pondelok 9. septembra 2013

Co by kdyby... 7


Meme od Suši.
 
... si bola vybraná do Hier o život?

Tak na túto tému som sa celkom nedôvodne tešila. Prečo nedôvodne? Lebo síce sa mi táto séria veľmi páčila, tak ja by som v Aréne nevydržala ani len jeden deň. Niekto by ma zastrelil okamžite hneď, ako by som vošla do Arény. Pretože ja som totálny športový antitalent a hoci by som (možno) bola schopná zabiť, tak nie vtedy, keď by sa ostatní snažili zabiť mňa. Takže problém. Asi by som sa modlila k svojej šťastnej hviezde, aby ma nikto nevylosoval... Jediná sranda mohla byť tak v tom hlavnom meste (fakt netuším, ako sa volalo), pretože Katniss mala naozaj prekrásne šaty, tie by ma bavilo nosiť :D

2 komentáre:

  1. ja som nad touto témou často premýšľala.. :D a vždy som si hovorila, že by som zomrela ako prvá.. :D lebo neviem liezť po stromoch.. :D teda za predpokladu, že sme v tej prvej aréne, kde bola aj Katniss a Peeta.. :D predsa len som mala ísť k pionierom.. :D na niečo by sa to hodilo.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som sa nikdy neskúšala brániť proti zabitiu, takže možno ani netušíš, čo všetko by si na záchranu svojho života urobila 8D Ja by som sa teda určite snažila prežiť a aj keď neviem strieľať či sa biť, prežila by som pár dní myslím.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.