pondelok 8. júla 2013

Šílenství obálek 8


Meme vytvorené Zuzzi. Cielom je porovnať obálky kníh jednej série.


Táto séria má podľa mňa v podstate priemeré obálky. Nie je to žiadna tragédia, ale ani nič, z čoho by som padla na zadok. Najkrajšia je jednoznačne dvojka. Ale je to jedno, pretože na všetkých je tá istá nesympatická baba. Aspoňže dej bol omnoho lepší, lebo toto nie sú knihy, ktoré by som si chcela zaobstarať vďaka obálke.

1. miesto - Démon z Hex Hall
2. miesto - Bitva o Hex Hall
3. miesto - Čarodějnice z Hex Hall

5 komentárov:

  1. Je úžasné jak má Kazdy jiný vkus, ja bych to pořadí zvolila přesně opačné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jedny z nejhezčích obálek vůbec. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bože, tie knihy by som chcela. Už neviem koľko ich zháňam a nikde nemajú :( Podľa mňa najkrajšiu obálku má tá druhá :)
    (Svet-Fantazie.blogspot.sk)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Práveže tieto obálky sú veľmi zaujímavé :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.