utorok 14. októbra 2014

Hrejivá výzva - Miesto, ktoré milujem


Tak som sa rozhodla tiež zapojiť do tejto výzvy. Písanie ma baví, hoci mi to nejde až tak, ako by som chcela, ale tak skúšať môžem, že. A už som dlho nepísala, najvyšší čas (znova) začať). Hlavne to berte s rezervou :)
Všetky informácie o projekte nájdete na tomto mieste.

Ako prvá téma je Miesto, ktoré milujem. Obávam sa, že to bude presne také egoistické, ako si myslím. A možno nie. To nechám na vašom uvážení.
Na druhej strane by bola druhá možnosť posteľ. A o tej som naozaj nevedela, čo písať :D
Takže uhm... užite si to?
Každopádne by som ocenila váš názor.


Chodba. Dlhá chodba plná dverí. 
Vojdem do prvých. Všade, kde len dohliadnem vidno knihy. Regále sa ťahajú do nekonečna. Knihy sú plné informácií. Všetkého, čo moja hlava obsahuje je zachytené v stránkach a uložené na policiach. Ulička sa nikde nekončí... Tiahne sa stále ďalej a ďalej.
Vtom sa ocitnem znova na chodbe. Otvorím ďalšie dvere. Stojí v nich on. Jeho dlhé tmavé vlasy vejú v neexistujúcom vetre. Hladia na mňa tie najkrajšie modré oči, aké som kedy videla. Topím sa v nich. Srdce sa mi rozbúši, dlane sa mi potia, kolená podlamujú. Vezme ma do náručia a pobozká. Chytí ma za ruku a ťahá ma ďalej. 
Ďalšie dvere. Ležím na pláži. Slnko ma hreje na pokožke. Ale nie je horúco. Tak akurát príjemne. Z jednej strany leží otvorená kniha, z druhej mám Mojito. Počuť zvuk vĺn, ale inak je ticho. Zatváram oči. 
Dvere. Sexy ryšavá upírka. Chce ma premeniť.
V ďalšej miestnosti stojí TARDIS. Otvoria sa dvere a Doctor ma vtiahne do nej. ,,Zvnútra je väčšia," užasnuto otvorím ústa. 
,,Tak kam?" opýta sa ma. Mám toľko možností. Toľko času. Krása celého vesmíru čaká len na mňa. Celé civilizácie, ktoré môžem objaviť. Toľko historických osobností spoznať. Toľko.. 
Vodopád. Lúka. Oáza pokoja. Som sama. Ale je to príjemná samota. Nádherné miesto na premýšľanie. 
Znova sa ocitám na chodbe. Jej koniec je stále v nedohľadne. Stále je tu obrovské množstvo dverí, za ktorými sa skrývajú moje myšlienky, sny, túžby. 
Moja minulosť, prítomnosť, potenciálna budúcnosť. 
Radosť. 
Smútok. 
Hnev. 
Zúfalstvo. 
Šťastie. 
Nádej. 
Welcome to my mind palace. 

12 komentárov:

  1. Mňa už nič neprekvapí :DD Ale inač je to vážne dobre napísane! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Preboha, nie! Už len napísať tento kúsok mi dalo zabrať a už som nevedela, čo ďalej :D

      Odstrániť
    2. Ja som rada, že som toho napísala toľkoto a nie že celú knihu. Niežeby som nechcela raz niečo napísať, ale toto asi nie :D

      Odstrániť
  3. To je dokonalé! :O Tohle jsem nečekala, čekala jsem knihovnu nebo něco takového, ale tohle je tak originální a úžasné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem strašne moc, vieš akú radosť si mi urobila? :)
      Knižnica ma vlastne ani nenapadla :D

      Odstrániť
  4. Mati, obávam sa, že ťa prehlasujeme...KNIHU, KNIHU, KNIHU :)))
    Ja som si myslela, ze opisuješ fantasy svet, nejaká nová Divergencia a ono ajhľa, tvoje mozgové závity. Super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I'm sorry, I'm so sorry. Toto je maximum, čo som dokázala napísať :D

      Odstrániť
  5. Náhodou, myslím, že mind palace tu ešte nebol =D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.