nedeľa 7. júla 2013

Letné dumanie 1


Po prvý krát sa zapájam do niečoho tekéhoto. Tématické články na mojom blogu (zatiaľ nenajdete). Ale čo nie je, môže byť. A ja som sa rozhodla začať s týmto projektom, ktorý pre nás prichystala Syki.

Paralelné svety

V akom svete by som chcela žiť? Ja si nemusím ani vymýšľať svoj, pretože to všetko je už vymyslené. Samozrejme, môj najobľúbenejší svet, ktorý by som nikdy neodmietla, je ten v Harrym Potterovi. Tie príbehy sa stali neoddeliteľnou súčasťou môjho detstva a vôbec, celého môjho doterajšieho života. Keď sa blížili moje jedenáste narodeniny, tak som strašne dúfala, že mi príde list, ktorý zmení celý môj život. Zistila by som, že mám magické schopnosti a odišla by som do školy, ktorá by ma skutočne bavila. Nasadila by som si na hlavu triediaci klobúk, ktorý by mi pravdepodobne vybral Slizolin. Brala by som aj Chrabromil, ale no, poznám sa. Na druhej strane, v Bystrohlave by ste ma nenašli. A Bifľomor je o ničom. Takže by som zrejme trávila svoj čas niekde v slizolinskej klubovni spolu s Dracom Malfoyom a provokovala by som Harryho. Veď čo, ak by som nebola s ním, tak by som bola proti nemu. 
Po škole by som sa zrejme pridala k smrťožrútom, lebo sedieť niekde na zadku v Ministerstve mágie by ma naozaj nebavilo. A bola by som skvelá kamarátka s Bellatrix :D

A teraz aby ste nepovedali, že som príliš náročná, keby mi nevyšiel ten Rokfort, tak by som brala byť čarodejnicou tak či tak. Chcela by som ovládať živly, telekinézu, telepatiu, chcela by som sa vedieť teleportovať kedykoľvek a hocikam. Čarovala by som len rukami, lebo nosiť so sebou prútik by bola podľa mňa otrava. Ale stále lepšie ako nič.
Najdôležitejšie je, že by som si vedela vyčarovať čokoľvek. 

Tí, čo ma máte na facebooku, či už normálne v priateľoch, alebo sledujete FB stránku blogu viete, že momentálne som tak trochu posadnutá Marvel filmami. Momentálne celkom príhodne, takže to tu môžem využiť. Akurát včera som pozerala X-mena, takže mám zas čosi nové. Verte mi, že by som brala byť mutantkou. Trebars takou Mystique, ktorej schopnosti sú fakt úžasné. Alebo Tulačka mala dobrú schopnosť. 
No a samozrejme Avengers. Ovládať blesky ako Thor, alebo byť ako Hulk tiež nie je na zahodenie. Len by ste vtedy nechceli byť pri mne. 

Alebo by som brala ísť na Asgard. Či tam rovno žiť. A keď som už pri tom, tak Loki by mohol byť král a ja kráľovná. Žiaden Odin Všeotec. Alebo Thor. Len ja, Loki a naši bodiguardi Sif a trojica bojovníkov. Pokiaľ by nespáchali vlastizradu, to by som ich rovno niekam vyhodila. 
A prečo práve Asgard? Je to jeden z dôvodov, prečo som si zamilovala film Thor. Lebo Asgard je nádherný. Dokonalý. Len by som dala vystavať nejaké chodníky, miesto tých úzkych mostíkov, pretože mám strašný strach z výšok.


A teraz niečo tradičnejšie. Vôbec by som sa nenahnevala, keby ku mne prišiel nejaký upír, ktorý by ma chcel premeniť. Bola by som strašne krásna, sexy. Mala by som dlhé vlasy, dokonalú postavu a živila by som sa ľudskou krvou. Žiadne ukradnuté vrecká z nemocnice. Proste by som si vždy brala to, čo chcem. A všetci by zo mňa padali na zadok. A ja by som si to patrične užívala.




Asi ste pochopili, že by som bola veľmi milá... Možno máte šťastie, že nie som nijaká super bytosť... :D

1 komentár:

  1. Ti Smrťožrúti mě normálně rozesmáli :D Já jsem vždycky chtěla ovládat telekinezi.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.