě :DD Se třídou to mám stejně, všichni pořád vyrušují, když si chci číst. :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stále lepšie výsledky, než tie naše :D
      A predpokladám, že tí tvoji nie sú takí idioti :D

      Odstrániť
  3. Aj ja mám prázdniny, konečneee.:D A Valentín - úplný súhlas, na čo je to.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak si ich uži :) Je to len kvôli peniazom... veď prečo nezarobiť viac, keď sa dá, nie? :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.