nedeľa 17. februára 2013

30 day book challenge - Obľúbená non-fikcia (v mojom prípade obľúbený dievčenský román)


Challenge z dieľne Kecennnky.

Vzhľadom k tomu, že nemám ani šajnu o tom, čo je non-fikcia, tak som sa rozhodla miesto toho dať (aby to neostalo prázdne) svoj obľúbený dievčenský román. Ja tie dievčenské romány veľmi vo veľkom nečítam, avšak pár mojich obľúbených by sa však našlo. Čírou náhodou sú to prevažne tie slovenské - Punková princezná napríklad a tiež mám veľmi rada autorku Zuzku Šulajovú, ktorá napísala aj moju obľúbenú dievčenskú sériu Džinsový denník a z nej je moja obľúbená...


Autorka - Zuzka Šulajová
Názov - Džinsový denník 2
Séria - Džinsový denník
AnotáciaÁno, sympatická Paula Semoková je opäť na scéne – plná síl a elánu, ale najmä chuti zverovať sa so svojimi zážitkami a pocitmi novučičkému "džínsovému" denníku. Paula a jej starí kamaráti sú už v druhom ročníku, pomaly, ale isto dospievajú, hľadajú sa a zisťujú, čo vlastne od života chcú. Na tejto ceste ich čakajú nové tváre, nové zážitky i nové výzvy. Je len na Paule, či im podľahne alebo zostane sama sebou. Bude ďalej chodiť s Patrikom? Alebo dá šancu niekomu inému? Prečo jej Gabrieline karty nechcú prezradiť nič nové? A čo si má počať s prírastkami vo vlastnej rodine? Odpovede na tieto otázky i veľa ďalších prekvapení nájdete vo voľnom pokračovaní Džínsového denníka, ktorý sa tentoraz dostane aj do nepovolaných rúk...

Prečo? Pretože z celej série sa mi naozaj najviac páči a celá tá séria je taká skutočná. 

~ Day 01: Obľúbená kniha
~ Day 02: Neobľúbená kniha
Day 26: Obľúbená non-fikcia
~ Day 27: Obľúbená fikcia
Day 28: Kniha, ktorú si naposledy čítala
~ Day 29: Kniha, ktorú práve čítaš
Day 30: Najlepšia kniha, ktorú si tento rok prečítala

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.