nedeľa 2. februára 2014

Týždeň v GIFoch alebo už len polroka školy!

Začnem, no ako inak, seiálovo - v nedeľu som začala pozerať konečne Arrow. Videla som prvé dva diely s je to fajn. Mám moc rada superhrdinov :D Okrem toho bol John Barrowman ako motivácia dostatočný. Hoci som sa k nemu ešte nedostala. 


V pondelok po obede som bola u kožnej, ktorá mi pozerala znamienko, čo mi budú vyberať...


Ja len dúfam, že to nebude moc bolieť, lebo to mám na krku a to bude dosť nepríjemné...


Neznášam Moffata! On proste nemá srdce! Ako môže byť niekto tak krutý? Ten chlap ma raz zabije. Ničí mi život. A ilúzie... (Angels take Manhattan) 



Utorok sme na kresbe kreslili prvý krát portréty s tým, že sa máme striedať s tým, koho budeme striedať. Hádajte, kto sa obetoval ako prvý. Mne sa proste tak nechcelo kresliť! Som bola hrozne unavená... To viete, nultá...


Prvú štvrť hodinu bolo to pózovanie fajn, potom to začala byť dosť veľká nuda. Nemohla som sa poriadne hýbať, rozprávať, usmievať... A nemohla som ani nič robiť, poprípade mať aspoň okuliare, takže ma rýchlo začala bolieť hlava....


Kamarátka neprišla do školy, takže to bola ešte väčšia nuda než inokedy...


Nudná prednáška. Čosi o zdravom životnom štýle, bla bla...


Tretia séria Sherlocka bude už v marci na STV1. Ešte pred ČT2 :D To ma prekvapilo, nečakala som to... 


Diel Doctora s mimozemským snehom (teda pardon, s veľkou inteligenciou) a živými snehuliakmi a v stredu začne prvý krát za zime snežiť.


Strašne smutný diel Torchwoodu... a to ani nerobí Moffat... (2x13)


V piatok vysvedčenie a skrátené hodiny. Každá mala polhodinu... 


Nakoniec nám poslednú hodinu len triedna rozdala tie zdrapy papiera a pustila nás o štvrť hodinu skôr. Niežeby mi to k niečomu bolo, mne by stačilo päť. Ale... 


V sobotu ma zas ktosi zobudil... Nejakí susedia, už druhý krát po sebe...


Dnes som konečne dočítala Pád anjelov. To bolo tak príšerné... 


18 komentárov:

  1. Náš sused nad nami je zas veľký kutil. každú sobotu počujem vŕtačky a to pravidelne už asi pätnásť rokov. Prisahám, že ja sa raz presťahujem na samotku! My sme v piatok mali len tri hodiny. Tú poslednú asi päťminútovú, kým sme nedostali tie zdrapy. Ale zato sme hneď na prvej písali písomku :D
    http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/#

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás v baráku někdo neustále vrtá nebo tluče kladivem...neuvěřitelný! Hlavně o víkendech. Nejlépe ráno... Máme asi plný dům kutilů! :D

      Odstrániť
    2. Tak viete, celý týždeň vstávam skoro a teším sa na sobotu, aby som si mohla pospať a nakoniec... Vraždila by som :D

      Odstrániť
  2. Pobavilo! :DDD Nejvíc mě dostalo tohle: "Strašne smutný diel Torchwoodu... a to ani nerobí Moffat..." - sice neznám ten seriál, ale s Moffatem mám své bohaté zkušenosti! :D A jinak taky pěkný gify (Sherlock, Potter, Na vlásku, SpongeBob...MOFFAT!!). ♥ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj Torchwood je moc fajn, ale Moffat je desný... Zabije ma raz :D

      Odstrániť
  3. "I hate everyone" najlepší gif. :D :D
    Konečne niekto, kto pozerá Arrow :3 Milujem ten seriál celý aký je ! :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to pozerá veľa ľudí... ja som videla zatiaľ len dva diely :D

      Odstrániť
    2. V mojom okolí to nikto nepozerá :( :D

      Odstrániť
  4. Arrow je skvělý seriál! A pokud máš ráda superhrdiny, marvel .. tak zkus Agents of S.H.I.E.L.D. :DD Taky úžasný. (Doufám, že si to neviděla, jinak by to byl celkem trapas :D). "Exterminate!" Snad nejlepší hláška z DW. Dalekové jsou skvělí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Videla som všetky diely Agentov SHIELDu :D :D
      Ja mám radšej "Hello Sweetie" alebo "Bowties are cool". Taktiež "People assume that time is a strict progression of cause to effect but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint. Its more like a big ball of Wibbly Wobbly Timey Wimey... Stuff." :D :D (Veď čo by som sa nepredviedla, keď som sa to naučila :D

      Odstrániť
    2. Tak to já jsem teprve někde u Daleků v DW. Moc sérií jsem zatím neviděla. Jsou dobré :D Nejvíc se mi asi líbí první a poslední :D

      Odstrániť
    3. Juj moja milá, vieš koľko bolo v Doctorovi dielov s Dalekmi? Vážne nemám šancu uhádnuť, ktorý si videla ty :D

      Odstrániť
  5. Uff, aj ja pôjdem na vyberanie znamienka v lete, a mám ho na pleci a bojím sa, že s akým nožom na mňa pôjdu :D Torchwood by som si rada pozrela, nebudem popierať, že hlavne kvôli Johnovi Barrowmanovi :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V lete to musí byť dosť nepraktické, nie? Nemôžeš s tým ani do vody, to je o ničom.
      Nepredstieraj, ja som to začala pozerať z toho istého dôvodu :D

      Odstrániť
  6. To si sa bezo mňa naozaj tak veľmi nudila? :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.