streda 18. februára 2015

On my wishlist - zhrnutie


Tak som sa rozhodla zrušiť ďalšie meme. Tak či tak som doňho prispievala tak raz za dva mesiace a hoci to na iných blogoch rada pozerám, tak ma toto meme už nebaví robiť. Wishlist mám na Goodreads, to stačí, nie?
Avšak som to nechcela zrušiť len tak a preto som sa rozhodla spraviť toto zhrnutie, kde budú vlastne všetky knihy, ktoré som do wishlistu kedy dala a ukážem vám, či som ich prečítala, mám ich alebo čo...
(Len si tak hovorím... načo som do každého wishlistu pchala tri knihy? -_-)

Vysvetlivky:
nečítané a ani nemám (zatiaľ)
prečítané
neprečítané, ale mám ich a raz sa k ním (snáď) dostanem.
nečítané, stratila som o ne záujem.




  1. Motýlik (Sylvia Mozerová)
  2. Vykúpenie (Lauren Kate)
  3. Päťdesiat odtieňov sivej, Päťdesiat odtieňov temnoty, Päťdesiat odtieňov slobody (E L James)
  4. Dokonalý pár, Dokonalý sen, Dokonalý svět (Ally Condie)
  5. Bohovia Olympu: Proroctvo, Neptúnov syn (Rick Riordan)
  6. Vampýrska akademie 1-6 (Richelle Mead)
  7. Zasvätená, Nespútaná (Cynthia Hand)
  8. Divergencia, Rezistencia, Experiment (Veronica Roth)
  9. Hex Hall 1-3 (Rachel Hawkins)
  10. Lenobiin slib, Neferetino prokletí (P.C.Cast & Kristin Cast)
  11. Škola noci 10 (P.C.Cast & Kristin Cast)
  12. Kroniky Narnie 1-7 (C.S.Lewis)
  13. Zlodejka duší (Kristin White) 
  14. Prokletý maturiťák (Meg Cabot, Stephenie Meyer...)
  15. Sukuba 1 (Richelle Mead)
  16. Delírium (Lauren Oliver)
  17. Hra lží (Sara Shepard)
  18. Mesto kostí, Mesto padlých anjelov, Mesto stratených duší, Mesto nebeského ohňa (Cassandra Clare) 
  19. Ghostgirl (Tonya Hurley)
  20. Polibek pro Annu (Stephenie Perkins)
  21. Padlí andělé 3 - Konec dnů (Thomas E. Sniegoski)
  22. Rudá jako rubín (Kerstin Gier)
  23. Dedička, Boj o trón (Amanda Hocking) 
  24. Malé klamárky 4: Neuveriteľné (Sara Shepard)
  25. Chvíle před koncem (Lauren Oliver)
  26. Som roztrieštená, Som zlomená, Destroy me, Jsem rozohněná (Tahereh Mafi)
  27. Pod vražednou oblohou (Veronica Rossi)
  28. Loď mezi hvězdami (Beth Revis)
  29. Mrazivé leto (Manuela Martini)
  30. Zrada, Závisť (Gregg Olsen)
  31. Krásna katastrofa, Chodiaca katastrofa (Jamie McGuire)
  32. Obnažená (Sylvia Day)
  33. Dívka z nočních můr (Kendare Blake)
  34. Kroniky železného druida: Prohnaný (Kevin Hearne)
  35. Na půl cesty do hrobu (Jeanine Frost)
  36. Štvanice (Patricia Briggs)
  37. Měsíční píseň (Patricia Briggs)
  38. Ľadové oči (Katrin Stehle)
  39. Slzy anjela (Franziska Gehm)
  40. Ríša temnoty: Tajomstvá upírov, Tajemný anděl (L.J.Smith)
  41. Draki, Draki: Útek (Sophie Jordan)
  42. Ukradnuté sny (Bettine Belitz)
  43. Cicuškine zápisky (Olivia Olivieri)
  44. A Once upon a time tale: Reawakened (Odette Beane)
  45. Zakletá (Orson Scott Card)
  46. Daj si pozor na želania, Kto je to dievča, Dokonalé rande (Alexandra Potter)
  47. Pýcha a predsudok (Jane Austenová)
  48. Jak mi Jane Austenová zničila život, Jak mi pán Darcy zlomil srdce (Beth Pattillová)
  49. Prázdne miesto (J.K.Rowling)
  50. Velikost L (Meg Cabot)
  51. Úspěšná smolařka (Meg Cabot)
  52. Avalon high (Meg Cabot)
  53. Americkí bohovia (Neil Gaiman)
  54. Avena: Skrytá (Marianne Curley)
  55. Noční směna (Cassie Alexander)
  56. Charlieho malé tajomstvá (Stephen Chbosky)
  57. Mágia krvi (Tessa Grattonová)
  58. Seduktor (Sofia Vitalle)
  59. Luxus (Anna Godbersenová)
  60. Modrá krev (Melissa de la Cruz)
  61. Legenda (Marie Lu)
  62. Lhář 1-4 (Jakub Ćwiek)
  63. Dech (Sarah Crossan)
  64. Monument 14 (Emmy Laybourne)
  65. Šepoty ze záhrobí (Charlaine Harris)
  66. Božský bastard (Christina Lauren)
  67. Dohodnuté manželstvo (Jennifer Probst)
  68. Jed, Belladonna (Fiona Paul)
  69. Reset (Amy Tintera)
  70. L.A.Candy 1-3 (Lauren Conrad)
  71. Pokrevní pouta, Zlatá lilie, Indigové kouzlo (Richelle Mead)
  72. Austenland (Shannon Hale)
  73. Rebelové věčnosti (Gerd Ruebenstrunk)
  74. Tovar (Tatiana Melasová)
  75. Tetovaný (Peter V. Brett)
  76. Nářek (Maggie Stiefvater)
  77. Kľúč k šťastiu (Irina Semina)
  78. Čierna ľabuť vzlieta (Lee Carroll)
  79. Piráti! Doborodružství s vědátory (Gideon Defoe)
  80. Zuzanina skrytá tvár, Ochrankyňa, Neodolateľné vábenie (Nata Sabová)
  81. Prežila som svet, Tri kroky do pekla (Miroslava Varáčková)
  82. Gwind nezabiješ? (Lívia Hlaváčková)
  83. Búrka: Uväznený v čase (Julie Cross)
  84. Eragon (Christopher Paolini)
  85. Serafína: Skrytá tvár (Rachel Hartman)
  86. Den co den (David Levithan)
  87. Svůdne zlo, Svůdne nebezpečí (Wendy Higgins)
  88. Tahle píseň ti změní život (Leila Sales)
  89. Dni krvi a trblietavých hviezd (Laini Taylorová)
  90. Radek (Katka Heřmanová)
  91. 15 mínus (Tomáš Zářecký)
  92. Džínsový denník Lukášovými očami (Zuzka Šulajová)
  93. Arnarove deti (Blanka Gondová)
  94. Carrie (Stephen King)
  95. Akademie Evernight (Claudia Gray)
  96. Moje sladké šestnáste storočie (Rachel Harris)
  97. Milenec z temnot (J.R.Ward)
  98. Očarená nocou (Amy Plum)
  99. Tak padne náš svet (Megan Crewe)
  100. Keby som bola tebou (Lisa Renee Jones)
  101. Dublin street (Samantha Young)
  102. Radšej nikdy (J.A.Redmerská)
  103. Temná horečka (Karen Marie Moning)
  104. Šerochodec (Kat Richardson)
  105. Prekroč svůj stín, Jen si troufni (Katie McGarry)
  106. Easy? (Tammara Webber)
  107. Manžel na objednávku (Catherine McKenzie)
  108. Príbeh dámy X (A.J.Molloy)
  109. Archiv (Victoria Schwab)
  110. Beznádejná (Colleen Hoover)
  111. Hrej hráčem (Emma Hart)
  112. Bohové a válečníci: Ostrov bohyně (Michelle Paver)
  113. John na konci umře (David Wong)
  114. Třináct relikvií (Michael Scott)
  115. Žiadostivosť (J.R.Ward)
  116. Pád anjelov (Susan Ee)
  117. Antibohyně (Kendare Blake)
  118. Hra o trůny: Grafický román (George R.R.Martin)
  119. Zaklínač (Andrzej Sapkowski)
  120. Léto mrtvých (Gregory Hughes)
  121. Panika (Lauren Oliver) 
  122. Etiketa a špionáž, Poklony a sprisahania (Gail Carriger)
  123. Volanie kukučky (Robert Galbraith)
  124. Mudrosloví urozeného pána Tyriona Lannistera (George R.R.Martin)
  125. Věk X: Šachovnice bohů (Richelle Mead)
  126. Nabíječ (Alice Clayton)
  127. Počkám na tebe (J.Lynn)
  128. Rudé jako krev (Salla Simukk)
  129. A je tu zas (Timur Vermes)
  130. Metalurg (Brandon Sanderson)
  131. Halfbad (Sally Green)
  132. Proroctví (Josephine Angelini)
  133. Smrt přichází do Pemberley (P.D.James)
  134. Headhunters: Lovci mozgov (Jo Nesbo)
  135. Slza (Lauren Kate)
  136. Cress (Marissa Meyer)
  137. Analfabetka, ktorá vedela počítať (Jonas Jonasson)
  138. Kořeny (Andrea Cremer)
  139. A is for abstinence (Kelly Oram)
  140. Destrukční deník (Keri Smith)
  141. Selekcia (Kiera Cass)
  142. Doctor Who: Závoj smútku, Dalecka generace 
  143. Labyrint: Útěk (James Dashner)
  144. Darca (Lois Lowry)
  145. Harry Potter 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 (J.K.Rowling) - tieto úžasné britské vydania 
  146. We were liars (E. Lockhart)
  147. Fangirl (Rainbow Rowell)
  148. Hollow Earth (John Barrowman & Carole E. Barrowman)
  149. Boy meets boy, Two boys kissing (David Levithan)
  150. The Animals (Christopher Isherwood & Don Bachardy)

(jéj, to je náhoda, že to vyšlo akurát na 150 :3)

8 komentárov:

  1. Ghostgirl mám, ale mne sa moc nepáčila. :/ No pokiaľ si ju niekedy prečítaš, som zvedavá čo na ňu povieš :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa páči ten nápad :D

      Odstrániť
    2. Ten nápad je fakt super, kvôli tomu som si ju aj kúpila (a ešte kvôli tomu, že stála 3€, no to ide bokom) :D Ale pokiaľ si čítala Medzi nebom a zemou, a páčila sa ti. Tak verím, že aj Ghostgirl sa ti môže páčiť :D

      Odstrániť
    3. Medzi nebom a zemou som nečítala, to ma neláka :D
      Veď možno si to raz prečítam... A keď nie, nič sa nedeje, nie je to moja priorita :D

      Odstrániť
  2. Nabijac a bozsky bastard boli velmi dobre knihy keby si zmenila nazor poslem ti to v pdf ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja na také knihy moc nie som. Teda... už ma akosi nebavia, však je to všetko na jedno kopyto.
      Ale ďakujem :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.