streda 9. decembra 2015

Hitparáda kníh - november


Najlepšia kniha
Milujem, koho chcem (Tamara Tainová)
Táto kniha mala všetko, čo treba a čítala sa brutálne dobre. Jednoznačne najlepšia zo série a ja som si ju moc užila.
Recenzia TU.





Najhoršia kniha
The Angel's Kiss: A Melody Malone Mystery (Justin Richards)
Túto knihu som veľmi chcela čítať od Angels take Manhattan, pretože som čakala ten príbeh odtiaľ. Bolo to však strašne suché a chýbali mi tam Doctor a Pondovci. Ani River to nezachránila. 





Najväčšie prekvapenie
Kam zmizla Aljaška (John Green)
Viete môj postoj ku Greenovi. Takže som očakávala niečo podobné ako Hviezdy či Mestá. Ale nie. Toto bolo narozdiel od spomínaných fakt dobré. 
Recenzia TU.





Najväčšie sklamanie
Všetky skvelé miesta (Jennifer Niven) 
(Aby som neopakovala Melody).
Od tejto knihy som mala veľké očakávania, vyzerala moc dobre. Ale veľmi nudná, veľmi... o ničom. 
Recenzia TU.




Najoriginálnejší príbeh
Mezi dvěma světy (Scott Westerfeld)
S knihou ako táto som sa ešte naozaj nestretla. Bolo to iné, bolo to originálne a určite to stojí za prečítanie. 
Recenzia TU.





Najnapínavejšia kniha
Kam zmizla Aljaška (John Green)
Ja som proste v druhej časti stále čakala, že sa to nejako spraví, pretože som nečakala , že to ostane tak, ako skončila časť predtým.






Najnudnejšia kniha
Všetky skvelé miesta (Jennifer Niven)
Všetky skvelé miesta vôbec neboli také skvelé. Upravila by som to na nudné. Nič sa tam nedialo. Veľmi nudná kniha. 






Najromantickejšia kniha
Chodiaca katastrofa (Jamie McGuire) 
A páčilo sa mi to v oboch verziách. V Abbinej aj Travisovej.
Recenzia TU.






Najočakávanejšia kniha
The Angel's Kiss: A Melody Malone Mystery (Justin Richards)
Ako som spomínala, na túto knihu som sa tešila dlho (len som ju nevedela nájsť) a mala som od nej veľké očakávania. Tie sa však žiaľ nevyplnili. Ani zďaleka. 





Najkrajšia obálka
To prejde (Tamara Tainová) 
V podstate je také nevýrazná, ale iná ako zvyčajne. A naozaj krásna. 
Recenzia TU.






Najškaredšia obálka
Je to inak, mami... (Tamara Tainová)
Je to irónia, nie? Druhý diel má najkrajšiu obálku mesiaca a prvý diel najškaredšiu. No ale nerobil to Slovart, to bude tým, že.  






Hrdinka mesiaca
Ella Rodriguez - Cinder & Ella
No čo vám poviem... pripomínala mi Cath z Fangirl
Recenzia TU.

Hrdina mesiaca
Brian Oliver - Cinder & Ella
Jeho som si proste absolútne zamilovala, dokonalá postava :3

Pár mesiaca
Darcy & Imogen - Mezi dvěma světy 
V prvom rade mala táto kniha nečakane LGBT tématiku a v druhom rade boli proste skvelé. Moc sa mi spolu páčili :3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.