piatok 28. decembra 2012

I´m obsessed with... 4


Meme zo stránky Knižný koutek. Bude sa objavovať každý piatok. Podstatou článku je zverejniť naše "posadlosti", ktoré môžu byť ľubovoľná vec, osoba, jedlo, kniha atď... spolu s krátkym informatívnym článkom...

Tento článok bude o čosi dlhší, ako doterajšia z tohoto meme, tak sa na to duševne pripravte :) 

Dnes som sa rozhodla tento článok venovať istým piatim chalanom zo Spojeného kráľovstvá. Nuž, dobre tušíte. One direction. Nie som nejaká veľká directionerka, ktorá nezaspí, kým nevie čo mal Harry na večeru, kedy išiel Louis spať, kedy Liam vstával, čo robil celý deň Zayn - s kým bol, kde bol, alebo kedy bol Niall na záchode. Vlastne mi je to úplne jedno :D
A nie som posadnutá nimi ako chalanmi, vlastne nie som posadnutá ničím čo sa ich týka. Len mám veľmi rada... tie ich dva albumy. Up all night a Take me home. Dva najpočúvanejšie albumy v mojom mobile :) A rozhodla som sa, že vám ukážem moju najobľúbenešiu pesničku z oboch albumov a z X-Factoru.

Moments (Up all night)


They don´t know about us (Take me home)


Torn (X-Factor)


Prosím vás, ak niekto chcete mať sprosté komentáre, vyvarujte sa ich. Títo chalani si nezaslúžia niečiu nenávisť, to všetko je len žiarlivosť. A koniec-koncov, ja tiež nenadávam na Eminema, Jay-Zeho, Kanyeho Westa alebo naopak Dimmu Borgin, Gorgoroth, Lordi, Slipknot a tiež ich nepočúvam. 
A tiež - prečo by sa mal niekto hanbiť za to, čo počúva? Mne je srdečne jedno, že mám v mobile pár pesničiek od Justina, alebo že počúvam Miley, Selenu a Demi. Veď všetko sú to talentované speváčky a herečky, tak no a čo, že začínali v Disney Channel? Veď Britney, Christina Aguilera či Justin Timberlake tiež vzišli odtiaľ a napriek tomu - kto si na to teraz spomenie? 
Takže prosím, neodsudzujte ich (a aj tak, všetko negatívne hneď pri tomto príspevku mažem). A čo že ich namáte radi? A čo, že ich nepočúvate? Lenže aj to je iné, ako napísať, že sú to vy*****í gayovia alebo čo.

A ak ich máte radi, tak navštívte aj blog mojej kamarátky - Be true to who you are, kde nájdete na nich
fan fiction. A poviedka Just close eyes je fakt dobrá (vlastne aj jediná, čo som ostiaľ čítala, a už sa za to aj hanbím, ale však to niekedy doženiem :)) 

Ak ste s článkom vydržali až dokonca, tak vám gratulujem a ďakujem.

2 komentáre:

  1. Sakra... Toto si tu nemala písať ! :D Poslednú dobu stále dookola počúvam Take me home, a keď skončí, tak sa mi ho nechce vytiahnuť, ale opäť pustiť z notebooku. A pritom nemajú žiadnu extra hudbu (aspoň pre mňa, keďže ja väčšinou počúvam techno,house), ale je to strašne chytľavé ! :D Pričom som Up all night počula asi len raz celé, haha, a TMH mám aj doma.

    A pozeráš videá s nimi ? Ak nechceš byť na nich závislá ešte viac, radšej to nerob ! :D Ale nie, choď si ich pozrieť, sú strašne funny a obľúbiš si ich ešte viac. :)

    They dont know about us milujem. Taktiež Rock me, Last First Kiss, I would (to je strašne zábavné :D), samozrejme aj tie známejšie, ale napríklad Little things sa páči každému len mne nie. Neviem prečo. A ktorý z chalanov podľa teba spieva najlepšie ? :D

    Teraz to vyzerá jak keby som bola dajaká tá Directionerka, čo si popísala, ktorá nemôže ísť spať, pokiaľ nevie, čo chalani robili. Ale hovorím ti, bacha na mňa, poslednú dobu som si ich obľúbila... Kedysi som ich rada nemala, ale teraz ich zbožňujem. A pravdepodobne som nimi posadnutá, no stále si to nechcem priznať. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak isto :) ani ja som ich nikdy nepocuvala :) ale TMH milujem :) videa moc nepozeram, len ich pocuvam :P

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.