piatok 6. septembra 2013

I´m obsessed with... 23


Meme zo stránky Knižný koutek. Bude sa objavovať každý piatok. Podstatou článku je zverejniť naše "posadlosti", ktoré môžu byť ľubovoľná vec, osoba, jedlo, kniha atď... spolu s krátkym informatívnym článkom.

No... dnes to nebude tak úplne moja posadnutosť. Dnešný príspevok sa proste bude týkať osoby, ktorú mám moc rada. Zbožňujem ju už pekných pár rokov, je to nesmierne talentovaná, krásna a milá osôbka... A kto je tá vyvolená? Dámi a páni... 


Demi Lovato!


Tak ako väčšina, aj ja som ju spoznala a zamilovala si ju v Camp rocku... Potom som kvôli nej pozerávala aj Sonny vo veľkom svete a nenechala som si újsť ani filmy Camp rock 2 a Program na ochranu princeznej. No čo, mala som trinásť-štrnásť. A teraz Demi už dávno nie je tá hviezdička z Disney Channel. 

Ja ju poznám už niekoľko rokov a za ten čas veľmi dospela. Teraz sa venuje viacej spevu ako herectvu a robí dobre. Možno pred týždňom som sa konečne dokopala k tomu, aby som si stiahla jej najnovší album Demi. V počítači mám všetky štyri albumy a jej hudba sa mi veľmi páči. Nie sú to také tie tanečné songy (ehm, ehm, Selena Gomez a jej Star dance...), ale jej pesničky majú naozaj emócie v sebe. Demi si toho veľa prežila, vieme že v škole bola obeťou šikany a potom bola nejaký čas na liečení kvôli sebepoškodzovaniu...
Ale teraz je lepšia ako kedykoľvek predtým a jej nový album to len dokazuje (okej, teraz sa cítim, akoby som robila reklamu do... no, niekam :D). Tak si aspoň vypočujte niečo z jej tvorby :)

Moja najobľúbenejšia pesnička z albumu Demi.

Moja najobľúbenejšia pesnička z albumu Unbroken


... A úžasná pesnička z filmu Mesto kostí, ktorú počúvam stále dookola :D 

Ešte jedna osôbka je, ktorú mám moc rada. A tou je Selena Gomez. Kedysi som tieto dve vnímala dosť spojene, ale teraz mám skrátka radšej Demi ako speváčku a Selenu ako herečku (no, jej nový album sa mi až na pár výnimiek moc nepáči)


Obe sú ale strašne krásne, talentované a fakt zlaté... A kedysi v ich "klube" som mala aj Miley. Lenže teraz ju už nemám rada. Správa sa ako štetka, vypadá desne a stavím sa, že najneskôr o dva roky skončí niekde na psychiatrii... Ehm... 

Ale viete čo? Nikdy som sa nehanbila za to, že milujem niektoré disney stars. Hoci moji "úžasní" a obmedzení spolužiaci prevracali očami, keď som minule Demi počúvala. Ale to je ich problém. A ja nevidím dôvod, prečo by som ich nemala mať rada. Taktiež aj dievčatá ako Bridgit Mendler, China Anne McClain, Debby Ryan, Zendaya alebo Bella Thorne. Veď sú všetky vážne skvelé... :3
A na to, aké sú všetky mladé toho dokázali hrozne moc :)

5 komentárov:

  1. Já mám Demi také moc ráda... :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som Demi spoznala tiež v Camp Rocku a potom som postupne začala počúvať jej pesničky, pozerať jej filmy, seriály...hľadala som si o nej nové informácie a tak :) prežila toho naozaj veľa a nie všetko bolo dobré, no zvládla to..každý deň počúva fanúšikov, no popri nich aj haterov, no je poriadne silná osobnosť..Demi je proste Pani speváčka..je úžasná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Demi som si v poslednej dobe veľmi obľúbila, a hlavne jej song Heart by Heart :3 :) A ďakujem za pochvalu, dnes som sa rozhodla, že to už treba zmenu, tak som na photoshope niečo vysmolila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úplne vo všetkom s tebou súhlasím :) ako keby som to písala ja :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Som rada, že tu mám toľko jej fanúšičiek :3 Je naozaj úžasná a naozaj veľmi inšpiratívna :3
    A pesnička Warrior je tiež krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.