streda 27. mája 2015

The Pointless book #totalneodveci (Alfie Deyes)

Originálny názov - Pointless book
Séria - The Pointless book
Diel - 1/2
Vydavateľstvo - Slovart
Rok vydania - 2015
Väzba - paperback
Počet strán - 192

Anotácia
Alfie Deyes je dvadsaťročný vloger z britského Brightonu. Preslávil sa svojím youtubovým kanálom PointlessBlog. Všetkým svojim fanúšikom teraz prináša The Pointless Book - Totálne od veci knihu, ktorá je suprovým doplnkom k jeho vlogom a videám. 
Totálne od veci kniha ti nedá chvíľku pokoja. Baví ťa stále novými výzvami, kanadskými žartíkmi, šibnutými hrami. Zároveň je to tvoj osobný denník, aký tu ešte nebol. Lebo zachytiť svoj deň v komiksovom stripe, to je iná sranda! Pre každého Alfieho fanúšika fanúšika a hocikoho so štipkou zmyslu pre humor je toto povinná jazda tejto jari! Pár minútok s Totálne od veci knihou a hneď máš lepší deň, keď si v buse nakreslíš vlastnú selfie, naučíš sa upiecť koláč v pohári alebo kopec ďalších super srandičiek... The Pointless Book - Totálne od veci kniha je totiž presne tak totálne od veci ako sám Alfie!

***

Kým Slovart neoznámil vydanie tejto "knihy", nikdy predtým som o nej nepočula. Nebolo to ako Wreck this journal. Youtuberov nesledujem a meno Alfie som naozaj nepoznala. Bola som okolo toho taká nerozhodná. A keď mi to prišlo, tak som sa rozhodne nesťažovala. 
Totižto toto aj WTJ sú skvelé na momenty, keď sa nudím a chcem si len tak čmárať. Pri seriáloch či filmoch, keď sa veľa zaujímavého nedeje. Niežeby nestačili papiere, že. 

Nakoľko vlastním obe tieto "neknihy", nemohla som sa vyhnúť porovnaniu. V prvom rade poviem, čo som očakávala od oboch. Zaujímavé úlohy, ktoré by podnietili moju kreativitu. Eh...
  • v oboch sú zaujímavé, ale aj hlúpe a zbytočné úlohy. Žiaľ, druhá skupina prevažuje. 
  • Pointless book neobsahuje zbytočné úlohy typu Ťahaj tento denník za sebou a podobne. 
  • Taktiež má logickejšie usporiadanie stránok. (Keď je na jednej strane napísané, že treba niečo odtrhnúť alebo tak, tak z druhej nemáte pomalovať celú stranu a vytvoriť umelecké dielo alebo čo)
  • Na druhej strane vaša kreatívna časť mozgu nebude mať taktiež veľa práce. Pár príkladov: 
Neuveriteľne kreatívna a skutočne naplňujúca úloha! 
Áno, lebo mi tak chýbajú časy, keď som mala tak 12-13 a plieskala so mnou puberta... 
Ako tak na to pozerám... brala by som radšej fľašku... 
... Pretože som si doteraz nikdy nepripadala ako idiot...

Lebo vždy keď listujem v knihe chcem myslieť na to, z čoho mi je na grcanie...
Chvíľku sme sa s bratom hrali. Po desiatich minútach nám došlo, že to ani jedného nezačne baviť...


Ale ako som spomínala, v knihe sa nachádza aj niekoľko zaujímavých úloh, ktoré ma bavili. Alebo také, ku ktorým sa mám v pláne časom dopracovať... 

Obe vyzerajú naživo o čosi lepšie. Nie sú tam také kontrasty. Ale lepšie mi to nešlo odfotiť. 

Keď už nič iné... vyhrala som tri partie :D Zvyšné tri ostali nerozhodné. Yay!

Rozmýšľala som, k čomu takéto knihy sú. Kreatívne veľmi nie sú... vlastne názov tejto knihy je vážne výstižný, pretože ako povedala Moon, je to naozaj pointless. Opäť je to len o slávnom mene a zarábaní peňazí. A nie som si istá, nakoľko to slávne meno u nás pomôže. Vlastne som celkom zvedavá, ako sa to tu uchytí, veľa to teda neponúka. 
Jasné, pomôže vám to zabiť nudu. Ale len na chvíľku, takže radšej radím si nájsť nejaký koníček. A pokiaľ vás to predsa len láka... stačí vám len jedna podobná vec.
A ako inak... kniha bude mať ešte pokračovanie. Yay! Som si istá, že to bude rovnaká zábava... Ale asi ju prenechám iným, nemôžem mať všetko.


Za knihu ďakujem vydavateľstvu Slovart.
Môžete si ju objednať TU.

Kam ďalej?

12 komentárov:

  1. Jo, zní to... no, absolutně pointless. =D Řekla bych, že nemusím mít všechno, když chci bejt jó kreativní, mám mandaly na vybarvování... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno by som si mala radšej zohnať tie mandaly :D

      Odstrániť
    2. Sežeň, já mám jedny asi za stovku a je to vážně docela fajn vybarvovat, navíc si u toho můžeš vyhrát, i když absolutně neumíš kreslit. =D Dlouho jsem na ně nehrábla, ale plánuju zkusit, jestli při tom vydržím udržet pozornost nad audioknihou, když se mi u toho tak hezky poslouchaly Good Omens... =D

      Odstrániť
  2. :D :D :D Čím viac ukážok tejto knihy vidím, tým viac sa smejem :D A vezmi si, že kvôli tejto knihe je Alfie teraz na turné. Wohoo to je popularita! :D Ja osobne som videla ukážky WJT a boli peckové, to, čo z neho ľudia dokázali urobiť, keď nebrali niektoré úlohy doslovne, bolo úžasné. V tedy ľutujem, že neviem kresliť a nemôžem také niečo vytvoriť aj ja. Ale očný ping pong? Really? Nejde mi akosi do hlavy, že by toto vytvoril Alfie, lebo inak vyzerá byť v pohode človek. Inak mandaly si musíš zohnať, je to super a ja sa pri tom vždy cítim ako škôlkar, ale aspoň vypnem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, niektoré WTJ výtvory sú proste úplne brutálne, mňa by niečo také v živote nenapadlo. Takže môj je taký divný :D
      Tak uvidím, časom :D

      Odstrániť
  3. Ja som si už pred vydaním hovorila, že to nemá veľký zmysel kupovať. :D Až príliš mi to príde podobné s Wreck this journal a to už doma mám, zatiaľ síce nedotknuté, ale to sa snáď cez leto zmení. Len som sa ešte nerozhodla, či sa tými inštrukciami budem riadiť doslova alebo sa z toho pokúsim vytvoriť niečo, čo sa aspoň trochu podobá umeleckému. :D To je tak, keď si človek ako ja, čo vôbec, ale vôbec nevie kresliť, kúpi takúto neknihu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. WTJ aspoň obsahuje pár úloh, z ktorých vieme aj my ostatní vytvoriť pár zaujímavostí :D

      Odstrániť
  4. Já tuhle knížku neknížku dostala dneska... a zatím se mi ty úkoly líbí, no jen nevím, co budu říkat, až to budu plnit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Alfie Deyes je zhodou okolností frajer Zoe Sugg a príde mi divné, že jej pred časom vyšla kniha a teraz aj jemu. A samotná knižka mi príde určená tak pre vekovú kategóriu 10-15. Vzhľadom k tomu, že Alfie natáča videá napráklad o tom, že googli samého seba, nie je to až také veľké prekvapenie. :D Skôr by ma prekvapilo keby tá kniha fakt za niečo stála. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som jeho videa našťastie nikdy nevidela :D Ale vypadá to byť eh... prudko inteligentné :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.