štvrtok 4. apríla 2013

I can be anyone 3

Nechceli by ste prežiť deň v koži niekoho iného???





Štvrtkové meme organizované knižnými blogerkami: Astesia a E_V_E.

Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch, je to na tebe.
Popíš čitateľom, prečo si si hrdinu vybral.
Vyber si 1 jeho životnú situáciu či etapu.
Prevtel sa do hrdinu na 1 deň a napíš, čo by si na jeho mieste v danom okamihu urobil TY!

Moja hrdinka - Cora z Prokletého ohně
Prečo? Lebo nechápem, prečo si nechala ubližovať
Jej deň - Keď odišla od Stuarta
Čo by som urobila inak? V prvom rade by som od neho odišla už skôr. V druhom rade v živote nepochopím, prečo ženy, ktorým chlapi (fyzicky) ubližujú, tak ich neudajú. Možno som na pochopenie ešte príliš maldá. Ale tak... A hlavne by som sa pred niekoľkými rokmi nerozišla s Willom (to ešte neviem ako sa stalo, tak ďaleko som sa v knihe ešte nedostala), keď by ma očividne veľmi miloval...

3 komentáre:

  1. Takéto týrané ženy nikdy celkom nepochopí niekto taký, kto to na vlastnej koži nezažil. Ani ja ich nechápem a tvrdím, že na ich mieste by som takéto grázla hneď opustila, ale na druhej strane je mi jasné, že takí muži sú dokonalí manipulátori a svoju obeť si k sebe dokážu pripútať.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Knížku už mám taky konečně doma, jsem zvědavá, jak se ti líbí/líbila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, zatiaľ ešte čítam, takžesi ešte chvíľku počkáš ;)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.