pondelok 31. decembra 2012

2013

V prvom rade by som vám chcela zaželať pekného Silvestra a krásny rok 2013 


Tiež vám chcem poďakovať, že na môj blog chodíte, aj keď je v éteri len necelé dva mesiace ;) Dúfam, že sa vám páči. Vždy ma potešíte nejakým tým komentárom, či už so mnou súhlasíte alebo nie, lebo to značí, že  na môj blog chodíte a čítate moje výlevy.
Ako dopadol tento rok? Prečítala som 103 kníh, čiže približne toľko koľko chcem aj v nasledujúcom roku (môj ciel je 100) a na mojom blogu mám už vyše 3000 vzhliadnutí. 

A tu sú moje približné plány na nasledujúci rok:
  • Samozrejme, budem čítať a čítať a recenziovať a recenziovať. 
  • Minimálne niekedy v novembri budete mať väšiu súťaž, kde dúfam, že sa mnohí zapojíte.
  • Taktiež dúfam, že vás tu bude viac a viac, že ja sa budem zlepšovať a zlepšovať a že sa mi podarí začať spolupracovať s nejakým vydavateľstvom.
Už vás nebudem ďalej obťažovať, hor sa oslavovať ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.