pondelok 10. júna 2013

Obálková vojna 26


Moje meme. V skratke ide o to, porovnať pár verzí obálok určitej knihy z rôznych krajín.



Obálkovú vojnu na Prímerie som robila, dnes je na rade Boj o trón. Rozhodla som sa vynechať našu obálku, všetci vieme, že je pekná. Prvá anglická obálka je pekná. Páčia sa mi farby, ktoré sú nenútené, ale zaujmú. Srbská obálka vypadá... čudne. Proste mi ku knihe nesedí. Zosobňuje voľnosť. Jasné, chápeme, to sedí. Ale predsa sa mi to ku knihe nehodí. Talianska obálka sa mi páči. Vypadá veľmi sympaticky, jemne, ale pripomína mi Before I die.  Na gréckej sa mi taktiež páčia farby a modelka tiež nie je nijako nesympatická. Naopak, vypadá prirodzene. Na ruskú obálku však už nebudete odo mňa počuť chvály. Ku knihe sa mi absolútne nehodí, je čudná, škaredo nakreslená a Wendy tak nevyzerá! No a potom je tu ešte druhá anglická a musím povedať, že tá prvá sa mi páči oveľa viac. Fialová a oranžová mi k sebe nikdy veľmi nešli...

1. miesto - Taliansko
2. miesto - Anglicko 1
3. miesto - Grécko
4. miesto - Srbsko
5. miesto - Anglicko 2
6. miesto - Rusko

4 komentáre:

  1. Mne sa najviac páči tá prvá anglická :) Tá je nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeeee Srbská obálka sa mi veľmi páči :) príde mi taká nespútaná, prvá anglická je tiež prekásna :) knihy som ešte nečítala, ale naše obálky sa mi náramne páčia a chcela by som ich mať doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa veľmi páčia obidve anglické obálky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa paradoxne páči srbská 8D príde mi to ako pokus o voľnosť 8) krásne
    Potom určite naša je nádherná a aj anglická 1. ale pripomína mi Naprieč vesmírom tou oblohou.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.