piatok 25. októbra 2013

I´m obsessed with... 24


Meme zo stránky Knižný koutek. Bude sa objavovať každý piatok. Podstatou článku je zverejniť naše "posadlosti", ktoré môžu byť ľubovoľná vec, osoba, jedlo, kniha atď... spolu s krátkym informatívnym článkom.

Dnes moja v podstate najnovšia posadnutosť. Seriál, ktorý absolútne zbožňujem a je to čím ďalej, tým lepšie...

Doctor Who!


Milujem Doktora, hlavne toho desiateho (to je ten vpredu, je to také zlatíčko). Momentálne som na konci tretej série a je to ďalšia vec o ktorej som si myslela, že to nie je nič pre mňa, že ma to nebude baviť a tak, pretože veci o mimozemšťanoch a podobné veľmi nemusím. Ale ono to rozhodne stojí za to! 
Okrem iného je tam ďalšia úžasná postava a to Kapitán Jack Harkness. Spolu s Doktorom sú to moje najobľúbenejšie postavy. 


Kapitán bol žiaľ len v pár častiach, zato má vlastný seriál, ktorý som začala pozerať len kvôli nemu. Torchwood. A je super hoci som videla len tri časti zatiaľ :)

Okrem iného Doktor cestuje v jednej úžasnej policajnej telefónnej búdke, čo je zamaskovaný stroj času a jeho (a môj) milovaný T.A.R.D.I.S. (Áno presne to, čím som začala hodnotiť recenzie :))






Deviaty Doktor :)
Jedenásty Doktor. Ten mi je strašne nesympatický, takže
sa naňho vôbec neteším, obzvlášť keď bude po Davidovi...

Moje zlatíčko Jack :3
A na čo sa môžete tešiť? Občas je to desivé, občas úplne úžasné, hoci sú aj časti, ktoré ma veľmi nebavia. Ale tých zas toľko nie je...

Jedna z tých desivých častí... Myslím, že každý Whovian
si pri pohľade na plynovú masku spomenie na
Are you my mummy? :)
Plechové kontajneri alias Dalekovia a Doktorovi najväčší
nepriatelia...
A čas je len taký...
Desiví plačúci anjeli... 

Nemrkajte... Lebo umriete...

To je len pár skvelých upútaviek :3 A ku koncu jedno malé varovanie, ktoré by malo byť povinne na začiatku Doktora...
Pozor návykové! Pozerať len na vlastnú zodpovednosť! 

Moja milovaná hláška :)





2 komentáre:

  1. Děkuju, dneska večer se mi povedlo na Weeping Angels pomyslet jen jednou. A teď abych zase chodila po baráku namáčknutá zády na zeď a s rozsvícenejma všema světlama. Dneska odpoledne jsem se nedokázala otočit zády k oknu vedoucímu na zahradu! =D
    Ale jinak... Ano, je to i moje posedlost, jak víš. =D A Jack, ách... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš začo :D Ale pokiaľ nemáš anjelov doma, tak by to malo byť v pohode :D
      No... myslím, že to tiež nejde prehliadnuť :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.