piatok 21. júna 2013

Súťaže - výsledky

Dnes je deň D. Alebo deň N, nazvyte si to ako chcete. Skrátka mám konečne narodeniny. Hlavne sa vám chcem pochváliť s mojou narodeninovou tortou, ktorá je úplne úžasná, chutná a prekrásna ;) 



Ďakujem za ňu babke, ktorá mi ju upiekla a mame, ktorá mi dala urobiť jedlého Lokiho :D

A s nimi sú tu aj vyhodnotenia mojich súťaží. Hlavne sa vám chcem ale poďakovať za účasť, ktorá bola väčšia, než som čakala. Niektorí ste sa mi vo formulári sťažovali, že Polročná súťaž trvá až moc dlho a predsa ste sa už dočkali, lebo tu je vyhodnotenie.



Tu sa vás zapojilo 20, čo je myslím celkom slušné, vzhľadom k tomu, že toto je knižný blog a nie kozmetický. V tejto súťaži som sľúbila dvoch výhercov, takže tu sú:

Balíček č.1
5.Nerya

Balíček č.2
10. Monika Tomíková




Tu bola účasť väčšia, než som čakala. Zapojilo sa vás 63, čo si myslím, že vôbec nie je zlé. Tí, čo ste odoslali formulár 2x, tak nie ste tam dvojmo, iba ak ste v druhom formulári mali o pár vstupov viac, tak som ich prirátala... Vstupov tu bolo 271.

Sľúbila som štyroch výhercov, takže tu sú

1.  23 - E_V_E

2.  9 - Patrícia527

3.  67 - Natalie

4.  221 - Nicole


Čo ma prekvapilo bolo, že hoci som otvorila túto súťaž aj pre ČR, tak sa zapájali hlavne slováci.

Všetkým výherkyniam gratulujem. Máte čas odpovedať do nedele, inak vyhrá niekto iný.


A čo sa na mojom blogu stalo za ten mesiac a pol? Nuž, blog dosiahol vyše 24 200 vzhliadnutí, mám tu 156 pravidelných čitateľov, čo je o 60 viac ako pred začiatkom súťaží, 177 fanúškov na FB. Strašne vám za to ďakujem ;)

Mnohí ste sa ma pýtali otázku, ktorú som položila ja vám - Akou bytosťou by som chcela byť? U vás vyhrávali upíri a čarodejnice, takže ja nebudem veľmi originálna, keď napíšem, že ja tiež. Keby som bola upírkou, tak by som bola niečo medzi Damonom, Klausom a Katherine. Pila by som ľudskú krv. Ale neokrádala by som nemocnice, pila by som ľuďom zo žíl :D Bola by som úžasne sexy, mala by som skvelú postvu, dlhé vlasy a vedela som manipulovať a čítať myšlienky. Keby som bola čarodejnica, tak by som chcela sa vedieť teleportovať, presúvať veci myšlienkami, ovládať živly... Je toho moc, ale asi by som bola najmocnejšia čarodejnica na svete.

A teraz si môžete vypočuť ďalších oslávencov, ktorí sa narodili v takýto krásny deň...


Lana del Rey


Pepa Vojtek (Kabát)


Anette Olzon (Nightwish)

9 komentárov:

  1. Gratulujem výhercom :) Tebe všetko najlepšie prajem a s tou tortou som to nejako tajne tušila :D Krásna torta ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si dobrá... lebo ani ja som to netušila :D A ďakujem ;)

      Odstrániť
  2. Gratulujem výhercom :)) Prajem ti všetko najlepšie a krásna torta :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeeej, ďakujeeeem 8_)

    to je aká brutal torta!!!!! aj ja chcem takú!, dám si tam Roberta Downeyho Jr. 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Torta s Iron manom by bola tiež úžasná ;) :D A nemáš začo ;)

      Odstrániť
  4. Veľmi pekne ďakujem za výhru :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.