štvrtok 5. februára 2015

Hitparáda kníh - január




Najlepšia kniha
Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe (Benjamin Alire Sáenz) 
Aristotle je jedna z najlepších kníh, aké som kedy čítala. Absolútne dokonalé to bolo, nenašla som tam jedinú chybičku. Už aby som mala knihu doma! Neviem sa dočkať.
Toto proste musíte prečítať!
Recenzia TU.


Najhoršia kniha
Losing it (Cora Cormack)
Aj tu je to jednoznačné. Táto kniha nemala nijaký dej, zápletku, nič. Postavy nemali žiadnu charizmu a jediné pozitívum knihy je to, že sa to čítalo fakt rýchlo.
Recenzia TU.




Najväčšie prekvapenie
Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe (Benjamin Alire Sáenz) 
Od tejto knihy som absolútne nič nečakala, nevedela som, do čoho idem, o čom kniha je... proste v podstate nič.
Ale rýchlo som sa do nej zamilovala.




Najväčšie sklamanie
Ohnivé srdce (Richelle Mead)
Tak aby som neopakovala stále Losing it.
U Richelle som proste zvyknutá na inú kvalitu. Toto bol proste priemer.
Recenzia TU





Najoriginálnejší príbeh 
P.A.S.C.A - Nesmelý zabijak (Eoin  Colfer)
Viktoriánsky Londýn, FBI, Program na ochranu svedkov, cestovanie časom... Kombinácia bola veľmi zaujímavá.
Recenzia TU





Najnapínavejšia kniha & Najnudnejšia kniha
Stříbrné stíny (Richelle Mead)
Toto je obrovský paradox, ale väčšina knihy bola strašná nuda. Nič sa nedialo. Posledných sto strán však Richelle nabrala druhý dych a presne dokázala, prečo jej knihy milujem. Pretože to bolo skvelé, napínavé a hneď sa o moc lepšie čítalo! Nedočkavo som prevracala stranu za stranou.
Recenzia TU.



Najromantickejšia kniha
Ohnivé srdce (Richelle Mead)
Konečne sme sa dočkali, tí dvaja sa dali konečne dokopy... a výsledok bol neskutočne presladený.






Najočakávanejšia kniha
Dobrá znamení (Terry Pratchett & Neil Gaiman)
Na túto knihu som počúvala od Arvari, ale aj od iných samé chvály. Bola dosť dobrá, ale na zadok som z nej nepadla.
Recenzia TU.





Najkrajšia obálka
The One (Kiera Cass)
Aristotle má nádhernú obálku, ale nemôžem ho všade pchať. Okrem toho mám slabosť na nádherné šaty na obálkach a táto je dokonalá.






Najškaredšia obálka
Dobrá znamení (Terry Pratchett & Neil Gaiman)
Myslím, že to vyjadrenie nepotrebuje.







Hrdinka mesiaca
Mija Ľubietová-Mursová-Vilhanová - Mariotovi dediči
No, popravde ona na začiatku série ktovieako skvelá nebola. Ale veľký výber nemám a nakoniec sa z nej stane skvelá ženská hrdinka, takže jej toto miesto vlastne patrí.

Hrdina mesiaca
Aristotle - Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe
Dante bol perfektný, ale mňa si viac získal Ari. Asi preto, že mi bol oveľa viac  podobný...

Pár mesiaca
Aristotle + Dante
Tí dvaja sú perfektná dvojka. Patria k sebe. Dopĺňajú sa. Ako puzzle. Keď prečítate, pochopíte o čom hovorím...

10 komentárov:

  1. Většinu knih jsem nečetla, ale souhlasím s Aristotelem . to je vážně skvělá knížka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď Ari je aj tak najdôležitejší :3
      A Radek.
      A Mariotovi dediči, ale to je slovenská kniha, takže to chápem, že si sa k nej asi nemala veľmi ako dostať :D

      Odstrániť
  2. No, já si myslím, že obálka Dobrých znamení vyjádření docela potřebuje. Když teda pominu toho andílka s ďáblíkem tam, tak se mi vlastně dost líbí, hlavně ta barevná kombinace a to písmo. Jasně, že není jako obálky, co se dělají teď, ale každopádně mi přijde hezká... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Farebná kombinácia sa mi páči, ale zvyšok nič moc. Fonty písma sa tam nehodia, hlavne ten, ktorým sú napísané mená autorov a anjelik a diablik tiež nepôsobia najlepšie :D

      Odstrániť
  3. Z těchto jsem četla jen Ten, kdo stojí v koutě, jinak nic. Ale na Aristotela jsi mě nalákala a po Dobrých znameních pokukuji už nějakou dobu, tak uvidím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Okej, som presvedčená - idem Aristotela čítať :D (Má to inak nádhernú obálkuuu ♥)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je vážne výborný nápad, som zvedavá, čo na to povieš :)

      Odstrániť
  5. Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe si chcem prečítať len preto, lebo o tom všade básniš. Asi ani nepočkám na slovenský preklad a pustím sa do angličtiny, e-book už mám, tak len čas si k nej musím nájsť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To proste musíš. A dúfam, že sa ti to bude páčiť :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.