streda 25. februára 2015

Jarné upratovanie alebo najväčší knižný výpredaj

Už dlhšie som sa pohrávala s myšlienkou spraviť väčší bazár, zbaviť sa väčšieho počtu kníh, predovšetkým už tých prečítaných. Ktoré sa mi aj páčili, ale už sa k ním nevrátim a podobne. Skrátka si uvoľniť miesto v poličkách, lebo to už nemám kam pchať. Takže som trochu vyraďovala. Ehm... To, že to už trochu preháňam som pochopila vo chvíli, keď sa na zozname objavilo Unite me. (Samozrejme, že som ho okamžite vyškrtla. Spolu s celou Roztrieštenou.) Napriek tomu som spravila najväčší bazár, aký sa u mňa kedy objavil.
Pokiaľ bude mať niekto o niečo záujem, tak mi píšte na mail strakovmaa@gmail.com, prípadne na FB stránku (či osobný profil) do správ. Prosím nie pod tento článok do komentárov, teda pokiaľ nepripojíte mail.
Výmena je samozrejme možná, predovšetkým za tieto knihy. Možno si niečo vyberiem aj z iných, ale to nie je veľmi pravdepodobné.
A ešte dôležitá vec... neposielam na dobierku! (Jedine, že by som vás poznala a viem, že ste spoľahliví. Alebo že by ste uhradili poštovné dopredu, alebo čo...). Inak nie, I´m so sorry, ale už riskovať nebudem.



  • Dedička + Prímerie + Boj o trón - spolu 25 eur (všetky raz čítané, skvelý stav)
  • Demonata - Lord Zarmut - 8 eur (raz čítané)
  • Mesto kostí, Mesto padlých anjelov - 9 eur (raz čítané) - REZERVOVANÉ
  • Darca - 7 eur (raz čítané)
  • Padlí andělé 1, 2 - 18 eur spolu (český jazyk)
  • Svůdne nebezpečí, Svůdne zúčtování - 8 eur kus (český jazyk, raz čítané, skvelý stav)
  • Nevítaní - 8 eur (český jazyk, raz čítané, skvelý stav)
  • Potrhaná křídla - 7 eur (český jazyk, raz čítané, skvelý stav)
  • Léto mrtvych - 7 eur (český jazyk, raz čítané, skvelý stav)
  • Rebelové věčnosti - 8 eur (český jazyk, raz čítané, skvelý stav)



  • Očarená nocou - 6 eur (úplne nová, nečítaná)
  • We were liars - 5 eur (anglický jazyk)
  • Once upon a time tale: Reawakened - 6 eur (raz čítané, anglický jazyk)
  • Čierny sneh - 4 eurá 
  • Zostaň so mnou - 5 eur (raz čítané, skvelý stav)
  • Šťastná sedmička - 6 eur (raz čítané, skvelý stav)
  • Vampýrska akademie 1-6 - 35 eur komplet (všetky raz čítané, český jazyk)
  • Vhodná nevěsta - 5 eur (český jazyk, úplne nová, nečítaná) 
  • Zaslepená - 6 eur (raz čítaná)
  • Víťazi - 7 eur (úplne nová, nečítaná) 
  • Losing it - 8 eur (raz čítaná, skvelý stav, český jazyk)
  • Ničoho sa neboj -  8 eur (skvelý stav, raz čítané)
  • Dívka se snehem ve vlasech - 8 eur (český jazyk, raz čítané)
  • Přivolávání - 7 eur (český jazyk, raz čítané)
  • Rozepnutá - 7 eur (český jazyk, skvelý stav, raz čítaná)




  • Čistá nuda - 3 eurá (Trochu špinavá a obchytaná, ale nič strašné)
  • Dobrá znamení - 6 eur (český jazyk, raz čítaná) - REZERVOVANÉ
  • Dům u vycházejíciho slunce - 6 eur (český jazyk)
  • Velikost L, Velikost XL - spolu 12 eur (paperbacky, český jazyk)
  • Temné vízie 1, 2 - 12 eur spolu (raz čítané)
  • Drakova přísaha - 4 eur (český jazyk)
  • Mayské proroctvo 1,2 - 12 eur spolu
  • Half bad - Polozlý - 7 eur (raz čítané, skvelý stav)
  • Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol - 9 eur 
  • Čas anjelov, Čas lásky a zla - spolu 14 eur (skvelý stav)
  • Dcéra dymu a kostí, Dni krvi a trblietavých hviezd - 16 eur spolu (jednotka asi raz čítaná, dvojka úplne nová, nečítaná)
  • Chamtivosť, Závisť - 10 eur kus (obe raz čítané, skvelý stav)
  • Hostitel - 12 eur (úplne nová, nečítané, český jazyk) - REZERVOVANÉ
  • Odstíny života - 3 eurá (lepené, český jazyk) 
  • Osvobození duše - 25 eur (v obchodoch vypredané, úplne nové, nečítané)

4 komentáre:

  1. Keďže v poličkách mi už začínajú prevládať neprečítané knihy nad prečítanými, teraz bazár asi vynechám :D Inak, rada by som ťa pozvala k sebe na malú knižnú foto súťaž. Je pravdepodobné, že oba výherné kúsky sa ti už dostali do ruky, ale možno by si sa predsa len chcela zúčastniť. Aspoň pre zábavu. :)
    http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/2015/02/blogova-oslava-knizna-fotosutaz-o-knihy.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa to nikdy nezastavilo a neprečítaných kníh mám aj tak priveľa :D Už sa do nich musím pustiť :D

      Odstrániť
  2. Asi by som sa ich nevedel vzdať ako ty 😄😭. A ešte toľkých krások 😃.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.