štvrtok 5. marca 2015

Hitparáda knih - február



Najlepšia kniha
Stopárov sprievodca galaxiou (Douglas Adams)
Táto kniha bola neskutočne šialená, ale naozaj geniálna. Zaujímalo by ma na akých drogách autor fičal, keď to písal. Lebo to bolo neuveriteľné. 
Jednoznačne však odporúčam!
Recenzia TU.





Najhoršia kniha
Ja ti to vrátim (Vita Jamborová)
Od autorky som už čítala Srdcovú dámu a tá sa mi naozaj páčila. Tu som sa síce dočkala zaujímavého nápadu, ale bol spracovaný dosť zle. Postavy plytké a hlúpe, naivné dialógy a bolo to dosť predvídateľné...






Najväčšie prekvapenie
Stopárov sprievodca galaxiou (Douglas Adams)
Táto kniha ma dlho ani nelákala, nieto že by som ešte čakala, že bude taká fantastická... a zväčša neškodná.







Najväčšie sklamanie
Svůdne zúčtovaní (Wendy Higgins)
Svůdnu sériu som mala vždy veľmi rada, prvé dva diely boli skvelé. Toto bolo presladené viac, než prvé dva diely dokopy (a že aj tie boli riadne sladké) a väčšinou sa tam ani nič nedialo. Trochu akcie na konci a aj tá trochu odfláknutá... Čakala som proste oveľa viac.
Je to škoda, no. Oproti predošlým dielom o dosť horšie.
Recenzia TU


Najoriginálnejší príbeh 
Stopárov sprievodca galaxiou (Douglas Adams)
To sa proste nedá dať niečo iné...To bolo perfektné, originálne a neskutočne vtipné.







Najnapínavejšia kniha
Mariotovi dediči 4 - Prekliatie (Marja Holecyová)
Je fuk, že som tú knihu čítala tretíkrát. Aj tak som nedočkavo obracala stránky.







Najnudnejšia kniha
Svůdne zúčtovaní (Wendy Higgins)
Tam sa proste vážne nič nedialo väčšinu času...

Najromantickejšia kniha
Aj toto je jednoznačné. A žiaľ nie v dobrom slova zmysle. Bála som sa, že dostanem cukrovku z toho...



Najočakávanejšia kniha
We were liars (E.Lockhart)
Na túto knihu som dlho počúvala chvály a nevedela som sa dočkať, kedy sa do nej pustím. Doteraz však netuším, čo si o nej myslím. Pochopíte, keď prečítate. Stojí za to.






Najkrajšia obálka
Řekni vlkům, že jsem doma (Carol Rifka Bruntová)
Tá obálka je proste naživo. Prebal aj to, čo sa skrýva pod ním... Nehovoriac o obsahu. Celá táto kniha je skvelá.
Recenzia TU.






Najhoršia obálka
Dom na konci sveta (Michael Cunningham)
Tak hej, toto vydanie má desať rokov. Ale ani vtedy nemohla prísť tá obálka ľuďom pekná! Je strašná proste.
Ale dej bol super.






Hrdinka mesiaca
Mija Ľubietová-Mursová-Vilhanová - Mariotovi dediči
Síce bola minulý mesiac a ja som si vravela, že sa nebudem opakovať, ale nemám koho iného dať. Takže opäť Mija. Ale nevadí. Je skvelá a mám ju rada. Nie teda od začiatku série, ale časom, no.






Hrdina mesiaca
Toby - Řekni vlkům, že jsem doma
Toby bol proste zlatíčko. Neskutočne dobrý a zlatý, June si to vôbec nezaslúži. Jeho si skrátka nejde nezamilovať. Proste mi prirástol k srdcu a pukalo mi kvôli nemu srdce.

Pár mesiaca
Toby a Finn
Je obrovská škoda, že sme si ich spolu vôbec neužili a o ich vzťahu sa čitateľ dozvedá iba prostredníctvom Tobyho spomienok. Ale aj tak boli úžasní...


1 komentár:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.