sobota 18. marca 2017

#fanaticalbirdmarch časť prvá

Posledný článok nebol zas tak dávno a už tu mám prvú časť marcovej výzvy. Tentokrát vyzerá takto krásne. (A od budúceho mesiaca mám v pláne zapájať sa do viac než jednej výzvy.)
(Toto som originálne, neupravované fotky, na niektorých bol dodatočne pridaný nejaký efekt, zmena jasu a podobne.)



1. Currently reading
Recenzia už na blogu.


2. Obľúbené priateľstvo


3. Rada by som žila...
... V Rokforte. Kto nie?


4. Najlepšie pokračovanie
Môj najobľúbenejší diel zo série :3


5. Nedočítala som
Ja a vojnové knihy sa veľmi nekamarátime, takže z tejto knihy som prečítala tak dve kapitoly a nechala ju tak. Netuším, či ju niekedy dočítam. Ale je podpísaná.


6. Musíte čítať
O Adamovi Silverovi, ktorý sa minulý rok stal jedným z mojich najobľúbenejších autorov hovorím dosť často a predsa nepoznám veľa ľudí, ktorí tie knihy čítali. Treba napraviť.
(Len žiaľ nie sú preložené. Verím však, že raz budú :3) 


7. Contemporary
Ďalšia z mojich najobľúbenejších kníh, ktorú by ste mali čítať, ak ste tak ešte neurobili.


8. Najobľúbenejšia hrdinka
Vybrala som hneď dve, ale to nevadí. Minulý mesiac som konečne dočítala Winter a opätovne sa zamilovala do tejto série. Cinder aj Cress milujem a neviem sa rozhodnúť, ktorú viac. 


9. Postava, ktorá mi je najviac podobná
Podľa mňa sme sa v Cath videli viaceré, takže to nemusím rozvýjať.


10. Najlepší názov


11. Obálka so šatami


12. Najlepší plot twist
Ak ste knihu čítali, viete o čom hovorím a ak ste ju nečítali, tak ju treba prečítať a vedieť o nej čo najmenej. 
(Zrovna dvanásteho som dočítala aj Caraval, ktorý by do tejto kategórie tiež perfektne spadal.)


13. Fialové knihy
(Tú špinku, ktorá tam z nejakého dôvodu je, som na Instagramovej verzii odstránila.)


14. Font
Jeden z mála prípadov, kedy je naša obálka krajšia ako originál.


15. More kníh
Istá časť mojich anglických hardcoverov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.