nedeľa 24. mája 2015

Podpísané zlatíčka č. 2

Pred vyše rokom som napísala prvý článok, kde som vám ukázala moje podpísané krásky. Teraz som už dlhšiu dobu zvažovala, že si to zopakujem. Za ten rok mi ich pár pribudla (a chcela by som ďalšie, ako inak. Milujem podpísané veci - knižky, záložky... pokiaľ máte nejaké navyše, ozvite sa :3)

 


Bodaj bi! som ešte v zime vyhrala na Goodreads priamo od autora, tak som si vypýtala, že chcem aj s podpisom a venovaním :3 


Sabiel nemám žiaľ podpísanú od autora, ale od Erika Fazekaša, teda prekladateľa tejto knihy. Rozhodne je to to najdlhšie venovanie, aké mám. Rovno sa však môžete vzdať snahy prečítať to, pretože aj naživo sa to dlho lúšti :D 


Koncom apríla som bola v Žiline na Mirkinej besede, tak som si rovno dala Adaptáciu podpísať. 


Obchodníkov nemám s venovaním, tých som vyhrala v Oceneniach blogerov. Ale popravde, táto knižka ma tak veľmi neláka, tak uvidíme. 


Tieto krásky patria k mojim najobľúbenejším kúskom, ktoré obsahuje moja knižnica. Myslím, že chápete prečo :3


Rudú som mala doma vyše roka, kým som sa k nej dostala. O hentom som nemala ani šajnu. Totižto, knihu som ešte kedysi dávno vyhrala v CooBoo víkendovke a oni mi náhodou poslali kontrolný výtlačok. Takže mám knihu podpísanú CooBoo redakciou :3


Môj najnovší prírastok. Popravde, už som to ani nečakala. Knižku mi poslala priamo autorka a som z toho strašne nadšená, lebo bola úžasná (knižka. Ale aj autorka).


Túto knihu som dostala od autora ešte pred rokom na recenziu. Eh... taká priemerná vec sa z toho vykľukla. Tú by som už doma nemala, keby nie je podpísaná :D 


Toto bola geniálna bazárová kúpa. Za dve eurá a podpísaná. Yay! :3 Som na ňu zvedavá. 


A toto je moja krásna zbierka podpísaných záložiek :3 (Opakujem, keby máte nejaké doma, čo nepotrebujete, kľudne vás ich zbavím :3)
Mám Mirku Varáčkovú s venovaním, Fionu Paul, Cat Winters, Kerstin Gier s venovaním, Erik Axl Sund, 2x Kelly Oram, Andyho Weira, Stacey Kade, 2x Amy Plum s venovaním, Natu Sabovú, Enju Rúčkovú, Lisu Kessler a Angelu Corbett.

Úprimne dúfam, že som na nič nezabudla :D 

15 komentárov:

  1. Vážně pěkná sbírka! :) Já mám Kafe pět i s věnováním kamarádky, která tam má povídku, pak Jindřicha IV. s podpisem od pana Hilského. A tím končím. :)

    hrbitov-meho-ja.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja dokopy asi 25 s tými, čo som ukazovala minule.
      Ale ďakujem :3

      Odstrániť
  2. No tak to je pekná zbierka :) Ja toľko záložiek nemám ani samých o sebe, nie to podpísaných :D
    Ja mám len jednu podpísanú knihu a aj tú som vyhrala len v pondelok a prišla mi vo štvrtok :D Na facebookovej stránke bux.sk som v bleskovke vyhrala podpiskartu a podpísanú knihu od Jo Nesboa - Šváby :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš a tú ti zrovna brutálne závidím ja :O Nesba by som v tejto svojej zbierke tiež moc chcela. To keby sa toho chceš zbaviť, tak som tvoja prvá voľba, áno? :D
      Ja mám normálnych veľa. A používam jednu, max. dve :D

      Odstrániť
    2. Vidíš a keď máš AJ podpiskratu, AJ knihu, podpiskartu by si mi mohla darovať. Eh... k narodeninám :D

      Odstrániť
    3. Nesba sa určite nebudem chcieť zbaviť, skôr by som chcela doplniť zbierku o Netopierieho muža, ale keby dačo, tak áno, budeš moja prvá voľba :D
      Ehehehe :D Tá podpiskarta je vlastne len jeho fotka s vytlačeným podpisom, nič "naozajstné" (v poslednom článku na mojom blogu ju na fotke vidno) :D

      Odstrániť
  3. Tak to máš už peknú zbierku, ja som zatiaľ iba na šestnástich podpísaných knihách. Záložky ani nič iné si podpisať nenechávam, iba tie knihy. Najväčšiu radosť mám zo zahraničných autorov, pretože predsa len sem nechodia každý deň, ale zatiaľ mám autogram len od Zygmunta Miłoszewskiho, Petera Maya, Dana Browna, dvojica Erik Axl Sund a samozrejme Emmi Itäranta. Našťastie v Brne sa autogramiády a stretnutia s autormi konajú pomerne často, takže nemám zrovna nič iné na programe, vždy na nejakú vyrazím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tu žiaľ veľa besied nie je, ale raz ich navštívim dosť! :D

      Odstrániť
  4. Súhlasím s ostatnými, nádherná zbierka. :) Úplne ti závidím tie podpísané Drahokamy, aj ja chcem! :D Ja mám podpísaných kníh málo - tiež Adaptáciu z Mirkinej besedy a potom celú sériu Ľavá ruka Boha od Paula Hoffmana, ale aj na tie som hrdá. :3 Škoda, že nás nenavštevuje viac zahraničných autorov, z tých slovenských by ale bolo úžasné mať podpisy ešte od Andyho Krausa a Zuzky Šulajovej. :) Možno raz, ak sa pošťastí... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzku mám :D Posielala mi Dievča z minulosti :D Je to v predchádzajúcom článku O:)
      A Paula celkom závidím :D

      Odstrániť
  5. Aká si modrááá 8D pekné
    Tá Rudá je poklad náhodný, to si ešte pamätám ako si to objavila 8D to by som ani ja neľutovala taký výtlačok 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, povedala som si, že je načase trochu zmeniť dizajn :D

      Odstrániť
  6. Ty jo, já mám podepsanou knížku jednu jedinou, a to jsou Hladová přání od Terky Matouškový. =D Ono je to teda asi hlavně tím, že nemám v knihovně skoro žádný Čechy a povětšinou mám navíc nežijící autory, ale stejně ti závidím... =D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.