pondelok 25. februára 2013

Mesačná chvastačka - február


Zvyčajne robím Chvastačku trocha neskôr, ale už neočakávam nijakú knihu, tak nevidím dôvod, prečo to sem nedať ešte pred tou záplavou Mesačných chvastačiek na ostatných blogoch. Aspoň tá moja bude ľahšie zapamätateľná, keď už tu mám také skvelé tituly (teda asi, zatiaľ som ich neprečítala :D). Tento mesiac neboj najplodnejší, ale ako som už spomenula, aspoň tie tituly o to lepšie. Hlavne tie kupované. Čo si budeme nahovárať, utrácam dobre. Ak mi neveríte, pozrite sa ;)


Knihy prečítané
Príbeh čarodejnice (Harknessová) - RC - 3/5
 Tajný kruh (Smith) - RC (Spoločná) - 3/5
 Tajný kruh 2 - Otrokyňa (Smith) - RC (Spoločná) - 4/5
Tajný kruh 3 - Moc (Smith) - RC (Spoločná) - 4/5
 Muj příběh - Ve stínu gilotíny (Reidová) - 3/5
Muj příběh - Egyptská princezná (Crossová) - 3/5
 Ako sa stať upírom (Gray) - 2/5
Čísla - Na úteku (Wardová) - RC - 4/5
 Čierny sneh (Kinskofer) - RC - 4/5
Nádherné tvory (Garciová & Stohlová) - RC - 5/5
Nádherná temnota (Garciová & Stohlová) - 4/5
Za hranicou strachu - rozčítané

Knihy kupované


Predvčerom som sa rozhodla tak trocha vyvetrať moje prasiatko a tatinovi som pekne dala zoznam kníh, ktoré mi má kúpiť, nakoľko som chorá. Zvládol to bravúrne ako vidíte a nebyť jeho, nevyšli by mi peniaze a ja by som mala len Annu. Vidíte, tí rodičia sú aj na niečo dobrí :D

Knihy vyhrané
Tak sa zdá, že minulý mesiac som si vyčerpala knihy aj dopredu, pretože som už zase nemala nijaké šťastie. Napokon, ako celý svoj doterajší život. Hoci chvlabohu, až tak zle na tom predsa len nie som, pretože som síce nevyhrala nijakú knihu, ale s kozmetikou som mala väčšie šťastie a jedna výhra sa mi predsa len zadarila. A to o samé nevyhnutné veci - balzam na pery a krém na ruky od Avonu a lak na nechty od Rimmel. Žial, neviem už na akom blogu sa mi to zadarilo. 

Knihy vymenené


V živote nepochopím, prečo toľkí nechcú knihy vymieňať. A ak sa niekto raz za uhorský rok ozve mne, tak nemá nijakú schopnú knihu poväčšine. Ak vôbec nejakú má. Ano, lutujte ma a právom :)
Ako vidíte, tento rok som mala šťastie len pri jednej knihe a to som sa ešte nedostala ani k jednotke, ktorú mám doma už dobré dva mesiace. Ale ja sa polepším.

Recenzné výtlačky


Ano, už aj ja sem múžem hrdo pridávať knihy. Vo výhrach som síce možno šťastie nemala, ale uzavrela som spoluprácu s Literamou, ktorá mi už aj poslala knihu. Už ju čítam a na blogu sa na ňu čoskoro objaví recenzia. Taktiež som bola kontaktovaná stránkou Antiquariat.sk, na čo som obzvlášť hrdá, keďže som ich nemusela kontaktovať ja. Ešte som k nim nenašla ikonku, takže zatiaľ spoluprácu na blogu nenájdete, ale snáď sa to čoskoro zmení. Jediná nevýhoda je, že budem musieť receznovať (a čítať) aj staré knihy. Ale čo, to zvládnem. Držte mi palce.

Knihy dokopy


6 komentárov:

  1. Závidím tie kupované, veľmi ich chcem! 8)
    Gratulujem k spoluprácam 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež gratulujem k spoluprácam & jéé, Anna. Tú si chcem prečítať už peknú chvíľu.:]

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem, annu prave citam, coskoro sa dockas recenzie ;)

      Odstrániť
  3. Tí Andělé sú nejakí hrubí. :DD
    Ale vymieňanie kníh? Ja sa ti ozvem, keď budem mať na poličke pár schopných
    (teraz je to napríklad Divergencia, ktorú asi máš, netuším alebo dva diely zo série Nesmrteľný, ktorých sa potrebujem zbaviť:D, v prípade, že budem mať čas a schopných adeptov na výmenu, ozývam sa ti!). ;)
    Annu celkom závidím to je fakt. Ale veľmi gratulujem k takým úlovkom. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.