štvrtok 15. januára 2015

Hitparáda kníh - december



Najlepšia kniha
Eleanor a Park (Rainbow Rowell)
Doteraz nechápem, ako vlastne romantická kniha mohla byť tak dobrá. Ale bola. Vážne, vážne skvelá.
Recenzia TU.







Najhoršia kniha 
Hnev (J.R.Ward)
Je naozaj smutné, keď už autor vykráda sám seba a celá séria je ako cez kopírak...
Recenzia TU






Najväčšie prekvapenie
Eleanor a Park (Rainbow Rowell)
Neviem, čo som od knihy vlastne čakala. Ale rozhodne nie toľko, čo som dostala.







Najväčšie sklamanie
Nevítaní (Sophie Jordanová)
Od tejto knihy som očakávala naozaj veľa. Ľudia s vražedným génom? To sa dalo spracovať geniálne! Tu však bola blbá hlavná postava, ktorá navyše väčšinu času riešila svoje emócie. Gŕŕ!
Recenzia TU.





Najoriginálnejší príbeh
Napálený (Kevin Hearne)
Ja stále tvrdím, že Kroniky železného druida sú jednou z najoriginálnejších a najlepších sérií, aké som čítala. A tento diel nebol výnimkou.

Najnapínavejší príbeh
Tu je človek vždy zvedavý, čo bude ďalej.
Recenzia TU.



Najnudnejšia kniha
Elusion (Claudia Gabelová & Cheryl Klamová)
Bolo to veľmi predvídavé, väčšinu času sa ni nedialo, ale aj tak sa to čítalo dosť rýchlo.
Recenzia TU






Najromantickejšia kniha
Eleanor a Park (Rainbow Rowell)
Bolo to sladké. Romantické. A napriek tomu neskutočne dobré. To nie je fér!








Najočakávanejšia kniha
Napálený (Kevin Hearne)
Tretí diel som čítala ešte nejako august-september... 2013. Na pokračovanie som sa veľmi tešila. A aj tak nás vydavateľstvo nechalo čakať až do decembra :/






Najkrajšia obálka
Metalurg (Brandon Sanderson)
Celkové spracovanie knihy je absolútne dokonalé a ja som moc rada, že mi táto kniha zdobí knižnicu.
Recenzia TU






Najškaredšia obálka
Indigové kouzlo (Richelle Mead)
Niežeby sa mi vôbec nepáčila, ale z kníh z tohoto mesiaca sa mi páči najmenej.
Recenzia TU







Hrdinka mesiaca
Eleanor - Eleanor a Park
Niežeby som mala veľký výber, že. Ale Eleanor bola naozaj fajn.








Hrdina mesiaca
Attikus O´Sullivan - Napálený
On je proste skvelý! Prípadne by som mohla dať aj Oberona... Ale jemu by som musela vymyslieť zvlášť kategóriu... Pes mesiaca!







Pár mesiaca
Elanor a Park
Nemôžem si pomôcť. Tí dvaja boli proste skvelí.

14 komentárov:

  1. Tolik prectenych knih:) Eleanor a Park me docela laka.
    Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eleanor a Park, na to se také chystám, ale pořád mě tak nějak odrazuje ta romantika... Ale teď jsem dostala k Vánocům Fangirl, tak uvidím, když se mi bude líbit, přečtu si i tohle :) když to všichni pořád tak chválí :D také nesnáším pitomé hrdinky, které řeší jen svoje emoce. A Metalurg vypadá vážně krásně... Četla jsem v recenzi, že ti až tak nesedl, ale Brandon je jeden z mých nejoblíbenějších autorů, takže se na něj strašně těším. Snad mě nezklame. :) a obdivuju tě, že toho dokážeš přečíst tolik! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eleanor je skvelá. A Fangirl mám tiež, veľmi sa na ňu teším :)

      Odstrániť
  3. Úplně chápu tvé pocity ohledně Eleanor a Park. Já sama od knížky nečekala tolik, kolik jsem dostala a nakonec to bylo opravdu pěkné, a to romanťárny taky normálně nečtu/nemám ráda. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nesouhlasím jen s Eleanor a Park. Mě ta kniha už leze krkem, jen když o ni slyším :D Ale U Nevítaní souhlasím úplně. Zrovna knihu čtu a ta hlavní hrdinka je na facku a ta předvidatelnost je taky děsná -_-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak úprimnú sústrasť. Ten čas ti už nikto nevráti...
      Ja som bola práveže prekvapená, lebo ja som nečakala, že sa mi bude tak páčiť :D

      Odstrániť
  5. No, uvidím, až přečtu Fangirl. Jestli se mi bude líbit, možná se pustím i do Eleanor a Park... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dáme spoločné čítanie? :D Som na ňu fakt zvedavá :D

      Odstrániť
    2. Já nemám nejmenší tušení, kdy se k ní dostanu, neměla bych teď už fakt číst nic mimoškolního... =D

      Odstrániť
  6. Eleanor a Park mají tu nejkrásnější obálku :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa páči, ale sú obálky, ktoré sa mi páčia oveľa viac :D

      Odstrániť
  7. Elusion je nudná kniha? Och bože, tak to som zvedavá, ako sa bude páčiť mne!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.