pondelok 17. decembra 2012

Obálková vojna 1


Mám tu pre vás prvý diel môjho meme, ktoré sa tu bude objavovať vždy v pondelok. Ak ste nečítali k nemu informácie, môžete to napraviť TU, ale v skratke ide o to, že budem porovnávať dve-tri verzie obálok určitej knihy z rôznych krajín.

 

Slovensko                                    Originál                                       Česko

Dnes som sa rozhodla pre Malé klamárky a rozhodla som sa porovnávať našu, českú a originál obálku, pretože každá je úplne iná. Česká sa mi páči určite najviac, pretože sú tam Ash, Shay, Lucy a Troian :) a má to takú najväčšiu logiku. Kým naša a originálna obálka by ma upútala tak možno pred štyrma rokmi, pretože barbiny naozaj nie sú lákadlom teen série. Ale česi sa ďaľšími dielmi čo sa týka obálok tiež pohoršili, avšak túto vojnu vyhrávajú.

6 komentárov:

  1. Súhlasím, česká je naj. Škoda len, že ďalšie diely nemajú seriálové obálky.

    Inak skvelý nápad toto meme, rozhodla som sa zapojiť, na blogu už mám prvý článok. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Filmová je naj, zbožňujem seriál 8) knihy som nečítala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som citala prve tri, ale pridu mi torcha podobne ako serial, na par detailov :D ale serial milujem aj ja a tesim sa na novu cast :)

      Odstrániť
  3. Česko to vyhralo :) Milujem túto sériu čítam ju teraz po druhý krát...Chcela by som vidieť druhú sériu serialu ale tak aby som tomu chápala :D angličtina nie je moja kamoška

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja to pozeram na nete s titulkami :) a ak nemas MK 1-3 knihy, tak ich mam na vymenu :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.