piatok 3. marca 2017

Mesačná chvastačka - február


Február bol pre mňa veľmi úspešný mesiac, čo sa týka kníh. Veľa som toho prečítala (a to aj vtedy, ak si odmyslím všetky detské, komiksy a podobne). 

Prečítané knihy

re-reading: Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (J.K.Rowling)
re-reading: Harry Potter and the Goblet of fire (J.K.Rowling)
re-reading: Harry Potter and the Order of the phoenix (J.K.Rowling)
re-reading: Harry Potter and the Half-blood Prince (J.K.Rowling)
The Murders in the Rue Morgue (Edgar Allan Poe)
re-reading: Harry Potter and the Deathly hallows (J.K.Rowling)
Winter (Marissa Meyer)
Cestou fak it (John C. Parkin & Gaia Polini)
Velká kniha čůraní (Jakub Plachý)
101 spůsobů, jak zabít svého šéfa (Graham Roumieu)
Death note: Zápisník smrti 3 (CugumiOba & Takeši Obata)
Útok na pekárnu (Haruki Murakami)
Strom, ktorý dáva (Shel Silverstein)
The cat in the hat (Dr. Seuss)
Green eggs and ham (Dr. Seuss)
The butter battle book (Dr. Seuss)
The cat in the hat comes back (Dr. Seuss)
One fish, two fish, red fish, blue fish (Dr. Seuss)
Kafe a cigárko (Marie Doležalová)
Podivná knihovna (Haruki Murakami)
The Raven boys (Maggie Stiefvater)
Asterix a zlatý kosák (René Goscinny)
Asterix a cesta okolo Galie (René Goscinny)
Hvězdy nad hlavou (Marissa Meyer)
Divoká píseň (Victoria Schwab)
Every heart a doorway (Seanan McGuire)

Kúpené knihy


Vlastne sa mi zdá, že som všetky tieto objednávala ešte v januári, ale nevadí. Toto  nové, krásne paperbackové vydanie Heartless som objednala z Book depository a zvyšné dve z Better world books, obe stáli okolo 3,5 eura. Alice som chcela už strašne dlho, hlavne v tomto nádhernom vydaní Chalk edition, ktoré mi ladí k Wizard of OZ, ktoré mám tiež v tejto edícii.

Vyhrané knihy 


Tak už aj ja mám Caraval, navyše v tomto nádhernom britskom vydaní :3 Vyhrala som ho na Instagrame u @blossompages (určite ju pozrite, má krásne fotky!) A ja sa z knihy moc teším, hoci som ju pôvodne ani nechcela čítať (ale teraz patrí medzi moje najväčšie priority. No čo, nechala som sa uniesť ostatnými názormi.)

Darované knihy
Adoptované knihy


Rodičia vyraďovali nejaké knihy (mám ich plný bazár, určite pozrite :)) a tieto som buď "zachránila", alebo si ich proste privlastnila. Štyri knihy Sherlocka Holmesa (Štúdie v červenom & Pes Baskervillský som už dávnejšie čítala), Draculu, Frankensteina, Vojnu s mlokmi (lebo už dlhšie som si chcela prečítala niečo od Čapka), nádherné ilustrované vydanie Dvoch rokov prázdnin a knihy Troch pátračov, ktoré by som si niekedy chcela znova prečítať.

Vymenené knihy


Túto knihu som nikdy nechcela čítať, lebo neznášam cirkusy, ale očividne som sa zas nechala nahovoriť a vymenila som ho s Kikou.

Recenzné výtlačky


Jiskru v popelu mi poslalo kníhkupectvo Pre školy a ostatné Albatros media. Jiskru práve čítam, k Star wars som sa ešte nedostala, ostatné som už prečítala, len k Písni som ešte nenapísala recenziu. 

Všetky pokope


8 komentárov:

  1. Február je najkratší mesiac v roku, tak ako sakra si mohla prečítať toľko kníh?Ja som ledva prečítala 3 knihy za tento rok a ty vyrukuješ s týmto :D Začínam uvažovať, že si stroj na čítanie, lebo fakt neviem :D Caraval ti neskutočne závidím a aj Heartles:3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však sa ale pozri čo tam mám - detské knihy, komiksy, novely a podobné knihy, ktoré prečítaš do polhodiny. Niektoré aj za 5-10 minút :D Takých normálnych kníh mám asi 11. A skoro dva týždne som mala voľné :D

      Na tie dve sa moc teším, obe patria k mojim prioritám :D

      Odstrániť
  2. Myslela som si, že môj február bol úspešný, ale keď sa pozerám na tvoj zoznam, už sa mi to tak nezdá :D Aj keď odpočítam tie detské knihy, komiksy atď.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale ja som bola v škole 9 dní a zvyšok som bola doma :D

      Odstrániť
    2. Tak ja som bola za februári v škole 10 dní, takže to nemôžem používať ako vyhovorku :D A v niektore školske dni toho načítam viac ako neškolské. Ale asi máš väčšiu odhodlanosť čítať, zatiaľ čo ja trávim veľa času na nete :D

      Odstrániť
    3. Aj ja trávim obrovské množstvo času na nete. Akože fakt obrovské. Tuto keby nečítam Harryho, tak na tom tiež nie som tak dobre :D

      Odstrániť
  3. To si naozaj prečítala všetky tie knihy?! WOW! Ja popri škole zvládam tak jednu za mesiac, aj to v tom lepšom mesiaci! Toto leto to však už našťastie skončí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak veľa ich bolo detských, čo som mala asi za 5 minút a podobne. Ale takých normálnych bolo asi 11, takže... hej? :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.