pondelok 1. augusta 2016

Hitparád kníh - júl



Jop, minulý mesiac som KONEČNE normálne čítala! Aj keď mnohé z nich zabrali tak dve hodinky. Ale aj to je pokrok, jasné?!


Najlepšia kniha
Harry Potter and the Cursed child (J.K.Rowling, John Tiffany, Jack Thorne)
Uhm, bola som riadne rozpoltená, či označiť za najlepšiu túto, alebo November 9, ale nakoniec som vybrala túto, pretože som cítila istú povinnosť. Je to koniec-koncov Harry Potter! Po toľkých rokoch!
Okej, možno sa sérií vôbec nevyrovnal, občas to pôsobilo trochu ako fanfiction a nebolo to až také wow, napriek tomu som si to veľmi užila a rada sa k tomu znova vrátim. A Scorpius! <3



Najhoršia kniha
During the dance (Mark Lawrence)
Okej, uvedomujem si, že to nie je žiadna kniha, len poviedka... eh, asi štvorstranová... ale v júli som nečítala žiadnu vyslovene zlú knihu, takže preto toto. Zbožňujem Tŕňového princa od tohoto autora, ale toto sa mi proste nepáčilo. Keby to bola kniha a nie poviedka na štyri knihy, kašľala by som na to. 




Najväčšie prekvapenie 
November 9 (Colleen Hoover)
Knihy od Colleen mám už dlho rada. Len som ju zbožňovala toľko, ako väčšina ľudí. Okrem prvých dvoch Never never ma jej knihy zatiaľ nijako nenadchli, len sa naozaj dobre čítali. Takže som to čakala aj tu. Že to bude fajn a milé. Miesto toho som sa od knihy nemohla odlepiť, prečítala som ju za deň a bola absolútne dokonalá. Nutne potrebujem zvyšné knihy od Colleen! 




Najväčšie sklamanie
Glass sword (Victoria Aveyard)
Akože... ono to bolo fajn. Lenže Red queen bola v mojej TOP 5 kníh za minulý rok a toto bolo zrazu len lepší priemer. Taká obyčajná dystópia. Na druhú stranu... trojka vyzerá o dosť lepšie, takže nádej ostáva. 
Recenzia TU.





Najoriginálnejšia kniha
Alica v krajine zázrakov (Lewis Carroll)
No čo vám poviem, je to klasika. A rozhodne originálna. Autori kopírujú ju, nie ona iné knihy. 
Recenzia TU.






Najnapínavejšia kniha
Harry Potter and the Cursed child (J.K.Rowling, John Tiffany, Jack Thorne)
Nemohla som sa od knihy odlepiť, kým som ju nedočítala. Proste som musela nutne vedieť, čo bude ďalej. 







Najnudnejšia kniha
Posledný boj (C.S. Lewis)
Aby som zas neopakovala Glass sword (tú knihu som čítala od decembra!), vybrala som posledný diel Narnie. Jednoznačne môj najmenej obľúbený diel, počas čítania som sa dosť nudila. Až koniec je super. 
Recenzia na celú sériu TU.





Najromantickejšia kniha
November 9 (Colleen Hoover)
Okej, toto nie je prekvapenie, je to jediná romantická kniha čítaná v júli. Ale čo ma stála nervov a emócií! 







Najkrajšia obálka
Glass sword (Victoria Aveyard)
Kniha možno bola sklamaním, ale obálka ani trochu. Tá je absolútne nádherná.







Najškaredšia obálka
Alica v krajine zázrakov (Lewis Carroll)
Tie ilustrácie sú proste otrasné. Nutne potrebujem nejaké vydanie v angličtine, lebo toto fuj, fuj. 







Najlepší hrdina 
Scorpius Malfoy - Harry Potter and the Cursed child 
Scorpius je moja nová obľúbená postava a to najlepšie na celej knihe. Absolútne som si ho zamilovala, také moje zlatíčko. Celú tú dobu som mala chuť ho objať. 






Najlepšia hrdinka
Fallon O´Neil - November 9 
Proste všetko na tejto knihe bolo skvelé!

Najlepší pár 
Fallon O´Neil + Ben Kessler
Milovala som ich úplne od začiatku. Museli si preskákať cez množstvo prekážok, ale nikdy sa nevzdali. A boli spolu úplne dokonalí. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.