pondelok 4. mája 2015

Mesačná chvastačka - apríl


Apríl bol na knihy celkom chudobný. Aby bolo jasné - absolútne sa nesťažujem, áno?! Ja som s tým spokojná. Pribudli mi skvelé kúsky a aspoň som sa dostala aj k nejakým svojím kráskam :D

Prečítané knihy

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (J.K.Rowling)
Som mačička Pusheen (Claire Beltonová)
Harry Potter and the Goblet of Fire (J.K.Rowling)
The Demigod Diaries (Rick Riordan)
Zbohom a ďakujeme za ryby (Douglas Adams
Zväčša neškodná (Douglas Adams)
Ale (Tomáš Ulej)
Štyri (Veronica Roth)

Kúpené knihy

Tento mesiac som sa držala na uzde a nič si nekúpila. Yay!

Vyhrané knihy

Popravde... tentokrát som šťastie mala. Vyhrala som na Gorile 10 eurovú poukážku. Len mi ešte neprišla knižka, na ktorú som ju minula. 

Darované knihy


Túto knižku mi darovala Naty. Ona ju nepotrebovala a mne chýbala do zbierky. Už mi chýba iba Sherlock (keby ste sa ho chceli niekto zbaviť, dajte vedieť :D)
To, že som neprečítala ešte ani jednu, je detail. Áno?


Tiež som bola tento mesiac na besede Mirky Varáčkovej a mám podpísanú Adaptáciu :3

Vymenené knihy


Tento mesiac sa mi podarili výmeny dve. Príbeh jednej lásky ma zaujalo už dávnejšie. Má to byť love story dvoch súrodencov, tak som zvedavá. Tak prosím, nech je to dobré! A keď nie, čaká ma Forbidden.
O druhej knihe som nikdy predtým nepočula, ale anotácia ma naozaj zaujala, takže uvidíme. 

Recenzné výtlačky


A toto je opäť najrozsiahlejšia kategória. Nech sa snažím ako chcem. Nejkrásnejší a Temnú akadémiu mi poskytlo kníhkupectvo Knihcentrum. Levana je vlastne môj najnovší prírastok :3 Na Akadémiu už recenziu u mňa nájdete. Jablečný koláč nadejě a Školu dobra a zla mi poslalo Albatros media. Obe knižky sú už prečítané, Koláč je aj zrecenzovaný. O Školu si zas budete môcť čoskoro zasúťažiť. Ostrov lhářů a Trnového princa som si vypýtala z Pre školy
Nezmysel života mi doniesol spolužiak. 
Na tieto tri knižky už recenziu nájdete. 

Knihy pokope


**********************************************************************


Avšak to najdôležitejšie, čo sa tento mesiac udialo bolo moje tetovanie. Tak dlho som po ňom túžila a konečne ho mám :3 

2 komentáre:

  1. Super knihy, niektoré hnusne závidím :-D A vitaj medzi tetovanými, dúfam že ťa upozornili, že je to silne návykové. Stačí jedno a budeš rozmýšľať kam umiestniť druhé (atakďalej). Ja mám dve a už skoro tri roky rozmýšľam nad ďalším (meno a dátum narodenia môjho synčeka), len si stále neviem vybrať miesto :-)
    (http://kmkbookworld.blogspot.sk/)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To, že je to prudko návykové som tak nejako pochopila už počas tetovania. To som okamžite povedala, že chcem ďalšie :D Len si musím nejaké vymyslieť :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.