utorok 26. mája 2015

Unpopular Opinions Book TAG


Tento TAG som našla u Foxy a povedala som si, že by som ho mohla spraviť tiež. Takže...
 
1. Populárna kniha/séria, ktorá sa vám nepáčila, ale všetkým ostatným áno.
Ale no, nebodaj ste nečakali niečo iné :D Napadlo ma to okamžite, je to ten najlepší príklad do tejto kategórie, ako inak.
Stále som nepochopila, čo na nej všetci vidia.


2. Populárna kniha/séria, ktorú každý neznáša, len vy ju milujete.
Tak tu mám pre zmenu hneď dvoch adeptov. Také moje guilty pleasures. A to sériu Školu noci a knihy Lauren Kate. Áno, kvalitatívne nič moc, ale nevadí. Aj tak sa mi moc páčia. Takže sa momentálne teším na Vodopád a posledný diel Školy noci :3


3. Milostný trojuholník, kedy hlavná hrdinka skončila s niekým, s kým ste nechceli, aby skončila.
Ak toto bude pre niekoho spoiler, moc sa ospravedlňujem. Ale toto sa mi naozaj nepáčilo...
4. Populárny žáner, po ktorom ani nesiahnete
Čo ja viem, historická romanca? S takým tým párom čo je vždy na obálke a je mi z toho vždy zle?

5. Populárna a všetkými milovaná postava, ktorú ale vy neznášate.
Bože, to bol debil. Neznášala som ho od začiatku do konca.


6. Populárny autor, do ktorého tvorby sa akosi neviete zamilovať.
A zas je to Green. Stále dúfam, že raz pochopím, čo raz na ňom všetci vidia. Hviezdy boli strašné, Mestá len o niečo málo lepšie. Poslednú šancu bude mať u mňa Green s Will Grayson Will Grayson, tak nech sa snaží.


7. Klišé (obľúbené prvky), ktoré vám už lezú na nervy (napr. ľúbostné trojuholníky atď).
Ľúbostné trojuholníky, outsiderka a hviezda školy, postavy, ktoré majú traumu z minulosti (aj keby len kvôli smrti škrečka)...

8. Populárna séria, ktorú vieš, že nebudeš čítať, lebo ťa nezaujíma ani neláka.
 Takých je dosť... Prvých 100, Draki, Lux, Tigrova sága, Pod vražednou oblohou...
... Ale napríklad ani Pán prsteňov, hoci filmy sú skvelé.


9. Ktorý seriál/film, bol podľa vás lepší, než knižná predloha?
Hmm... Hobit. Kniha bola skvelá, ale film sa mi páčil viac. To isté platí o Percy Jacksonovi 2, čo je podľa mňa najslabší diel série, ale ako film je úplne skvelý, aj keď sa knižnej predlohy nedrží...


29 komentárov:

  1. Naozaj super tag.
    No, u prvej možnosti som presne vedela, čo dáš (bezdebaty :D)
    Lauren Kate.. od nej som čítala len Pád, mám doma aj druhú časť ale asi musím mať prestávku. Neviem, prvý diel sa mi zdal fajn ale už ani netuším, o čom to bolo sakra (chce to re-reading)
    Pána Prsteňov a Trigrovu kliatbu by som si určite prečítať chcela...
    Percy Jakcson má podľa mňa filmy úúúplne mimo knihy, chvalabohu, že už nebudú točiť ďalšiu časť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vedel asi každý :D
      Pád mám veľmi rada, Pán prsteňov mi stačia filmy :D

      Odstrániť
  2. Skvělý tag, obzvlášť ve tvém podání! :D Holt to asi nikdy nebudeš mít stejně jako většina... :D Hvězdy se mi sice líbily a Škola noci ne, ale chápu tvůj názor na ně... Ale co jsem vážně nepochopila, je Percy! :D Ten film je podle mě hned po Eragonovi nejhorší filmové zpracování všech dob :D Sto lidí sto chutí...:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa aj Eragon páčil! Hoci je pravda, že som ho najprv videla až potom čítala. Vlastne on ma presvedčil, aby som si to prečítala (aj keď mi kniha potom prišla priemerná)

      Odstrániť
  3. Pri tej sedmičke si vymenovala veci, z ktorých minimálne jedna sa v dnešných YA/NA Contemporary musí nachádzať, mám dojem :D Inak ma tvoje odpovede nejako vôbec nešokovali, lebo ty sa s ničím z toho netajíš :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A potom len málo YA/NA sú naozaj dobré (a aj tak ich stále čítam :D)
      Veď to :D

      Odstrániť
  4. Pěkný TAG :)
    Však u mně je to s Johnem trochu jinak. Měla jsem ho a má ho ráda již od prvo začátku. Oslovil mě jeho styl psání a náměty příběhů. Však, jediné, co mě štve, je, že lidé, kteří přečetli jedinou knihu Hvězdy nám nepřály, se považují za čtenáře .....

    OdpovedaťOdstrániť
  5. S tým Greenom úplne súhlasím na všetkých miestach :D naozaj ma nijako neoslovil, ale každý koho poznám ho miluje (okrem mojej dobrej kamošky, takže aspoň mám s kým hejtovať :D) Agustus/ Gus je jedna z najhorších postáv aké poznám - a nemôžem si pomôcť, toho herca takisto neznášam - ble. Dík za spoiler k Temným vodám :D :D a ja Školu noci zbožňujem, mám aj všetky novely k nej a to že má 12 dielov? koho to trápi? :D :D je tam Stark :3 S tou tigrovou kliatbou a Pánom prsteňov by si si to mala ešte premyslieť, pretože sú to fakt dobré série ;) a s filmom o Percym súhlasím, bol rozhodne lepší oproti knihe - aspoň tejto :D ináč super TAG :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja hejtujem aj pred jeho fanúšikmi, to je v pohode (inak by som musela mlčať :D). A herec mi nevadí. Respektíve som ho videla len v Divergencii a tam mi nevadí.
      Ou, I´m sorry, I´m so sorry :(

      Odstrániť
  6. Hvězdy, John Green a Percy naprosto souhlasím :D Knížky od Johna Greena mě nikdy nelákaly a taky nechápu, co na nich všichni tolik vidí :D Percy je sice úplně mimo předlohu, ale zrovna první dva díly se mi moc nelíbily a filmy byly podle mě skvělé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa prvý diel Percyho páčil. Aj druhý, hoci ten najmenej. Ale filmy boli skvelé podľa mňa.

      Odstrániť
  7. Smrť škrečka ma pobavila. :D Ale je pravda, že podobné klišé sa objavujú v každej druhej knihe, už je to strašne ohrané, tí autori by mohli konečne vymyslieť aj niečo nové. :D
    Veľa z tých kníh v osmičke som nečítala a aj trochu chápem, prečo ťa nelákajú, Draki je taký priemer, ale napríklad Pod vražednou oblohou patrí medzi jednu z mojich najobľúbenejších sérií, takže to by som ti rozhodne odporučila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Draki nebudem čítať určite, Nevítaní od autorky mi bohato stačili :D
      Z dystópií už poriadne vyberám, už som z nich presýtená a zrovna hento ma už neláka...

      Odstrániť
  8. Hneď ako som zistila o čom je Tag, tak som tušila, že taká polovica by mohla súvisieť s Greenom :D A teoreticky nemýlila som sa. Aj keď ja ho mám rada, ale nemôžem si pomôcť vždy, keď niekto naňho kadí ja sa ohromne zabávam :D o.O Nechápem, prečo, ale to je jedno :D
    Lux je podľa mňa úplne úžasná séria! :3 Ale tak už si viem predstaviť čo by sa na to povedala a asi by som nezniesla, keby si mi jednu z mojich obľúbených sérií zniesla až pod čiernu zem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžeš byť rada, Lux ma absolútne neláka :D
      Ja som úprimne dúfala, že nebude polovica o Greenovi, tak som to obmedzila na minimum :D

      Odstrániť
  9. Mám to všechno stejné, což mě zarazilo :D Btw. chtěla byh to udělat i na svůj blog. ten obrázek je tvůj (pokud ano, mohu ho použít) nebo veřejný? ;)

    knihomolky4ever.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jo, Green... Ten mi taky nesedl. A Tygří sága už vůbec ne, to bylo lehce - víc - na zabití, upřímně. :D

    hrbitov-meho-ja.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Keď som to inak ja robila, pri tej prvej otázke si ma hneď napadla :DD že ty by si určite dala TFIOS :DD Inak Pád nebol zlý ani Škola noci pri prvých troch knihách, to až potom som to radšej prestala čítať, lebo už to bolo celé také... prehnané podľa mňa :D Percyho som nečítala (ešte stále.. snáď jediný človek na planéte), ale filmy.. čo ja viem.. nepáčili sa mi akosi, preto ma pôvodne ani nelákalo čítať sériu :D ale vidí, ako to každý ospevuje, tak by som sa do toho už fakt mohla pustiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pekné, že na mňa myslíš :D
      Ja som Školu noci čítala (zatiaľ) všetkých 11 :D
      A Percyho si prečítaj, je skvelý! :D

      Odstrániť
  12. No, dobře, odpověď na poslední otázku je bezva způsob, jak mě naštvat. Protože já jako fanoušek prostě Jacksonovi neodpustím, jak to celý příšerně zprasil. Hlavně za tu romantickou linku bych mu narvala Gandalfův špičatej klobouk do... ehm. =D No, chápu, že normálnímu divákovi to třeba přijde lepší, ale moje srdce pláče... =D

    Přemejšlela bych, že tenhle tag udělám, ale nějak mám pocit, že bych na polovinu otázek nevěděla odpovědět... =/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri poslednej otázke som na teba myslela, že teba porazí keď/ak to uvidíš :D

      Odstrániť
    2. Neporazilo, ale daleko jsem k tomu neměla... =D

      Odstrániť
    3. To som veľmi rada :D Teda že ťa neporazilo, nie to, že si ďaleko od toho nemala :D

      Odstrániť
  13. Vcelku fajn tag :) Možno sa k tomu niekedy dokopem a spravím ho, i keď zatiaľ čo rozmýšľam, tak by som nevedela odpovedať na dosť otázok :D
    Ja som od Greena čítala len Na vine sú hviezdy a rozhodne proti nemu nemám takú silnú averziu ako ty, no tiež ma ako autor ničím veľmi nezaujal. Šancu mu však možno ešte niekedy dám ako nejakej oddychovke :)
    Som rada, že sa v komentároch našli zástancovia Pána prsteňov a spolu s nimi ti ho fakt odporúčam, lebo knihy sú o dosť lepšie ako filmy, i keď filmy sú jedny z najlepších, aké som kedy videla. Hobit je moja najobľúbenejšia kniha (všetkýýýých čias :D) a myslím si, že ju číta primálo ľudí :D Hobit - filmy sú podľa mňa lepšie ako Pán prsteňov a skoro také dobré, ako kniha, čo sa mi nestáva často, aby som to povedala :D Je v nich veľa rozdielneho od knihy a veci, ktoré tam sú doplnené, sú aj z iných zdrojov od Tolkiena, ale tiež aj čisto vymyslené, no mne napríklad narozdiel od Arvari tá romantická linka nevadila :) Teda, trošku mi to vadí, pretože viem, že málokto čítal knihu, ale inak som s tým celkom zmierená :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som Hobita čítala a bolo to moc fajn, ale filmy boli skvelé :3

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.