nedeľa 16. decembra 2012

Obálková vojna - info


Prvé meme z mojej dieľne a fakt dúfam, že nikto niečo také nemá, zatiaľ som na to nenarazila. Meme si môžete dať na hocijaký deň, u mňa sa však bude objavovať v pondelok. 

A o čo pôjde? Cieľom je porovnať hocijaké obálky tej istej knihy. Je len na vás, či porovnáte českú a slovenskú obálku, či k tomu pridáte aj originál obálku, alebo pre mňa za mňa tam dáte čínsku, arménsku, španielsku, indonézsku, taliansku alebo hociakú inú.
Napíšete názor na tie dve-tri obálky ktoré ste si zvolili, napíšete ktorá je lepšia a prečo, čo vám vadí na tej/tých, ktorú/é ste si nezvolili. 

Čitatelia by zase napísali do komentáru či s vami súhlasia, aký je ich názor a tak. 


Dúfam, že sa vám meme páči a že sa zapojíte.

A určite nezabudnite uviesť, že je to odo mňa
(je mi jedno, či napíšete, že to vytvorila Maťa alebo Svet kníh) 

5 komentárov:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.