pondelok 16. septembra 2013

Predstav si... Súťaž - Výsledky


Súťaž je za nami. Spolu s E_V_E sme dostali kopu skvelých a zaujímavých odpovedí. Mňa však mrzela jedna vec. A to to, že ste si niektorí neprečítali pravidlá a tým ste si zničili šancu na výhru. A to bola podmienka, odpovedať minimálne piatimi vetami. Nič sa nestalo, keď ste v jednej odpovedi odpovedali troma vetami, keď ste pri ďalšej odpovedi napísali pomaly poviedku. Ale keď ste niektorí odpovedali na každú otázku jednou-dvomi vetami, alebo dokonca jedným slovom, tak ste si zbytočne stratili šancu na výhru, čo mi je ľúto.

Sme však radi, že sa vám naša súťaž páčila a možno niekedy ešte čosi podobné bude. Času je dosť :D

A tu sú odpovede, ktoré ma najviac pobavili a ktoré stoja za to, aby som ich ukázala. Skvelých odpovedí však bolo omnoho viac ;)

Predstav si, že žiješ vo svete, aký bol v Divergencii. Ktorú frakciu by si si vybrala?
Veronika D - Myslím, že ani jeden. Nebola som nadšená ani z jednej, takže by som si hádam aj založila vlastnú :D Či? Taká možnosť nie je ?
MischaS_ - Tak si to hezky projdeme.
Odevzdanost: Já a odevzdaná? Promiňte, ale jak říká můj kamarád, nejdřív přijde moje ego, až pak já. Tohle by rozhodně nefungovalo.
Mírumilovnost: Sedět, meditovat a culit se na každého kolem mě? Tss, já chci někdy být mrcha. Zvlášť vůdči lidem, které nemám ráda! Ještě by mě dopovali drogami, abych zářila, jak sluníčko. Ani za nic!
Pravdomluvnost: Hehe, já zlobím a hodně! Nikdy bych nikomu nechtěla přiznat vše, co jsem kdy a kde vyváděla! To bych nepřežila a můj posluchač by taky nemusel. A pak bych asi i měla hodně nepřátel, zvlášť, kdybych sdělila i své myšlenky.
Sečtělost: Jo, to by šlo. Kdybych se nemusela pak furt šrotit. A celý život strávit jako laboratorní nebo kancelářská krysa.
Neohroženost: Tak do toho jdu. Banda šílenců, co skáče ze všeho, co jim přijde pod ruku. Mlátí se, střílí po sobě. .. Prostě pokoušejí osud, kdy je co sejme. To zní jako já :D


Čo by si robila, keby si zrazu zistila, že je tvoj priateľ upír?
Baja - Zbila by som ho, lebo mi to nepovedal skôr :-D Bola by som vystrašená z existencie upírov. Snažila by som dozvedieť viac o tom byť upírom, ale určite by som sa ním nechcela stať. Aspoň nie na trvalo. Doživotne mladý? Bez vlastnej rodiny? Nie, ďakujem. :-D
Timi - Vyhrážala by som sa mu, že keď ma nepremení, tak ho zabijem, aj keď viem, že to nedokážem. Ale za pokus to stojí, nie? Veď čo môžem stratiť? Som si istá, že by ma nezabil. No a to by musel aj on uznať, že by to bola tá najlepšia vec akú môže urobiť. Bol by so mnou navždy, bola by som stále mladá a krásna (ak pravdaže nechce chodiť so sto ročnou ženou) a spolu by sme všetko dokázali.
Sabrina - Bola by som nadšená. Určie by to nebola reakcia aká by bola u väčšine ľudí. Chcela by som aby ma premenil. No tieto vety patria iba k tomu ak by bol taký pekný ako napríklad Edward v Twilighte a nie ako dáky Drákula :D Keby mal tesáky a hrozný xicht by som ho odkopla a nechcela by som s ním už ďalej chodiť...
Wanderer - Asi by som najprv chcela vedieť, či má zaostrené tesáky :D neviem si predstaviť svoju reakciu, ale asi by som sa na začiatku dosť bála :D ale keďže by to bol môj priateľ tak by som sa asi nemusela, lebo by ma teoreticky asi zabiť nechcel... :D ale cítila by som sa zvláštne, že v mojom živote je taká bytosť.. :D a určite by som chcela vedieť, či sa na slnku trbliece :D

Môžeš mať akúkoľvek nadprirodzenú schopnosť. Akú by si si vybrala?
WayllTo je hlavní otázka mého dětství! :D Bohužel jsem strašně nerozhodná, takže jako vždy váhám nad několika možnostmi. Bylo by supr moci létat. Ten úžasný posit volnosti, možnost rozletět se kamkoli a za kýmkoli... Pak taky neviditelnost, která je užitečná od praktických věcí (jako například kradení výsledků písemek) až po méně šlechetné činy (co třeba takové šmírování idola ve sprše?). Nebo schopnost zastavit čas a mít pak nekonečnost na cokoli - to ale musí člověka brzy omrzet a předchozí dvě možnosti jsou asi žádanější. Děsně ráda bych cestovala časem do dob jak minulých, tak budoucích (aneb zvědavost vládne světu). Ale jelikož jsem blíženec (ano, přesně tak, strašně ráda se vymlouvám na své znamení), nemůžeš ode mě očekávat tak složito
u věc, jako je rozhodování se!
A promiň za tak zdlouhavou odpověď :D
Alex - No to je tazke ale asi by som chcela vediet pretacat a zastavovat cas . Napriklad keby sa mi nieco nepodarilo tak by som si to pretocila a skusila znovu, alebo keby sme mali v skole nejaku pisomku na ktoru som sa neucila tak by som iba zastavila cas vybrala ucebnicu vsetko opisala , schovala ucebnicu a znova pustila cas :D Ja viem som rebelka :D 
Wanderer - Toto je otázka, nad ktorou často premýšľam, keďže sa nájde veľa schopností, ktoré by som chcela mať. No siahla by som po neviditeľnosti a potom po schopnosti premiestniť sa hocikde, kde chcem (to sa týka miest na zemi). Mohla by som ísť napríklad pľuvať na zem z Empire State Building. Je veľa miest, ktoré chcem navštíviť. A k tomu by mi pomohla tá neviditeľnosť :D Mohla by som sa dostať na najnovšie premiéry bez zaplatenia lístka napríklad :D


Keby si mohla stretnuť akúkoľvek knižnú postavu na jeden deň, kto by to bol?
Wayll - Nejdřív jsem měla tři základní požadavky, ale nemohla jsem zaboha na nikoho přijít. A když už mě výjimečně našel někdo, kdo by je splňoval... no, znáš to. Všichni báječní knížkoví kluci jsou už dávno zadaní.
1) Musí být legrace! (Kdo by se chtěl celý den nudit nebo jenom posedávat s nějakým nevyléčitelným romantikem při západu slunce?)
2) Měli bychom mít možnost navštívit nějaká neobvyklá místa (Aneb nebudu přátelům vykládat o dni stráveném v obchoďáku)
3) Nebylo by na škodu, kdyby to byl kluk. (Když už se naskytla možnost seznámit se s nějakým neodolatelným chalanem podle vlastního výběru, proč jí nevyužít?)
Po moři přemýšlení jsem na to konečně přišla! A všechny tři body jsou splněny rovnou dvojitě. Nebyl by to totiž nikdo jiný, než dvojčata Weasleyovi :)
Alex - Urcite by to bol moj milovany Damon Salvatore. No kto by ho nemiloval ? Keby som ho stretla stravila by som s nim cely den a potom by sa do mna zamiloval a premenil by ma :D Alebo by som stravila den s Tobiasom ktory by mi ukazal celu jamu a dali by sme si tu znamu cokoladovu tortu a nakoniec by zistil ze ja som prenho ta prava a na Tris by sa vykaslal :D

Sú padlí anjeli a potom tí klasickí. Slúžiaci peklu alebo nebu. Prípadne idioti ako Daniel Grigori, ktorí si za nič nechcú vybrať. Predstav si, že môžeš byť anjelom. Kam by si sa zaradila?
Veronika D - Asi medzi padlých. Nebavilo by ma sekať v nebíčku dobrotu a dávať furt na niekoho pozor. Radšej by som si v pekle opekala voľajaké Marshmallow. Mňam :D
Timi - No klasických by som si určite nevybrala, lebo v nebe by som nedokázala žiť. Takže asi pádly anjel. Ten aspoň žije na zemi. Občas je zlý, ale to by som prežila, veď by som bola silná. Ale vo väčšine kníh pádli anjeli nemajú krídla a to by ma štvalo. Chcela by som ich mať. Aspoň by som konečne mohla preštudovať, ako sa, do kelu, im zmestia do chrbta. To som nikdy nepochopila. A určite by som každý deň lietala, aj keď by som sa bála, že do niečoho narazím (som si istá, že by sa mi to párkrát stalo) :D

Predstav si, že máš možnosť ísť na letné prázdniny na nejaké miesto z knižného sveta. Kam by si zašla?
Baja - Vždy som chcela ísť do Hogwarts, ale cez prázdniny majú aj oni prázdniny :-D Myslím, že mojou správnou voľbou by bol Wonderland. Nie nadarmo sa to volá Krajina zázrakov. Určite by som tam nechcela padnúť králičou norou. Možno tam chodia aj vlaky alebo autobusy :-D
Dominica - Tiež by som si za iných okolností vybrala Rokfort, pretože je to miesto plné mágie, môjho detsva, môjho života, Harry Potter je najkrajšia séria na svete, srdcová séria nejedného človeka, ale keďže ste vy s Eve mali taký užasný nápad doplniť "na letné prázdniny" :D túto odpoveď nemôžem utvrdiť. Možno by bolo krásne prechádzať sa po prázdnych chodbách a tajne skúmať komnaty, ale ak nabudúce dáte možnosť cez školský rok nechcem si premrhať odpoveď :D Takže moja definitívna odpoveď je Tábor Polokrvných. Percyho zbožňujem a nie len kvôli Loganovi (i keď on je jeden z najdôležitejších dôvodov), Percy ma priviedol k mytológie, zlepšoval mi nálady, keď som bola smutná, a Tábor Polokrvných je to miesto kam by som šla, hneď by som bojovala po Percyho boku a chodila s ním na výpravy, chcela by som zažiť toľko krásnych dobrodružstiev čo oni. Naučiť sa šermovať s Percyho Anaklusmom, byť dcérou Atény, to by bolo úžasne strávene leto. Zatiaľ však môžem len snívať ;) (mimochodom, svoje otázky som vymyslela sama a Evelin zas tie svoje, ani jedna sme sa neradili s tou druhou :D)
Lenči - Sherwoodský les :) (Opäť z Robina Hooda :D) Ja viem, už som asi s tým otravná. Ale keď mne sa vždy nejaká knižna/filmová postava zapáči :D a potom v noci sa mi o nej sníva :D Sníva nie je to správne slovo :D Ja si totiž s tou danou osobou vysnívam sen podľa seba. Asi čudné, že? :D Ale mne sa to páči :) "Moja nadprirodzená schopnosť", ktorú zatiaľ mám :D :)



A kto je teda víťazom? Rozmýšľala som medzi troma osobami. Po dôkladnom premyslení všetkých za a proti vyberám... :

TIMI

Gratulujem výherkyni a dúfam, že si knižku užije :) Mala naozaj pekné, dlhé a zaujímavé odpovede :)
No a vy ostatní nezúfajte, že ste nevyhrali. Siedmeho októbra je u mňa blogtour, kde budete hrať o jednu knižku, v novembri zas bude blog oslavovať prvé narodeniny a okolo Vianoc bude hádam čosi ďalšie :) A ešte niekedy možno niečo podobné ako toto :)

4 komentáre:

  1. Ježiš, ďakujem :) Neskutočne si mi zlepšila náladu :) Nikdy v živote som ešte nič nevyhrala, fakt ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš začo, som rada, že som ťa tak potešila :) Tak mi odpíš na mail ;)

      Odstrániť
  2. Gratulujem Timi.. :D a na blogtour sa teším :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.