piatok 27. februára 2015

Mesačná chvastačka - február


Ok, vedela som, že toho bude tento mesiac veľa. Ale až tak veľa som naozaj nečakala. Možno som to trochu prehnala. Tak nepatrne. Toto je jednoznačne najväčšia chvastačka, akú som kedy mala.

Prečítané knihy

re-reading: Mariotovi dediči 3 - Odhalenie (Marja Holecyová)
  re-reading: Mariotovi dediči 4 - Prekliatie (Marja Holecyová)
Šok z pádu (Nathan Filer)
Řekni vlkům, že jsem doma (Carol Rifka Bruntová)
Stopárov sprievodca galaxiou (Douglas Adams)
Svůdne zúčtování (Wendy Higgins)
Dom na konci sveta (Michael Cunningham)
We were liars (E.Lockhart)
Ja ti to vrátim (Vita Jamborová)
Darca (Lois Lowry)


Kúpené knihy


Tento mesiac som nakupovala. Trochu neplánovane, ehm. Teda Aristotla som chcela kúpiť, toho som musela mať a objednávala som ho ešte koncom januára. Ostatné som neplánovala. Totižto, stala sa mi taká vec. Na recenziu som si vypýtala Nočných bežcov 5, aj keď som ešte nemala štvorku. Samozrejme omylom. Takže keď som to zistila, tak som ich potrebovala kúpiť. Za najlepšiu cenu bol v Mega knihách (tie ceny sú naozaj mega, odporúčam) a aby som nekupovala chúďatko jednu knihu, tak som pridala do košíka aj zvyšné štyri, ktoré všetky stáli okolo dvoch eur. No neberte ich. Hlavne keď som si ich už dávno chcela prečítať.
(Teda Alex Craft som nečítala ešte ani prvé dva diely, ale mám ich doma a keď bola za takú super cenu aj trojka...)

Vyhrané knihy

(Instagramova fotka. Nechcelo sa mi to fotiť znovu)

Ako ste určite postrehli, prebehali Ocenienia blogerov, ktoré som spoluorganizovala. A vďaka vám som vyhrala v kategóriach Sova roka, Tiger roka a Včelička roka, takže ešte raz ďakujem.
A práve v Oceneniach som vyhrala tieto kúsky. Plus ešte dve majú prísť zo Slovartu, kde som si mohla vybrať dve knihy, ale tie ešte nedorazili... Takže v ďalšej chvastačke.

Darované knihy


Áno, je to prekvapivé, ale aj tu niečo je. Myslete jako Sherlock Holmes bol darček od Catty, ktorej ešte raz ďakujem.
Tie zvyšné boli v piatky v Novom čase, čo si kúpila babka a darovala mi ich. Akurát som zmeškala Sherlocka, ktorý bol ako prvý :/ (Keby ho niekto máte a dáte ho buď ako darček alebo za poštovné, tak sa ozvite :) Takisto aj Marka Twaina z minulej dávky)

Vymenené knihy


No... aj tu ich je viac, než som čakala. Bellman a Black bola výmena s Catty, Marťan so Smiley, druhý diel Mary Dyerovej s Naty (ja viem, ja viem, stále som nečítala ešte ani tú jednotku :D).
No a tretí diel Mercedes som zobrala, lebo... veď prečo nie? Jednotku mám doma (nečítanú), dvojku ešte zoženiem a trojka sa hodí, no. Veď to bola len výmena :D

Recenzné výtlačky


No, je ich viac, než som chcela, ale nič strašné. Svůdne zúčtování a Školu dobra a zla poslalo Albatros media, čo sú pokračovania sérií, ktoré mám fakt rada. Recenzia na Zúčtovanie je už na blogu, Školy dobra a zla sa dočkáte... no, až keď vyjde slovenské vydanie O:) Spirit animals som zobrala preto, lebo to vyzerá zaujímavo a originálne a bude to len taká jednohubka. Uvidíme. Ďakujem zaň Fragmentu. Řekni vlkům, že jsem doma a piati Bežci sú z Pre školy a Čitateľa mi poslal Ikar. Na toho sa tiež dosť teším :)

Všetky pokope


15 komentárov:

  1. Občas sa to proste stane... Ani neviem ako :D
    Ďakujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No teda, toho je :DD Až toho u mě bude za měsíc taky tolik, budu jásat :DD Úžasné kousky :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aaa kolko toho je O-o :D
    Nespravíš recenziu na We were liars?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Až keď vyjde v preklade. Potrebujem si to prečítať tak, aby som sa nemusela sústreďovať na angličtinu. Pretože som z toho neskutočne zmätená :D

      Odstrániť
  4. Ak by som domov prišla s takouto kôpkou kníh, domov by som už nemohla nazývať domovom a mohla si na nich rovno ustlať niekde v praku pod gaštanom :D :D Aaaa už som tak zvedavá na Spirit animals!! :3 :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja celkom. Vyzerá to zaujímavo, tak to snáď nesklame :)

      Odstrániť
  5. Paaaaaani, dobrý výkon! :) Úžasné hromádky, velkou část bych si také přála :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Opravdu úžasné knihy a i to tričko .... aaaa super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No poriadna chvástačka, je toho dosť, ale samé super knihy! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetky super nie sú :D Napríklad všetky vyhrané :D

      Odstrániť
  8. Akoooo nie žeby som závidela..... ale dofrasa aj ja chceeeem ! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.