pondelok 31. decembra 2012

Kúzelná knihovníčka


Tak aj ja sa pridávam s Kúzelnou knihovníčkou, projektom, ktoré má na svedomí Abyss.

Ja síce nemám knihovníčku takú veľkú, ako by som chcela, ale keď vám ju ukážem budúci rok, snáď bude aspoň dvakrát taká :)


Ja viem, že to nie je veľmi dobrá kvalita, ale čo už...

Horná polička zľava:

  • Upírske denníky 1-12 (L.J.Smith) - momentálne však nemám na poličke 7 a 8, ktoré ma kamarátka a 10, ktorú má tatino (presne tak, dobre čítate ;))
  • Škola noci 1 a 5 (P.C.Cast & Kristin Cast)
  • Twilight 1-4 (Stephenie Meyer)
  • Krásny druhý život Bree Tannerovej (Stephenie Meyer)
  • Nočný tieň 1-3 (Andrea Cremerová)
Dolná polička zľava :
  • Lexikón pôvabu (Šárka Pavličová)
  • Malé klamárky 1-3 (Sara Shepardová)
  • Dcéra dymu a kostí (Laini Taylorová)
  • Hry o život 1 - 3 (Suzanne Collinsová)
  • Mariotovi dediči 1-4 (Marja Holecyová)
  • Ochrankyňa (Nata Sabová)
  • Čierny sneh (Lotte Kinskofer)
  • Hry o život 1 (Suzanne Collinsová) - znova, ak by ste o ňu mali niekto zaujem, ozvite sa mi ;)
  • Proroctvo sestier (Michelle Zinková)
  • Motýlik (Sylvia Mozerová)
  • Bola to len láska (Tamara Heribanová)
  • Punková princezná (Dominika Ponechalová)
  • Dievča z minulosti (Zuzka Šulajová)
  • Džinsový denník 1-3 (Zuzka Šulajová)
  • Päťdesiat odtieňov sivej (E.L.James)
A ešte mi na fotke chýba Pýcha a predsudok a zombiovia (Jane Austenová & Seth Grahame-Smith), ktorú má kamarátka.



Zľava:
Padlí anjeli a Leviatan (Thomas E.Sniegoski)
Nadpozemská (Cynthia Hand)
Padlí anjeli 1-4 (Lauren Kate)

A ešte knihy, ktoré máme doma spoločné ;)


Všetky diely Anny zo zeleného domu (Lucy Maud Montgomeryová), Harry Potter (J.K.Rowlingová), Fantastické zvery a ich výskyt (M.L.O.K. Scamander) a Metlobal v priebehu vekov (Kennilworthy Whisp)


Percy Jackson 1-5 (Rick Riordan) a ešte vedľa zľava štyri knihy Troch pátračov (ktoré nie sú vidieť) a jedna, kde sú hneď knihy štyri Troch pátračov. (Tarzana si nevšímajte, s ním ja nič nemám :D)


Artemis Fowl 1-7 (Eoin Colfer) - hoci tie sú skôr tatinove... No a čo, ale čítala som ich ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.